Gość yeuop Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Odswiezam temat. Zagadnienie caly czas mocno chodzi mi po glowie. Nieco zmienilem poglady, poniewaz udalo mi sie w tym roku przejechac kawalek na paru mocniejszych sprzetach - np CBR 929 czy KTM LC8. No i praktycznie stwierdzilem, ze nie ma w wiekszej roznicy, czy kupie sportowa 600tke, czy tez Fazera 1000 (chyba sie zakochalem :bigrazz: ) czy VFRe czy cokolwiek innego. Sprawa jest prosta - jesli sie rozwale, to na wlasne zyczenie. Wszystkie sprzety osiagaja np 160km/h w kilka sekund, a powyzej tej predkosci efekty ewentualnego wypadku sa i tak tragiczne. Jak pisalem na poczatku - potrzebuje sprzeta do szybkiego przemieszczania sie. I wydaje mi sie, ze czy to na CBRce 600 czy to na Fazerze 1000 - predkosci beda identyczne. Dodam, ze sportowe litry mnie nie interesuja. Jeszcze. :cool: Wbrew temu, co sam pisze, to uwazam, ze znowu na sportowego litra nie mam sie jeszcze co pchac z powodu braku umiejetnosci i obycia z duzymi predkosciami. A jako podsumowanie tego z mojej strony, to zajmuje stanowisko, by przynajmniej ze 2-3 lata pojezdzic na czyms mniejszym (do 500ccm wlacznie), a potem to juz w zasadzie bez roznicy. I by czlowiek w ciagu tych 2-3 lat nakulal przynajmniej np 40000km i mial jakies pojecie ;) Howgh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) Wbrew temu, co sam pisze, to uwazam, ze znowu na sportowego litra nie mam sie jeszcze co pchac z powodu braku umiejetnosci i obycia z duzymi predkosciami. A kto ci karze wykorzystywać cały potencjał sportowego 1000ccm ? Jestem tego zdania że jeśli nie potrafisz się powstrzymać przed ciągłym "odkręcaniem" na max. to lepiej daj sobie spokój z motocyklami, ale sam chyba przyznasz że lepiej mieś do dyspozycji 100Nm niż 60... Edytowane 24 Września 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 A kto ci karze wykorzystywać cały potencjał sportowego 1000ccm ? Jestem tego zdania że jeśli nie potrafisz się powstrzymać przed ciągłym "odkręcaniem" na max. to lepiej daj sobie spokój z motocyklami, ale sam chyba przyznasz że lepiej mieś do dyspozycji 100Nm niż 60... Licze na to, ze moze za 3 lata zmadrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruha Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Żeby zapie....ać 600-ką , trzeba bardzo chcieć. Tak samo trzeba bardzo chcieć i się starać , żeby NIE ZAPIE...LAĆ litrem. Oto i cała prawda według mnie o litrach na pierwsze moto. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) Żeby zapie....ać 600-ką , trzeba bardzo chcieć. Tak samo trzeba bardzo chcieć i się starać , żeby NIE ZAPIE...LAĆ litrem. Oto i cała prawda według mnie o litrach na pierwsze moto. :biggrin: Jak się postarać to nawet da radę... Edytowane 24 Września 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruha Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 A kto tu mówi o pierwszym moto ? Rozczytałem się w temacie od jego początku. I trochę się wczułem za bardzo chyba. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Żeby zapie....ać 600-ką , trzeba bardzo chcieć. Tak samo trzeba bardzo chcieć i się starać , żeby NIE ZAPIE...LAĆ litrem. Oto i cała prawda według mnie o litrach na pierwsze moto. :biggrin: Dokładnie :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.