proxy Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam Wszystkich. Panowie jak poznać czy łożysko główki ramy jest do wymiany? Ja zrobiłem to tak: wcisnąlem hamulec i przedni i i bujanie do przodu i tyłu. Wtedy też usłyszałem lekkie puk, moze nie głósno, ale jednak było słychać. Nie wiem ,czy to jest sposób na sprawdzenie łożyska? w ogóle jak Panowie to sprawdzić i czy można tak jeżdzić? Co sie może stać jak szybko nie wymienimy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Morze spróbuj na początek lekko dokręcić łożysko jeżeli nie są bieżnie zniszczone i łożysko nie doznało jakiegoś dzwona wtedy będzie widać kulki odciśnięte na bieżni i kwalifikuje się do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Stycznia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Przecież było o tym miliony razy, może po prostu poszukaj? Stukanie przy dociskaniu zawieszenia mogą mieć wiele powodów - od łożyska główki ramy, przez luzy w zawieszeniu, po luzy na tarczach hamulcowych. A uszkodzenie łożyska główki ramy zwykle objawia się przeskakiwaniem lub innymi objawami dźwiękowo-organoleptycznymi przy skręcaniu kierownicą na boki. Powstaje też luz w główce ramy, wyczuwalny pod palcami przy podnoszeniu przedniego koła. Zresztą po prostu poszukaj, było o tym na forum wiele razy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.