Skocz do zawartości

Statkiem pomiędzy kontynentami


Wyatt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no nie chce sie tu wymądrzać ani zadne takie tam a tym bardziej, że ten rtemat nie bardzo jest związany z motocyklami ale już odpowiadam tak! ja byłem na statku z kolesiem, który coś miał wspólnego z morzem to tylko ojca kapitana żeglugi wielkiej! poniewaz drugie dziecko w drodze a na morzu podobno takie pieniadze sie robi tak ze i jemu ojciec zalatwil fuche! ale oczywiscie na poczatkumusiał zrobić wymienione wyżej kursy! najlepsze jest jednak to ze nie wiem skad on mial dyplom marynarza a poplynal jako viper........takze jesli masz znajomosci to oni ci sami powiedzo co potrzebuja, ja np. duzo ostatnio slyszalem o remontach... to jest cos takiego ze biora ludzi byle mieli tylko ksiązeczki żeglarskie i wysyłają np. do czyszczenia zbiornikow na tankowcach robota przej**ana lae ponad 1000$ za miesiac mozna wyciagnac, sa tez fychy dla kolesi z uprawnieniami np. spawalniczymi itd. Z tego co wiem w tych 800zł a nawet niech bedzie i 1000zl kryja sie wszystkie kursy, ja nie wiem ile to kosztowalo bo ja to mialem robione w szkole! certyfikaty sa wazne 5 lat jesli w tym czasie sie nie bedzie plywac to sie koncza i trzeba od nowa robic!apropos gdzies slyszalem ze przewiezienie kontenera z usa do europa kosztuje 500$ jak jest z ludzmi nie wiem! niektóre rzeczy co tu pisze to wiem z doświadczenia niektóre jednak tylko znam ze slyszenia jednak moja praktyka jest w tym srodowisku jeszcze za mala!

Do Rafał_B czy ty na riders też pisujesz , czy to był może twój GS!?

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Tak to ja mam problem z GSem.

 

Myślę, że to dobre miejsce na taki temat. Właśnie, że jest bardzo związany z podróżami motocyklowymi bo po dnie oceanu się nie pojedzie :buttrock: a samolotem to już nie to samo ;).

Ceny podane są na stronie, do której link podałem w pierwszym poście w tym temacie.

 

Dzięki za info, myślałem że łatwiej zostać majtkiem...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według prawa każdy statek może wziąć 12-stu pasażerów (żeby nie być statkiem pasażerskim, bo wtedy podpada pod inne przepisy).Jeszcze pare lat temu na pewno pływały takie statki, stad mój pierwszy post wtym temacie. Teraz nie wiem czy armatorom się taka zabawa opłaca. Zyrafa, ty może napisz czy na twoim były takie kabiny, poptytaj też kumpli z roku bo może chłopaki niepotrzebnie sobie robią nadzieję.

Gruss.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli interesuje was przejazd statkiem z Polski do Afryki, to na tej trasie pływały statki spółki POL_LEWANT (b. fajne nawiasem mówiąc). Potem jak sypała sie polska flota to wszystkie swoje statki przerejestrowali pod obcą banderę, ale pływali nadal. Jak jest teraz to nie wiem, bo te informacje są dość stare, ale znalazłem jeszcze w internetowej książce tel. numer do nich: ( 58 ) 690-06-60. Może to wam coś pomoże, bo chyba najlepiej udeżyć do armatora, a jak nie to może czegoś się chociaż dowiecie konkretniejszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc!

przepraszam co sie dawno nie odzywalem ale nie mialem czasu!Moi kumple z tego co wiem nie woźili pasażerów ale na każdym statku jest przecież zawsze więcej miejsc niż zalogi. JA za to wiozłem 2 blindziarzy co mi sie na statek wjebali w afryce ale przecież nie o tym. Ja polecilbym co by sie chlopaki zainteresowali Polską Żeglugą Morską z siedzibą w Szczecinie. Dokładnych namiarów nie mam ale to jeszcze można by rzec Polska firma i też chyba pływa po całym świecie. A najważniejsze jest to, że ich główna siedziba mieści sie w Polsce!

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pete Linde już nam podał kilka postów wyżej namiar na POL-Lewant.

Dzwolniłem tam ale nie mogą pomóc konkretnie w tej kwestii. Radzili ogólnie pisać mail'e do agencji morskich w miastach portowych. Raczej ciężko z zabraniem się na statek handlowy jako nie-pasażer. Będziemy próbować. Mamy jeszczę trochę czasu

 

Pozdrawiam i dzięki za info, czytamy Wasze wszystkie uwagi i porady

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym wiedział to bym się pochwalił ale na razie jeśli chodzi o ceny to tylko ze strony do której link podałem na początku tematu. I tak np.

Londyn, UK- Buenos Aires. Argentyna: 2 metry kwadratowe na motocykl 200 funtów

Rotterdam, Holandia- Santiago, Chile: 115Euro/metr kwadratowy

Southampton, UK- Galveston Texas, USA: 600 funtów/ motocykl

 

Są to jednak możliwości zabrania motocykla. Tak się często robi a samemu leci samolocikiem.

Płaci się od metra kwadratowego, motocykl pakuje do skrzyni. Można sobie wziąć motorynke to taniej wyjdzie :flesje:

 

Pozdrawiam

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam!

 

Sprawa dalej aktualna. Na razie chodzimy intensywnie na basen. Może to jakaś metoda :)

No a poza tym bawimy się też w marynarskim gronie :)

Poszlo tez troche maili do agencji :) Ciekawe czy znajdą się jakieś chętne...statki :)

Pozdrawiam

Rafał

 

P.S. Port Gdynia ma aktualne info o statkach stojących w porcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...