Skocz do zawartości

UWAGA MINA! DRAG STAR 1100!!!


Gałas1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

UWAGA Wszyscy chętni na DRAG STARA 1100, 99r. SPRZEDAWCA PIOTR P. KONIN, kolor ZŁOTO-SREBRNY przebieg 43.000 km. dodatki: Szyba, oparcie, sakwy ,bagażnik, dodatkowe lampy z przodu.

Sprzęt jest wystawiony jako bezwypadkowy.

Ja jestem PEWNY że był BITY :buttrock: :) :D

Po przejechaniu się na 2 takich motocyklach jestem na 100% pewien że ten z KONINA jest POWYPADKOWY!!!

Ewentualni kupcy PROSZE SIĘ SKUPIĆ NA TYLNEJ CZĘŚCI MOTOCYKLA!! :D :( :D

Jak ktoś chce więcej szczegółów to prosze o kontakt.

Bądźcie ostrożni,

Pozdrawiam Krzysiek i świeżutki, czarny Drag Star 1100, 99r. :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dobrze, że go nie wziąłeś. Gratuluje nowego sprzęta. Oby Ci długo i bezawaryjnie służył.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam to uczucie. Mam pytanie osobiste - gdzie dokładnie w opolskiem mieszkasz? Bo ja do granicy województwa opolskiego mam 300 metrów :buttrock: . Mieszkam niedaleko Lublińca.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami jeżdże w tamtym kierunku, więc kto wie, być może spotkamy się na trasie. Oby tylko do wiosny.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu się na 2 takich motocyklach jestem na 100% pewien że ten z KONINA jest POWYPADKOWY!!!

Czyli sprawa sie wjaśniła. Ciągle nie daje mi jednak spokoju sprawa tylnich tarcz hamulcowych w tamtym motocyklu - wniosek z tego że przełożyli je z innego "rozbitka".

Gratuluję nowego nabytku.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tatoine,

znam kolesia który hamował prawie wyłącznie tylnym hamulcem, ...- w prawej dłoni miał tylko kciuk.

 

No ale aby zakatować tarczę trzeba sporo nakręcić kilometrów lub źle wyregulować hamulec i tak śmigać...

A ciekawe czy sprzęt z Konina był malowany? Miał oryginalne szparunki?

Szkoda, że kolega Gałas go nie obfotkował... Bo jeśli sprzęt był tylko złożony a nie prostowany, szpachlowany, malowany to można by się skusić po sporych negocjacjach i pomiarach geometri sprzęta.

 

pozdrawiam,, robert.96 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś ma chęć to mam jedno zdjęcie w/w sprzęta i zainteresowanym moge wysłać.

Punktów zaczepienia były dwa a raczej trzy:

Przedewszystkim do myślenia dała zajechana tarcza :roll:

Następnie patrząc z góry na motocykl za siedzeniem kierowcy a po bokach błotnika w dragach wystaje taki troche większy element ramy i ten kawałek ramy miał inną strukture powierzchni (lewy fabryka prawy robiony ale mam pewność dopiero teraz wtedy były tylko pdejżenia)

No i trzeci: jazda próbna. Były bardzo złe warunki (padał śnieg, ulica była wprawdzie czarna ale piasek po "akcji zima" plus woda dały w sumie cieniutką waestwe błotka)

Tak więc z duszą na ramieniu jeżdziłem z prędkościami max 50 km/h. Wszystko było wporządku z małym ale: po puszczeniu kierownicy motocykl nie trzymał pewnie kierunku jazdy a po chwili wyczułem że trzeba lekko przechylić się w lewo i niby jest ok.

Częściowo tłumaczyłem to sobie niewielkimi prędkościami i wałem napędowym (to chyba był efekt gorącej głowy)

Dopiero po próbnej jeździe moim nowym nabytkiem (nawet przy 20km/h jedzie sam jak po sznurku) wszystko stało się jasne! Drag z Konina był bity w tył. zajechana tarcza od innego sprzęta i ta niewielka różnica na kawałku ramy. Właściciel nie umiał wytłumaczyć dlaczego tarcza jest w takim stanie i twierdził że nie ma pojęcia jak zdjąć siedzenie kierowcy! Myśle że gdybym tam zajżał to zobaczył bym więcej "ciekawych " rzeczy.

Całe moto nie wygląda żle ale dobrze by było wiedzieć co się kupuje.

No i jestem ciekaw jak to moto zchowywałoby się po przekroczeniu kodeksowych prędkości. Może być różnie.

Trzeba być ostrożnym, a uniknięcie zakupu miny zawdzięczam moim kumplom z którymi oglądałem sprzęt no i Wam równie skutecznie odradzaliście mi ten zakup.

Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A swoją drogą,jeśli ten motocykl jest wystawiany jako bezwypadkowy to należałoby zrobić mocną antyreklamę temu dealerowi.Przecież dla nieświadomego przyszłego użytkownika jazda może się skończyć źle,albo jeszcze gorzej i lepiej dla nas wszystkich, żeby jak najmniej osób odwiedzało to miejsce, a tym bardziej kupiło tam ten lub inny motocykl w podobnym stanie.

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...