wueska Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Nie, chodzi o to ze gaźnik nr.2 jest bardziej pochylony co nieraz ułatwia zaciecie sie zaworka w pozycji otwartej. Co do zimowego bezsensownego przepalania pewnie tym zepsułeś całkiem dobre swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Nie, chodzi o to ze gaźnik nr.2 jest bardziej pochylony co nieraz ułatwia zaciecie sie zaworka w pozycji otwartej. Oba umocowane sa wspolosiowo, wiec po przechyleniu oba przechylone sa pod tym samym katem czyli, znajduja sie w tej samej pozycji; zaden znich nie jest bardziej lub mniej pochylony :wink: Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 obierajac 1 konkretny punkt jeden przechylony bedzie bardziej;) Przypuśćmy ze literka V symbolizuje rozkład naszych gaxników połaczonych 2 odcinkami zaczepionymi w 1 współnym punkcie na podłodze. Teraz gdy nachylimy literke V widac ze jeden gaźnik do podłoza nachylony jest pod mnijszym kontem niż 2. Mam nadzieje ze rozumiesz o co chodzi. W kazdym razie w praktyce sprawdziłem ze te lewe gaźniki jakos tak bardziej "pod górke" mają wiecej tam syfu lub wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 obierajac 1 konkretny punkt jeden przechylony bedzie bardziej;) Przypuśćmy ze literka V symbolizuje rozkład naszych gaxników połaczonych 2 odcinkami zaczepionymi w 1 współnym punkcie na podłodze. Teraz gdy nachylimy literke V widac ze jeden gaźnik do podłoza nachylony jest pod mnijszym kontem niż 2. Mam nadzieje ze rozumiesz o co chodzi. W kazdym razie w praktyce sprawdziłem ze te lewe gaźniki jakos tak bardziej "pod górke" mają wiecej tam syfu lub wody. ech, ech, jak Ty to sobie wymysliles fajnie z ta literka V i dopoki bedziemy o tej literce dyskutowac to sie z Toba zgodze ale jak maja sie gazniki na dodatek w bandicie do tej literki ? :wink: pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Poddaje sie, nie umie mrysować w paincie wiec nie narysuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siersciuch2000 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 no i sprawa wygląda tak, wymieniłem świeczki, i rzeczywiście 3 z nich zjarane, efekt taki że cały silnik ciepły, podejrzewam że wszystkie 4 cylindry, rury kolektora gorące wszystkie 4 brak aż takiej ilości spalin jak poprzednio, jedyne co mnie martwi to to że moto nie osiaga 4 tys obrotów na ssaniu a jak wyłącze ssanie to prawie gaśnie, jest tam regulator obrotów ale jak nim pokręcam to nic sie nie dzieje obroty w miejscu ma ktoś jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 (edytowane) miałem takie objawy w swoim starym gpz-cie gdy mi sie pozapychały przewody paliwowe łączące wewnęczne gazniki z zewnętrznymi albo dramatycznie rozsynchronizowane gażniki i na zamkniętych przepustnicach nie pracują wszystkie cylindry rozebrać-umyć-zsynchronizować :bigrazz: Edytowane 5 Lutego 2009 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siersciuch2000 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 kurcze myślałem ze to tylko świece ale jak widać to nie tylko to, i nie wiem co teraz robić, chyba trzeba będzie moto do mechanika zaprowadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 bez wakuometrów wiele niestety nie zdziałasz, niemniej z demontażem i umyciem gażników powinieneś dać sobie radę. tylko uwaga na to czym myjesz. żeby agresywne dla gumowych elementów nie było najlepiej w sklepach z chemia motoryzacyjna zaopatrzyć sie w spray do tego przeznaczony. Pozdrawiam i powodzenia Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siersciuch2000 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 więc podsumowując regulacja gaźników i wyczyszczenie przewodów to konieczność, ile to moze kosztować? aha zapomniałem dodac ze moto nie bardzo chciało palić, kilka sekund musiłem go trzymać na rozruszniku zanim ruszyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goccolo Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 ja ze swojej strony zapodam linka, który wczoraj gdzieś tu na forum znalazłem :) http://wbieniec.kis.p.lodz.pl/moto/usterki/usterki.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Najpierw bezsensownie odpalałes motocykl w zimie czego efektem było zajechanie swiec... A teraz popełniłeś kolejny błąd - nowe swiece za pierwszym razem trzeba porządnie wygrzac, tzn zapalic motocykl i zrobi konkretną rundke zeby swiece złapały odpowiednią temperature. Ty pewnie na naowych swiecach znowu go zapaliłeś, pogazowałeś i zgasiłes... I znowu swiece masz do wymiany :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siersciuch2000 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 no i tu sie mylisz, zrobiłem kilka kilometrów, wcześniej motocykl pochodził ok 2 minuty na biegu jałowym, a to że wcześniej odpalałem często moto i nim nie jeździłem wynikało z mojej niewiedzy. jak napisałem wcześniej motocyklistą jestem początkującym więc chyba miałem takie prawo Ty jak widać za to jesteś bardzo doświadczony skoro w wieku 24 lat śmigasz hayabusą, więc pewnie zaczynałeś jeździc w przedszkolu i o moto wiesz wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 z całym szacunkiem ale po raz kolejny spotykam sie z dziwaczna teorią odnośnie wygrzewania nowych świec. jasne że niezdrowe dla swiec sa zimne odpały i nienagrzewanie silnika do temperatury pracy, ale nie ma znaczenia czy świeca jest dziewiczo nowa czy ma przelatane pare tysiaczków. to że sie zgasi silnik zaraz po odpale na nowuch swiecach wcale ich nie dyskwalifikuje z dalszej eksploatacji i takie teorie nie maja poparcia w opinii producentów. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siersciuch2000 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 dobra panowie ale skoncentrujmy sie na bandycie, jutro przeczyszcze przewody i gaźniki, potem zaleje moto świeżą wachą bo tą mam jeszcze od poprzedniego właściciela bo moto był zalany pod korek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.