b182 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam. Kumpel przymierza się do MTX 125 z 89 roku. Jak wygląda sprawa cylindra w MTX? Czy jak DT ma żeliwo czy nicasil? JA mam DT125R i ciekaw jestem również porównania który motor lepszy, jakie ma zalety i wady jeden względem drugiego? Dzięki z góry za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Ma Zeliwo. Masz Dt z Silnikiem Japonskkim Tzn lc2 125 czy Z Dt R z silnikiem minareli bo to podstawowa roznica.Mtx napewno bedzie zywotniejszy.Napewno bedzie lzejszy moim zdaniem to nalepsze enduro lat 90tych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 (edytowane) Ma Zeliwo. Masz Dt z Silnikiem Japonskkim Tzn lc2 125 czy Z Dt R z silnikiem minareli bo to podstawowa roznica.Mtx napewno bedzie zywotniejszy.Napewno bedzie lzejszy moim zdaniem to nalepsze enduro lat 90tych. A po czym to poznać? Wiem że mam motor DT125R z roku 1990. Jaka to różnica czy LC2 czy Minarelli? Który lepszy? No i po czym poznać? Edytowane 15 Stycznia 2009 przez b182 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 (edytowane) http://bikepics.com/pictures/891757/ to jest silnik Lc2. a to minarelli http://bikepics.com/pictures/597081/ pozatym R od Lc2 sie ruzni.Lc2 napewno byl silnikiem wytrzymalszym nie bylo tam klopotu z zaworem wydechowym bo byl mechaniczny.silnik troche slabszy caly japonski.Twoj japonski ma tylko hmm Gaznik.:) Jezeli masz minarelli. Edytowane 15 Stycznia 2009 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 No więc mam ten drugi z nowszego moto. Minarelli. Dyskusja zeszła na inny tor trochę. Miało być o MTX a zeszło na moją DT. Dobrze ze ma cylinder żeliwny i można szlifować. Piszesz ze te starsze były lepsze ale widzisz od 88 roku chyba już wszystkie maja Minarelli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Nie pisze ze lepsze pisze ze zywotniejsze.ja uwazam ze co ja ponskie to japonskie.kazdy ma swoje zdanie.napewno minarelka jest mocniejsza i bardziej zawansowana tehcnicznie a czy mniej awaryjna?watpie japonczycy zaladowali ten silnik ze wzgledu na nieoplacalnosc produkowania u siebie takich silnikow i atrakcyjna oferte przez wlochow.wierzysz w to ze nie potrafili by sami zrobic silnika lepszego ?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 A leż ja się nie kłócę. Z tego co wiem i tak silnik w DT są bardzo dobre i wytrzymałe więc ja się tam o swój nie martwię. Czyli MTX ma żeliwny cylek więc nie ma problemu z szlifem i nowym tłokiem. Ktoś niedawno mówił mi że MTX ma nicasil więc sam już nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Jeśli nie wiesz jak sprawdzić to weź pilniczek przypiłuj w dolnej części prowadzącej cylindra jeśli nicasil to zedrzesz powłokę jeśli żeliwo to będziesz miał jednolity materiał. Jeśli będziesz miał nicasil to koszt ok. Tuleja-300zł + tłok od 200 w górę Jeśli żeliwo Szlif-60zł + tłoczek od 200 w górę:D Polecam tego pana:] Motor-Tech. Woryna P. tel. 0 601 90 17 00 adres 40-862, Katowice, Borysa 4 woj. śląskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 alexrafi, ale ja nie mam MTX-a ja mam DT. kolega chce kupić MTX-a i pytał mnie czy MTX 125 z 1989 roku ma nicasil czy żeliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Ja o tym wiem. Rozumiem że kolega chce kupić uszkodzonego i chce zrobić remont. Więc podałem wyżej ceny i jak sprawdzić cylek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Ja o tym wiem. Rozumiem że kolega chce kupić uszkodzonego i chce zrobić remont. Więc podałem wyżej ceny i jak sprawdzić cylek. Kolega chce kupić dobrego, ale dobrze wiedzieć co jest w środku bo pewnie kiedyś będzie musiał zmieniać tłoka. Z tego co piszesz wynika że MTX miały nicasil bądź żeliwo. Tak? Czy po prostu sam nie wiesz? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Jest gdzieś na forum temat mtx vs dt, użyj opcji "szukaj". Z tego co pamiętam mtx ma lepszy zawias, przód jak i tył. Radził bym brać po prostu to co w lepszym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondziak Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Użyj opcju ,,Szukaj" napewno znajdziesz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 (edytowane) Jeśli nie wiesz jak sprawdzić to weź pilniczek przypiłuj w dolnej części prowadzącej cylindra jeśli nicasil to zedrzesz powłokę jeśli żeliwo to będziesz miał jednolity materiał. Wez sobie kolego paznokcie tym pilniczkiem przypiluj a nie cylinder :banghead: Po czym to sprawdzisz odrazu widac golym okiem, nikasil jest bardzeij jasny i cylinder jest lekki. Ciezko mi to opisac ale ja odrazu poznaje golym okiem. Edytowane 16 Stycznia 2009 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 A jak ktos nie potrafi gołym okiem a niejest brutalem z pilnikiem to proponuje wziąć mały magnesik neodymowy czxy w ogóle jakis magnes... do zeliwa się przyczepi do nicasilu niema szans .... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.