kuba1100 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Wcześniej w grę wchodziło też Audi A2, ale to już zdecydowanie mniejsze niż A-klasa. Kuba, bez przesady, ja też się czasem nim gdzieś karnę :P Caravella nie wchodzi w grę, to już za duże na nasze potrzeby :) Przy A2 Yaris to autobus :biggrin: Moze w takim razie autosana mu zaproponowac :bigrazz: tez autko na A ale duuzo bardziej pojemne... :icon_mrgreen: P.S. O Szmelcwagenie zapomnij Boa bo elektronika to poprostu porazka, wszystko inne zreszta tez, no chyba ze bardzo chcesz to ci swojego sprzedam :icon_razz: Zaraz tam autosana. Bardziej myślałem o Actrosie z kabiną sypialną i naczepą z salonem, kominkiem i sauną :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 aa i najwazniejsze to jest 1.7 CDI... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 O Szmelcwagenie zapomnij Boa bo elektronika to poprostu porazka, wszystko inne zreszta tez, no chyba ze bardzo chcesz to ci swojego sprzedam :icon_razz: Mowisz o T4?? Pierwsze slysze, zeby ktos narzekal na to auto :) To podobno sprzet nie do zajechania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 aa i najwazniejsze to jest 1.7 CDI... :icon_mrgreen: Tia. Mercedesowskie oznaczenie bezpośredniego wtrysku w silnikach diesla (bodajże pompowtrysk jak w VW TDI-choć VW przeszedł już na niezawodny common rail). Dodam, że common rail jest stosowany od dawna w Toyocie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 (bodajże pompowtrysk jak w VW TDI CDI to Common Rail... -choć VW przeszedł już na niezawodny common rail). Dodam, że common rail jest stosowany od dawna w Toyocie :biggrin: Dobre-Common Rail niezawodny :D Wszystko mozna o silniku z tym wtryskiem powiedziec, ze oszczedny, mocny, cichy-ale ze niezawodny? :icon_rolleyes: Dodam, że common rail jest stosowany od dawna w Toyocie :biggrin: taa, a w Fiacie Croma od 23 lat :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Tia. Mercedesowskie oznaczenie bezpośredniego wtrysku w silnikach diesla (bodajże pompowtrysk jak w VW TDI-choć VW przeszedł już na niezawodny common rail). Dodam, że common rail jest stosowany od dawna w Toyocie :biggrin: No popatrz nie wiedzialem ze VW na common raila sie przerzucil bo te jego nowe 2.0 TDI wciaz na pompowtryskach pracuja... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Witam. A classe CDI 1.7 przy 70tys. padla rolka napinacza , reszta OK. Polecam. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Czyli, co? Dobry ten Common rail, czy nie? Grzegorz9139- jaki był koszt naprawy? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Bardzo dobry jest CDI, mi padl po 60 kkmach pompowtrysk i cena w ASO 2700 :icon_eek: Brac i sie nie zastanawiac, tylko jezdzic trzeba na porzadnym paliwie... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Pompowtryskiwacze są lepsze. Może kultura pracy jest niższa, ale osiągi lepsze. Common Rail pracuje kulturalniej ale brak mu kopa. W moim W124 320CE 4 koła wchodzą do bagażnika bez pudła ;) A Yarriska ma tą wadę, że ma centralne zegary. Nikt mnie nie przekona, że bezpieczniej jest odwrócić głowę w prawo żeby sprawdzić prędkość, niż rzucić okiem w dół w tym samym celu. Centralne zegary to moda.. ale że jest to niewygodne i mało bezpieczne, Yarrisa skreśliłbym natychmiast. Zafira jest fajna, ale niestety ponoć sporo miewa usterek. Zajrzyj tu: http://www.autocentrum.pl/?FF=291 - możesz porównać dowolne 2 samochody. Oceny wystawiane są przez kierowców... http://www.autocentrum.pl/oceny/mercedes/klasa_a/w168.html http://www.autocentrum.pl/oceny/mercedes/klasa_a/w169.html pozdr LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Czyli, co? Dobry ten Common rail, czy nie? A pytanie zasadnicze-ile rocznie masz zamiar kilometrow trzaskac tym autem? Jak 10 czy 15 tysi rocznie to wedlug mnie nie warto brac Diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Tak, coś ok 15-20kkm. A dlaczego panuje pogląd, że przy takich przebiegach nie warto brać diesla? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Czyli, co? Dobry ten Common rail, czy nie? Grzegorz9139- jaki był koszt naprawy? Hej. Uwierz mi ,ze nie wiem - wracajäc z plazy smich-hihy, cos tam stuknelo, ale jedziemy dalej. Do domu dojechalismy prawie na rozladowanym aku(tzn.bo bez paska to ladowania nie bylo). Wröcilem innym autem i pasek znalazlem- a raczej jego szczätki. Zadzwonilem do Mercedesa, przyjechali po auto i po trzech dniach odstawili naprawione. Ceny nnaprawy nie znam - czy sie tym wtedy nieinteresowalem, czy jak-niepamietam. Moze dlatego ze koszty poniösl Mercedes. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Tak, coś ok 15-20kkm. A dlaczego panuje pogląd, że przy takich przebiegach nie warto brać diesla? Bo naklad zwiazany z kupnem drozszego auta z Dieslem a takze wyzszych kosztow jego utrzymania(chociazby duzo drozsza wymiana rozrzadu, akumulatora, o trefnej turbinie czy wtryskach nie mowiac) moze sie zwracac przy malym przebiegu bardzo dlugo :) Poza tym Diesel dluzej sie nagrzewa-co przy krotkich przebiegach moze oznaczac, ze nigdy nie zdazy sie nagrzac-szczegolnie zima. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Bo nówka diesel kosztuje więcej. Golf V z silnikiem 1,9 TDI 105 KM jest droższy z 10 tys. od Golfa V 1,6i 100 KM :) Więc jak się mało jeździ, to mijają lata, zanim za sprawą niższego spalania diesla "zwróci się" wyższy koszt zakupu samochodu. Im starsze jest auto, tym ta różnica między dieslem a benzyną jest mniejsza i argument, że jak się mało jeżdzi to nie warto - po prostu upada. pozdr LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.