Immortal Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Jak w temacie, jestem ciekawy jakie ciśnienie może występować przy hamowaniu w przewodach i zaciskach hamulcowych. i czy istnieje możliwość spawania aluminiowego zacisku, a konkretnie otworu o średnicy 4 mm znajdującego się centralnie na ściance za tłoczkiem hamulcowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 wg. danych firmy beringer max do 25 barów Pozdr. Th Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 czyli prawie 25 atmosfer lub ponad 25 kg/cm kwadratowy. ciekawe czy spaw wytrzyma przy grubości ścianki 6 mm i takiej samej grubości spawu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Zalezy w jakim ukladzie hamulcowym ? We wspolczesnych ukladach samochodowych z wspomaganiem cisnienia powyzej 100bar to nic nadzwyczajnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 zakładam że rozmawiamy o zacisku motocyklowym. uwzędniając niwielką średnice otworu wydaje mi sie że taki spaw wytrzyma. a swoją drogą skąd tam otwór? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 tak zacisk motocyklowy a otwór się wział bo ktoś wywiercił. Słyszałem, że można to zakołkować a potem obspawać z dwóch stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 chyba najlepiej będzie jak obejrzy ten zacisk fachowiec od spawania aluminium. jeśli to jakiś popularny motocykl może lepiej pomyśleć o kupnie używki? w każdym razie i tak czeka Cie zakup zestawu "gumek" do zacisku. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 domyslam sie ze otwor wzial sie od wypychania zapieczonych tloczkow. ;) a jak jestesmy juz przy hamulcach to moze orientuje sie ktos co to moze byc, kiedy ten tloczek przy dzwigni hamulca przedniego nie oddaje za kazdym razem do konca, tzn jesli delikatnie bede go wciskal nie wysunie sie pozniej do konca sam tylko wtedy gdy energicznie przycisne kilka razy. myslalem ze wyczyszczenie i przesmarowanie tloczkow w zaciskach cos pomoze ale jednak nie. plyn zostal wymieniony i uklad odpowietrzony, wyglada tak jakby za male cisnienie albo niewiem, chyba ze ten tloczek przy dzwini sie cos zacina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 przecisciles tloczki w zacisku, a moze warto zajrzec do samej pompy :icon_rolleyes: A jak sie kolo kreci ? Caly czas taki sam opor - bez roznicy czy tloczek w pompie odbil czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 no wlasnie jesli nic sie nie zmieni pewnie bede musial tak zrobic. wydaje mi sie ze taki sam opor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 pod tłoczkiem pompy powinna być sprężynka powodująca cofanie tłoczka. jesli jest uszkodzona/wypracowana to jedynie ciśnienie w układzie będzie częściowo cofać ten tłoczek. kupując zestaw naprawczy pompy zwykle w składzie jest ta spręzynka. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 (edytowane) Osobiście nie polecam spawać zacisku hamulcowego. Chyba że życie Tobie nie miłe. Do jakiego to jest motocykla ? Lepiej poszukać używanego zacisku hamulcowego. A odnośnie pompy hamulcowej, polecam zacząć od rozebrania i weryfikacji (przeważnie w service manualu są opisane wymiary poszczególnych elementów) czasami pomaga smarowanie od strony klamki hamulca (do tego celu używam najczęściej coś typu WD 40), czasami potrzebna jest druga pompa. Edytowane 8 Lutego 2009 przez Raczek_6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.