Skocz do zawartości

Tuning Suzuki Ts 50


Suzukits50M
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

To mój pierwszy temat, więc proszę o zrozumienie i się nie złoszczenie :)

Więc tak; kupiłem suzuki ts 50M wczoraj. Jej v-max wynosi ok.80km/h, ma bardzo mało mocy

i nie wkręca się na obroty. Nie przechodziło żadnego poważnego tuningu (ponoć). Może wie ktoś

gdzie można kupić cylinder 80ccm albo 70ccm, jakieś zębatki na prędkość i na moc :icon_question:

Suzuki jest z 96r. pali bardzo ładnie, lecz co mnie zdziwiło to, to, że ma tylko 4 biegi :rolleyes:

Czy to możliwe, że piąty mi gdzieś uciekł ??

Proszę o jak najszybsze odpowiedzi na moje pytania. Z góry dziękuję :bigrazz: :cool: :notworthy:

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------

Kupię dokumenty lub coś, abym mógł zarejestrować SUZUKI TS 50

Sprzedam motorynkę po kapitalce z dokumentami cena do uzgodnienia

Edytowane przez Suzukits50M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw sobie odblokuj go, bo nawet jak zmienisz zębatki na prędkość to tylko zamulisz moto, wymiana cylindra to bardzo kosztowna sprawa, w Polsce raczej nie dostaniesz , za granicą w cenie około 450zł za Athene, wydech troche mniej. jak na 50cc 80km/h to nie jest zły wynik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem SUZUKI TS 50 z 94r. i według mnie po pełnym odblokowaniu na prawdę nie jest potrzebna wymiana cylindra na 70 czy 80 ccm. Może to tylko 50 ccm i z tego jest 7 KM ale moja cisneła max 90 km/h i miała dość duży zapas macy jak na tak mały silniczek. Tylko wiadomo to tylko motorower tam tłok jest jak w motorynce i przy jeździe po odblokowani tłok o wiele szybciej się zużywa, łożyska na wale i na korbie też. Jeśli ci go muli to zobacz gaźnik i filtr powietrza przede wszystkim... Ja na swoja SUKE nigdy nie narzekałem, ten silnik nigdy mnie nie zawiódł, był bez awaryjny, przed dwa lata wymieniłem tłok i płyny przed sprzedażą a w trakcie użytkowania tylko gaźnik raz czyściłem. A co do tych biegów to u mnie było 6 biegów a nie 4 czy 5 ... :] Więc chyba masz coś nie tak ze skrzynią :] Zębatek nie ma sensu zmieniać jeśli silnik będzie pracował tak jak powinien i będzie w pełni odblokowany, w mieście nie będziesz miał sobie równych ;] Wymień płyny i świece, wyczyść gaźnik i filtr powietrza, sprawdź kompresje i zobacz jakie będą efekty z potem napisz.

Edytowane przez Hipolit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aa właśnie to że ma 4 biegi zobaczyłeś podczas jazdy czy jak silnik nie pracował ?? Wiesz na postoju przy zgaszonym silniku nie wszystkie biegi ci wejdą bo wałki nie są w ruchu, ale jeśli tylko 4 biegi były podczas jazdy to jednak masz coś ze skrzynią bo nie sądzę że oryginalnie ma 4 biegi ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://sklep.mieloch.pl/index.php?cPath=65...abee2efd3669425

cylinder 70 jak masz chłodzoną powietrzem,wersji TS wyszło tyle że twoje 4 biegi przy 80km/h to nic dziwnego moim zdaniem ;] i tak mogło być seryjnie

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety jest chłodzona powietrzem... Chyba, że chłodnica jest bardzo dobrze ukryta, ale to raczej mało prawdopodobne ;)

 

 

 

=====================================

Kupię kask crossowy rozmiaru S i stacyjke do suzuki ts pod siedzeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CO ? :icon_eek: ? mówisz że ta suczka jest z 96r. i jest chłodzona powietrzem ?!?!??!? Zrób tej TSce jakąś dobrą sesje zdjęciową wrzuć to na neta i daj linka. Coś nie chce mi się wierzyć że w 96r. coś naszło sumów żeby zrobić TSke z chłodzeniem powietrzem. Albo ktoś ci pokićkał coś w papierach albo masz wsadzony silnik ze starszego modelu... Ja miałem z 94 r. TS i była chłodzona cieczą więc ... :]

Edytowane przez Hipolit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A poczyściłeś tam wszystko tak jak wcześniej ci doradzałem zrób to sprawdź kompresje i będziesz miał ogół sytuacji. A może to taki silnik jest po prostu, nie wiem. Mój na pierwszych czterech biegach wkręcał się momentalnie, 60 km/h to był moment a o te 90 też nie musiałem długo prosić. Mój silnik był w rewelacyjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...