Maciasgrizzly Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Mam problem i niewiem czy mały czy duży-a mianowicie ostatnio przy odpalaniu poluzował się wałek wyrównoważajacy-został zmielony ale nic poza jego wymianą się nie stało.zmieniłem olej poskręcałem moto z kumplem i ok. Jeszcze przed odpaleniem wyjęliśmy gaźnik i wyczyściliśmy. Po całej robocie przyszedł czas na odpalenie-banan na gębie-moto pali....ale z ttr-y wydobywa się gwizd jak moto chodzi-nie jest to część metaliczna bo nie słychać tarcia,ani nie potrafię ustalić na słuch do końca miejsca z którego się wydobywa gwizd. Także jest to przy dodawaniu gazu,choć moto normalnie chodzi,ani nie kopci. Może ktoś się już zx tym spotkał albo ma jakieś pomysły?Mi się już skończyły a i znajomi nie wiedzą co i jak.Prosze o pomoc.jak coś to gg lub forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Hej mógł byś bardziej sprecyzować, :wink: co mianowicie się stało „zmielony”, puścił sworzeń na wałku czy jak ? czy silnik był rozpołowiony ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciasgrizzly Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Hej mógł byś bardziej sprecyzować, :wink: co mianowicie się stało „zmielony”, puścił sworzeń na wałku czy jak ? czy silnik był rozpołowiony ?? sam sworzeń przy odpalaniu puścił i został zmielony w pył. Nic więcej sie nie stało.Wymieniłem sworzeń(ten malutki półksiężyc bo o tym mówię ) i poskręcaliśmy silnik. Po odpaleniu zaczął po prostu świszczec,coś jak gwizd głośny ale nie taki jakby się ocierały metalowe części o siebie tylko gwizd. Rozbierałem też gażnik i czyściłem,są nowe krućcewiec raczej lewe powietrze nie powinno się dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Kiedys podobny gwizd wydawał mi XT jak przykrecałem dekiel, i krzywo siadła wiazka przewodów co przechodzi przez dekiel razem z tą gumową uszczelka gruba, itamtedy przedostawało sie powietrze i było słychać koiło magnesowe. Całosc własnie tak gwizdała. Silnik masz prawie taki sam jak w xt wiec to moze to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciasgrizzly Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 spróbuję:) spróbuję:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 moze jakies lozysko , cos za ciasno spasowaliscie ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciasgrizzly Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Wiem ze dlugo sie nie odzywalem ale w kocu doszedlem po wielu przebojavh i pseudo mechanikach..Prawie trafileś Nitomen-mianowicie po tym jak zmielilo mi klin na walku wyrownowazajacym zderzyl on się z korbowodem(wybaczcie bledy w nazewnictwie ale ucze sie wszystkiego od niedawna)po rozkreceniu raz jeszcze okazalo sie walek wyrownowazajacy jest krzywy lekko, ale juz tak dokladnie nie mozna go spasowac z zebatkami i niby przez to jest swist. Problem mam nastepujacy i zarazem pytanie: po 1-podobno jest mozliwosc ze walek ten pod wplywem pracy sie naprostuje i ulozy, a swist zniknie(a juz duzo ucichl niz za pierwszym razem jak go odpalilem),jesli tak to czy moge z tym jezdzic???nie zniszcze silnika?? po 2- czy zna kots jakie sa koszta walka,gdzie go mozna zamowic ewentualnie,czy warto kupic uzywke??pomocy co mi pozostaje do zrobienia w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 (edytowane) takie awarie w TTR to prawdziwa zadkosc , twoj silnik to w sumie ten sam co w XT , mozesz kombinowac z gratami od XT eka. Caly nowy baslanser to gruba kasa , zapewne ok 1000 zl . Edytowane 24 Lutego 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Hm. To faktycznie nie fart :rolleyes: . A masz pewność ze jest krzywy??…rozpołowiony był silnik?? A co z tą niezawodnością :icon_evil: ….to możliwe ze koledze przydarzyło się to co mi a mianowicie przy wymianie tarczy sprzęgłowych wielkie było moje zdziwienie bo zębatka na wale przenosząca napęd na kosz była odkręcona :icon_eek: trzymała się zaledwie na KLINIE prawdopodobnie gdybym nie wymieniał sprzęgła prędzej czy później by go ścięło bo nakrętka powinna być dokręcona z siłą 120Nm…a to trzymał mały klin… http://bikepics.com/pictures/1577590/ Wniosek.. chyba tylko jeden ze jakość spada :rolleyes: … bo takie rzeczy nie powinny mieć miejsca… A co do problemu to jeśli rzeczywiście jest krzywy to niestety wymiana..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciasgrizzly Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Silnik był rozpolowiony i koles przy mnie krecil walem wiertara i chodzil krzywo:( masakra,moze macie jakies propozycje jak to zrobic taniej?juz jestem zdesperowany i silnik uzywany kupic choc kasa nie smierdze...niewiem co robic.Mam dostep do tokarek i innych sprzetow moze da sie to naprostowac ale slyszalem ze powstaja w maeteriale mikropekniecia i mozna sobie wiekszych szkod narobic...Moze macie namiary na kogos skad sama taka czesc mozna wziac?...W sumie tylko i az mi zostalo i moto do sezonu w kocu gotowe bo przez tamtem nie jezdzilem bo mi padl modul...wiec sami wiecie jakie too koszta a modul nowy kupilem...2650....ratujcie! Aha i jeszcze jedno-jesli swist z tym zwiazany cichnie pomalu i nie jest taki jak na poczatku mozna z tym jezdzic?juz dwie osoby mechanicy z dluuugim stazem mowili ze mozna, ze moze sie ułoży...co wy na to? :buttrock: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 wal tez masz krzywy ? ja osobiscie , wymienil bym czesci na XT ekowskie , cale sprawne i proste. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Jeździć tym możesz ale,to już twoja odpowiedzialność Po 1 to nie jest pomiar kręcenie wiertarka i na oko! Wał jak i balans nie sa symetryczne i takie na oko to nic nie da, a jeśli naprawdę az na ok. widać ze nie jest w osi to definitywnie remont! Prawidłowo powinien zamocować w osi i w miejscach, które s a podane w manualu zamocować czujnik zegarowy w setkach i zobaczyć czy mieści się w tolerancji. Jeśli nie to wym/reg. W przypadku wału możliwa regeneracja, a wałek wyrównowazający nowy lub używany. A czy silnik ma większe drgania???... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciasgrizzly Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Silnik chodzi zupełnie normalnie procz tych swistow...ale wkurzylem sie bo naprawa droga wiec kupilem drugi caly silnik. W koncu mam pełno zamiennych na przyszlosc;P.Dzis chce wsadzic zakupiony silnik a tamten zdejme i tyle,a czesci beda.Co wy na to?za silnik dalem 1400zl...i jestem splukany:)dam znac po operacji dzisiejszej :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 A silnik z jakiegos pewnego źrodła? chodzi mi wiesz, czy jest sprawny, a nie zebyś kupił jakąs zajechana padake ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Silnik pewnie z allegro który stał za 1500 ja od tego Pana kupiłem kompletny gaźnik od tego silnika :icon_mrgreen: moto z 98roku gaźnik jak gaźnik ale na pewno nie był rozkręcany :biggrin: Jeśli nawet góra będzie licha to już masz wszystko, co trzeba do wymiany w swoim, :wink: Naprawdę podziwiam za upór nie jeden właściciel by już pozbył się moto…moduł ,silnik :banghead: …teraz już bezproblemowej jazdy!!! :crossy: :flesje: Powodzenia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.