pcbr125 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 No własnie czy to mam sens ? Nawet najmniejszy ? mogę wydać kasę dla chociażby minimalnej poprawy osiągów , a nie wiem czy w 4T to ma sens. Jeśli już założę to co mnie czeka :icon_arrow: regulacja gaźnika ? większa dysza ? Proszę o pomoc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Nie zakładaj tego stożka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcbr125 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Nie zakładaj tego stożka! no dobra , może jakieś uzasadnienie ? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 wierzysz w to ze daje 10-20% wiecej mocy?? jakie masz przełozenie?? ile jedzie?? do ilu sie kreci?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcbr125 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 kreci do odcięcia ... idzie 130 na prostej drodze a przełożenie z przodu nie wiem jaka jest a tył 42 zęby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 kreci do odcięcia ... idzie 130 na prostej drodze a przełożenie z przodu nie wiem jaka jest a tył 42 zęby Czyli nic wiecej nie wykombinujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcbr125 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 rozumiem .. no dobra dzięki za pomoc ,ale jeśli jakiś posiadacz CBR 125 ma zamontowany stożek to czekam na relacje :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 nic ci to nie da , jak brakuje mocy to zmien sprzeta na 600 :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 odradzam stożki, ja omijam je szerokim łukiem, mocy nie przybyło, za to z baku sporo ubyło :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcbr125 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 hehe 600 by sie przydało :icon_biggrin: no niestety jeszcze sobie poczekam niedawno odebrałem prawko A1 :buttrock: czyli jeszcze 6 lat ,a właśnie sory ,że zmienię temat jak jest z tym prawkiem A od 24 lat ? wprowadzili już ? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 czemu cbr ?? nsr 125 jest świetna ma 3x tyle mocy i podobno koło 180 poleci szczerze nieliczny sport który mi sie podoba :D fakt że nie spali 3/100 :D co do stożka to nie po pierwsze te tanie buble słabo filtrują kurz bo z reguły nie mają gąbki tylko samą kratke po 2 osiągów to nie zwiększa nawet w ogarze 200 po 3 nadaje wieśniacki wygląd zbliżający do chinoli :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 (edytowane) Przede wszystkim, zmieniłbym motocykl na dwusuwa o tej samej pojemności. Skoro koniecznie chcesz spróbować z CBR, to jeśli ktoś dobrze dopasuje ustawienia gaźnika do filtra (co jest kilkukrotnie droższe niż sam filtr), to masz szansę uzyskać nieco lepsze osiągi, tylko że w twoim przypadku możesz liczyć na nieco lepsze przyśpieszenie, max speed i tak maż już max na tym przełożeniu:) Edytowane 21 Stycznia 2009 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.