b182 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 (edytowane) Witam. Napiszcie coś o motorkach MTX 125 z 88 roku. Chodzi mi m. in jak dają sobie radę hamulce bębnowe? Ten model ma jeszcze bęben z przodu. Jak z silnikami? Czy warto kupić taki motorek za ok 2500 tys zł czy lepiej szukać model nowszy z tarczą z przodu? (Mam DT ale brat szuka czegoś dla siebie) Edytowane 2 Lutego 2009 przez b182 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 (edytowane) Mtx'sy od '86r były z tarczą z przodu, a od '85r chłodzone cieczą. Ogólnie wersja do (chyba) '87r była dużo ładniejsza od tych nowszych "tuczydeł". Niezawodne moto, jak trafisz na zadbane moto będziesz tylko lał i jeździł. Spoko zawias, choć do skoków się nie nadaje (dobija). Myślę że za cenę 2500 zł opłaca sie, nawet te od '85r - byle w dobrym stanie. Edytowane 3 Lutego 2009 przez marcin.j007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 To dlaczego ten MTX ma bęben? A pisze że 88 rok. Kombinowany, lewe papiery, zmiana widelca bo stary się sam skrzywił:) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Może data pierwszej rej. to '88r (często brana za datę produkcji) Lub jeśli ogłoszenie z allegro to pewnie Pan sobie odmłodził ją o parę latek, a bo się już inaczej na to patrzy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Ja mam 87r i mam bęben. Wydaje mi się, że te roczniki miały tarczę tylko w wersji RG, R2 albo coś w tym stylu. Wszystkie wersje miały tarczę chyba dopiero od 89 r. Jak moto jest w dobrym stanie i z papierami to warto. DT ma lepszy zawias ale MTX jest mocniejszy bo DT-ki były blokowane a zdjęcie tych blokad to jest sztuka i koszt. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 A powiedz jak sprawuje się bęben na przednim kole? Nie jest za słaby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Ja mam 87r i mam bęben. Wydaje mi się, że te roczniki miały tarczę tylko w wersji RG, R2 albo coś w tym stylu. Wszystkie wersje miały tarczę chyba dopiero od 89 r. Jak moto jest w dobrym stanie i z papierami to warto. DT ma lepszy zawias ale MTX jest mocniejszy bo DT-ki były blokowane a zdjęcie tych blokad to jest sztuka i koszt. 87 powinna mieć tarcze z przodu więc pewnie jako date produkcji masz datę pierwszej rejstracji, co przy motocyklach z niemiec kiedys sprowadzanych jest bardzo częstym zjawiskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 A powiedz jak sprawuje się bęben na przednim kole? Nie jest za słaby? U mnie po wymianie okładzin hamulce b.dobrze się sprawują, hamowanie 1 palcem to nie problem. Chociaż tarcza to tarcza, bez porównania z bębnem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butryn Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 ja tez mam ta jeszcze na beben i jestem super zadowolony. wczesniej mialem DT i MTX lepiej sie mi smiga. mam ja juz dwa lata i narazie zero problemow, do silnika jeszcze nawet nie zagladalem. mam 125 i wiekszosci smigam w terenie takze wymienilem zebatke na przodzie na 13 zebow i jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 87 powinna mieć tarcze z przodu więc pewnie jako date produkcji masz datę pierwszej rejstracji, co przy motocyklach z niemiec kiedys sprowadzanych jest bardzo częstym zjawiskiem Sprzęt jest ze Szwajcarii. Pierwsza rej. wg dokumentów 90r. Dziwne trochę, sprzedający nie miał powodów, żeby robić wałek na roczniku.... Na ten bęben raczej nie narzekam, chociaż brakuje trochę tej płynności jaką daje tarcza. Raz się przez to konkretnie wyłożyłem. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.