Skocz do zawartości

Układ hamulcowy


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, jestem ciekawy jakie ciśnienie może występować przy hamowaniu w przewodach i zaciskach hamulcowych. i czy istnieje możliwość spawania aluminiowego zacisku, a konkretnie otworu o średnicy 4 mm znajdującego się centralnie na ściance za tłoczkiem hamulcowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładam że rozmawiamy o zacisku motocyklowym.

uwzędniając niwielką średnice otworu wydaje mi sie że taki spaw wytrzyma.

a swoją drogą skąd tam otwór?

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba najlepiej będzie jak obejrzy ten zacisk fachowiec od spawania aluminium.

jeśli to jakiś popularny motocykl może lepiej pomyśleć o kupnie używki? w każdym razie i tak czeka Cie zakup zestawu "gumek" do zacisku.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domyslam sie ze otwor wzial sie od wypychania zapieczonych tloczkow. ;)

a jak jestesmy juz przy hamulcach to moze orientuje sie ktos co to moze byc, kiedy ten tloczek przy dzwigni hamulca przedniego nie oddaje za kazdym razem do konca, tzn jesli delikatnie bede go wciskal nie wysunie sie pozniej do konca sam tylko wtedy gdy energicznie przycisne kilka razy. myslalem ze wyczyszczenie i przesmarowanie tloczkow w zaciskach cos pomoze ale jednak nie. plyn zostal wymieniony i uklad odpowietrzony, wyglada tak jakby za male cisnienie albo niewiem, chyba ze ten tloczek przy dzwini sie cos zacina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod tłoczkiem pompy powinna być sprężynka powodująca cofanie tłoczka. jesli jest uszkodzona/wypracowana to jedynie ciśnienie w układzie będzie częściowo cofać ten tłoczek. kupując zestaw naprawczy pompy zwykle w składzie jest ta spręzynka.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie polecam spawać zacisku hamulcowego.

Chyba że życie Tobie nie miłe.

 

Do jakiego to jest motocykla ?

Lepiej poszukać używanego zacisku hamulcowego.

 

A odnośnie pompy hamulcowej, polecam zacząć od rozebrania i weryfikacji (przeważnie w service manualu są opisane wymiary poszczególnych elementów) czasami pomaga smarowanie od strony klamki hamulca (do tego celu używam najczęściej coś typu WD 40), czasami potrzebna jest druga pompa.

Edytowane przez Raczek_6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...