Skocz do zawartości

Mercedes A klasa 1.7 TDI


Boa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wcześniej w grę wchodziło też Audi A2, ale to już zdecydowanie mniejsze niż A-klasa.

 

Kuba, bez przesady, ja też się czasem nim gdzieś karnę :P

 

Caravella nie wchodzi w grę, to już za duże na nasze potrzeby :)

Przy A2 Yaris to autobus :biggrin:

 

Moze w takim razie autosana mu zaproponowac :bigrazz: tez autko na A ale duuzo bardziej pojemne...

:icon_mrgreen:

 

P.S.

O Szmelcwagenie zapomnij Boa bo elektronika to poprostu porazka, wszystko inne zreszta tez, no chyba ze bardzo chcesz to ci swojego sprzedam :icon_razz:

Zaraz tam autosana. Bardziej myślałem o Actrosie z kabiną sypialną i naczepą z salonem, kominkiem i sauną :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O Szmelcwagenie zapomnij Boa bo elektronika to poprostu porazka, wszystko inne zreszta tez, no chyba ze bardzo chcesz to ci swojego sprzedam :icon_razz:

Mowisz o T4?? Pierwsze slysze, zeby ktos narzekal na to auto :) To podobno sprzet nie do zajechania...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa i najwazniejsze to jest 1.7 CDI...

:icon_mrgreen:

Tia. Mercedesowskie oznaczenie bezpośredniego wtrysku w silnikach diesla (bodajże pompowtrysk jak w VW TDI-choć VW przeszedł już na niezawodny common rail). Dodam, że common rail jest stosowany od dawna w Toyocie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(bodajże pompowtrysk jak w VW TDI

 

CDI to Common Rail...

 

-choć VW przeszedł już na niezawodny common rail). Dodam, że common rail jest stosowany od dawna w Toyocie :biggrin:

Dobre-Common Rail niezawodny :D Wszystko mozna o silniku z tym wtryskiem powiedziec, ze oszczedny, mocny, cichy-ale ze niezawodny? :icon_rolleyes:

 

Dodam, że common rail jest stosowany od dawna w Toyocie :biggrin:

taa, a w Fiacie Croma od 23 lat :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia. Mercedesowskie oznaczenie bezpośredniego wtrysku w silnikach diesla (bodajże pompowtrysk jak w VW TDI-choć VW przeszedł już na niezawodny common rail). Dodam, że common rail jest stosowany od dawna w Toyocie :biggrin:

 

No popatrz nie wiedzialem ze VW na common raila sie przerzucil bo te jego nowe 2.0 TDI wciaz na pompowtryskach pracuja...

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompowtryskiwacze są lepsze. Może kultura pracy jest niższa, ale osiągi lepsze. Common Rail pracuje kulturalniej ale brak mu kopa.

 

W moim W124 320CE 4 koła wchodzą do bagażnika bez pudła ;)

 

A Yarriska ma tą wadę, że ma centralne zegary. Nikt mnie nie przekona, że bezpieczniej jest odwrócić głowę w prawo żeby sprawdzić prędkość, niż rzucić okiem w dół w tym samym celu. Centralne zegary to moda.. ale że jest to niewygodne i mało bezpieczne, Yarrisa skreśliłbym natychmiast.

 

Zafira jest fajna, ale niestety ponoć sporo miewa usterek.

 

Zajrzyj tu: http://www.autocentrum.pl/?FF=291 - możesz porównać dowolne 2 samochody. Oceny wystawiane są przez kierowców...

 

http://www.autocentrum.pl/oceny/mercedes/klasa_a/w168.html

http://www.autocentrum.pl/oceny/mercedes/klasa_a/w169.html

 

pozdr

LYsY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli, co? Dobry ten Common rail, czy nie?

 

Grzegorz9139- jaki był koszt naprawy?

 

Hej. Uwierz mi ,ze nie wiem - wracajäc z plazy smich-hihy, cos tam stuknelo, ale jedziemy dalej. Do domu dojechalismy prawie na rozladowanym aku(tzn.bo bez paska to ladowania nie bylo). Wröcilem innym autem i pasek znalazlem- a raczej jego szczätki. Zadzwonilem do Mercedesa, przyjechali po auto i po trzech dniach odstawili naprawione. Ceny nnaprawy nie znam - czy sie tym wtedy nieinteresowalem, czy jak-niepamietam. Moze dlatego ze koszty poniösl Mercedes.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, coś ok 15-20kkm. A dlaczego panuje pogląd, że przy takich przebiegach nie warto brać diesla?

Bo naklad zwiazany z kupnem drozszego auta z Dieslem a takze wyzszych kosztow jego utrzymania(chociazby duzo drozsza wymiana rozrzadu, akumulatora, o trefnej turbinie czy wtryskach nie mowiac) moze sie zwracac przy malym przebiegu bardzo dlugo :) Poza tym Diesel dluzej sie nagrzewa-co przy krotkich przebiegach moze oznaczac, ze nigdy nie zdazy sie nagrzac-szczegolnie zima.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nówka diesel kosztuje więcej. Golf V z silnikiem 1,9 TDI 105 KM jest droższy z 10 tys. od Golfa V 1,6i 100 KM :) Więc jak się mało jeździ, to mijają lata, zanim za sprawą niższego spalania diesla "zwróci się" wyższy koszt zakupu samochodu.

 

Im starsze jest auto, tym ta różnica między dieslem a benzyną jest mniejsza i argument, że jak się mało jeżdzi to nie warto - po prostu upada.

 

pozdr

LYsY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...