vpower Opublikowano 20 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2004 Szukam na forum użytkowników i nie tylko tego modelu Hondy oraz opinii na jego temat (również tych negatywnych :) ). Interesują mnie również opinie na temat innych wersji Hondy Shadow. :buttrock: Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bat Opublikowano 17 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2004 Honda Shadow 1100 AeroKupilem ten motocykl nowy w 2002 roku model 2001.Po 1 i pol sezonach jestem w dalszym ciagu bardzo zadowolony z tego zakupu.Przejechalem w 2003 roku ponad 10 tysiecy kilometrow i kazdy z tych kilometrow sprawil mi ogromna radosc.Przede wszystkim urzeczony jestem bardzo komfortowa jazda, przy wystarczajacej mocy, nie mowiac o tym wspanialym retro stylu. Wielu ludzi, ktorych spotkalem podczas moim krotszych i dluzszych przejazdzek wyrazilo opinie zainteresowania i wyrazilo zachwyt moim motocyklem.Jesli chodzi o negatywne strony moge jedynie stwierdzic ze umieszczenie zegara na lampie powoduje niemoznosczamocowania przedniej szyby blizej uzytkownika co stwarza pewnego typu turbulencje powietrzne, szczegolnie przy predkosciach powyzej 140 kilometrow na godzine. Poza tym nie moge znalezc negatywnych elementow.Motocykl jest wystrczajaco ciezki (ponad 300 kilogramow z moimi akcesoriami)) i nie jest podatny na boczne wiatry nawet po zamontowaniu bardzo duzej szyby przedniej. Inna negatywna strona jest mala pojemnosc zbiornika paliwa- tylko 16 litrow co przy pewnych wyjazdach powoduje koniecznosc zapakowania dodatkowych litrow benzyny.Wykonczenie detali jest bardzo eleganckie. Niestety Honda zaprzestala produkcji tego motocykla w 2002 roku. w 2004 pojawil sie nowy motocykl pod ta samo nazwa ale o pojemnosci jedynie 750 centymetrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 17 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2004 Od pewnego (niedługiego) czasu ujeżdżam shadowkę 750 ACE z 2001roku . Bardzo mi się ta maszynka podoba. Przede wszystkim jest wygodna. Trasa rzędu 100-150 km jest w ogóle nie odczuwalna. Mocy jak na jedną osobę jest wystarczająco dużo ( na razie nie jeździłem w 2 osoby). Pozycja kierowcy komfortowa można rzec - mocarna. Mało pali, bezproblemowo zapala, porządnie wykończona, czyli same zachwyty. Wady jakie udało mi sie dostrzec to : łańcuch, dosyć dziadowskie atrapki przy skrzyni biegów ( taki plastik i stalowe blaszki - upiększające atrapki :? ). Zdążył mi się popsuć kran paliwa - sparciały gumki uszczelniające zawór i benzyna cay czas się lała. Dostrzegłem to po tym, jak zrobiłem 50 km na zamkniętym paliwie :lol: . Jeszcze jej nie rozbierałem, więc nie wiem jak z dostępem do silnika. Ogólnie kawał fajnego sprzęta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 17 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2004 Jeszcze jej nie rozbierałem, więc nie wiem jak z dostępem do silnika. Ogólnie kawał fajnego sprzęta.A po co Ty byś chciał moto z takim rocznikiem rozbierać - chyba żeby pooglądać sobie podzespoły (takie ruskie porno - Sasza rozbiera kombajn :flesje: ). Popsuć to raczej się przez długie lata nie powinien chyba, że go poprzedni użytkownik zakatował. Co do kranika to częsta przypadłość motocykli, szczególnie jak się dużo nim "wachluje". Najlepiej jak nie trzeba to nie dotykać. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 17 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2004 Niestety Honda zaprzestala produkcji tego motocykla w 2002 rokuNiestety - wszystko co piękne kiedyś się kończy. :flesje: Ale jest tego plus - mamy unikatowe na rynku polskim a po części i europejskim motocykle. Pamiętam kiedyś minę gościa na HD kiedy przez kilka kilometrów, które przejechaliśmy obok siebie (na wrocławskiej autostradzie) starał się skapnąć jakim motocyklem jade. Chyba do tej pory się zastanawia bo wtedy z miny można było wywnioskować, że za cholerę nie wie co to jest. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertst Opublikowano 18 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2004 Mam przyjemność jeżdzic 1100 C3 i jak na razie oprócz przeglądów, lania paliwka i przyjemności z jazdy nic przy niej nie robię.Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bat Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Dzis po raz pierwszy tego roku odpalilem moja Aero, zagrzalem i zmienilem filter i olej.Dla mnie rok dzieli sie na zime i na tzw. "motorcycle season" czyli fun i moje podroze. Przez zime starannie planuje wycieczki motocyklowe przyszlego sezonu. Jezdze od najmlodszych lat, zaczynajac w wieku lat 14 kiedy dostalem moj pierwszy motocykl Jawa 20. Poprzez lata mialem okazje jezdzic na roznego typu motocyklach poczawszy od WSK, SHL i MZ a takze na roznych motocyklach marki Yamaha, Honda, Harley-Davidson. Moj obecny motocykl do podrozy to Honda 1100 C3, czyli Honda Shadow Aero. Motocykl ten zostal zapoczatkowany w 1998 roku i jakos wpasowal sie w stajnie Hondy cruserow i w pewnych czesciach swiata stal sie naszym faworytem w skali sredniociezkiej. Model Aero zostal zaplanowany na bazie stylu lat 30 z tym przepieknym nostalgicznym stylem, szeroka kierownica, pelne blotniki oplywajace grube kola ze szprychami i ta elegancka chromowana lampa. Ta ogomna odleglosc pomiedzy kolami (66.1 cali) i tlumik o dlugosci slupa telefonicznego. Przez 5 lat Aero bylo flagowym motocyklem rodziny Shadow. Przez te 5 lat Aero przeszlo pewnego typu usprawnienie , szczegolnie w roku 2001 kiedy zmieniono silnik na podwojny crankpin i dodano mocy. Dodajac roznego typu akcesoria do mojej Aero jak do tej pory nie udalo mi sie znalezc obrotomierza, ktory pasowalby do ukladu szykosciomierza na lampie. Pytanie do uzytkownikow Aero. Gdzie i jak znalezc obrotomierz, ktory numieszczony na kierownicy nie zaslanialby szybkosciomierza i nie wygladal ze jest nie na miejscu?Wszystkim motocyklistom zycze milego sezonu 2004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Ta ogomna odleglosc pomiedzy kolami (66.1 cali)A kiedyś Suzuki chwaliło się, że ma największego cruisera w postaci LC 1500 - cóż mylić sie każdy może :) . Co do obrotomierza - chyba ciężko będzie Ci dopasować coś, co nie będzie zasłaniało licznika - taka już uroda Aero. Ale po co Ci obrotomierz w cruiserze - wystarczy się wsłuchać w pracę silnika?Co do wyglądu i odczuć związanych z tym modelem Hondy to przyznaję Ci w 100% rację tyle, że nie polecałbym tego motocykla początkującym - ciężki w manewrowaniu przy małych prędkościach. Tym naprawdę trzeba umieć jeździć. Wszystko przez te gabaryty - ale jedno jest pewne - nikt nie przechodzi obojętnie obok tego motocykla. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.