Skocz do zawartości

Wodór z tlenem


_speedy_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na youtube mozna znaleśc wiele filmików z silnikami gdzie HHO dopływa w dolocie powietrza tuż za filtrem powietrza .

filmik1

 

W instalacjach z wtryskiem paliwa rozumiem ze paliwo wymieszane z powietrzem wzbogaca mieszankę przez co sonda lambda wykrywa to i zmiesza dawkę wtrysku przez co możliwe jest ograniczenie spalania o około 20-50 % w zależności od efektywności generatora . Ale jak wygląda to przy zasilaniu gaźnikiem(piszą na amerykańskich stronach ze ta sama instalacja nadaje się do każdej benzyny bez względu czy gaźnik czy wtrysk , diesla czy instalacji LPG ) A przecież gaźnik ustala stały skład mieszanki ... Wiec w jaki sposób spełnia to swoja role w instalacjach z gaźnikiem ?? Czyli wiec czy możliwe jest zastosowanie takiego systemu w motocyklu .

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wygląda na proces elektrolizy. Ciekawi mnie jaki jest wydatek tego słoika z gorącym drutem zanurzonego w wodzie ? Może daje rade ale na biegu jałowym ?

W gaźniku to chyba trzeba by pokręcić śrubką mieszanki. Troche przykręcić. Może zrobić przepustnice która otwierała by się w funkcji obrotów silnika albo mocy pobieranej przez ten słoik ? Ale najpierw trzeba coś więcej wiedzieć o słoiku i o samym silniku.

 

Ludzi sie hoduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest proces elektrolizy wody . Rurką do dolotu doprowadzana jest mieszanka wodoru z tlenem w stosunku molowym 2-1 wiec cały wodor jest spalony przez tlen produkowany jednocześnie .

Generatory w zależności od konstrukcji i należenia pradu maja rożną efektywność .

Silnik 2cylindrowy 2 gaźnikowy 4sów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, a może by tak przypomnieć sobie podstawowe prawa fizyki? Tj, ilość energii potrzebna do elektrolizy wody jest większa niż ilość energi uzyskanej z otrzymanych gazów.

Cały wszechświat na tym się opiera (że entropia się zwiększa), więc bez względu na to co byście nie nakombinowali, to wam nie wyjdzie. Sorki. Tak jest ten świat skonstruowany.....

 

Ludzkość od zawsze chciała zrobić perpetuum mobile. Nawet juz zimna fuzja była... i się zmyła..

 

Powodzenia ;)

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest perpetuum mobile !! Perpetum mobile to maszyna a w tej instalacji nie ma ani jednej cześci ruchomej , i zamienia ona 1 energie w 2 .

Po 2 oczywiście ze 100% sprawności nie można osiagnac.

Tylko ze jadąc motocyklem alternator i tak działa ... jazda na światłach pobiera tez kilka amper... Oszczedności miedzy jazda na światłach i bez jest znikoma jeśli w ogóle jest ... a skoro przy podobnym obciażaniu można uzyskiwac paliwo - to oszczednośc jest !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyśmy słuchali takich zacnych ludzi jak Buber to dalej siedzielibyśmy na drzewie. :icon_razz:

Temat fuzji wraca Buber. Udaje się uzyskać olbrzynie wartości temperatur w polu elektromagnetycznym na bardzo krótki czas. Cały czas coś się dzieje.

Ludzi sie hoduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Śmierdzi mi to jakąś bujdą.

Pobierają energie z silnika spalinowego pośrednio przez alternator na którym występują też straty. Przeprowadzają elektrolize (de facto ze stratami, podgrzewanie wody itd.) i jakimś cudem otrzymują nadwyżke energii.

Wyprodukowanie 1m3 wodoru wymaga przynajmniej 4,5KWh energii.

Przyjmując, że na elektrolize idzie 10A to wyprodukowanie w aucie 90 gram wodoru zajmuje prawie 38 godzin.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takim to cudem ze alternatory maja zapasy energi ... wiec czy silnik pracuje normalnie czy z wiekszym wykozystaniem alternatora w granicach jego normalnej mocy(bo wtedy nie ma brakuje energi na iskre etc) to pracuje i pali tyle samo ...

Wiec energia która normalnie nie jest wykorzystywana słuzy do zamiany wody w mieszanke wodoru z tlenem która słóży jako paliwo ...

Ta instalacja nie zastępuje paliwa , tylko ogranicza jego spalanie...

A to ile idzie amper zalezy od instalacji i rodzaju eletrolity bo czasem 5 a czasem 30 A to zalezy od regulacji i dobrania wspołczynników wielu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wiem co chcesz powiedzieć, ale widze, że podstaw ogólnofizycznych BRAK.

 

Alternator nie ma zapasów energii bo jej nie gromadzi.

Silnik (spalinowy) nie wykorzystuje alternatora, jak już chcesz stosować takie pojęcia to wiedz, że jest na odwrót. To silnik dostarcza energie do alternatora poprzez pasek.

 

Skąd Ci sie wzieła niewykorzystana energia? Może na postoju w gaźnikowym silniku, ale wtedy nie uzyskasz raczej 30A dla elektrolizy, bo jeszcze masz światła, zapłon itd.

 

Podczas jazdy musisz odpowiednio mocniej depnąć, żeby tak samo przyspieszyć z Twoim patentem, jest to na tyle mała zmiana, że powinno sie powiedzieć: "Przy tym samym położenia gazu auto odpowiednio wolniej przyspieszy zadowalajac sie tą samą dawką paliwa."

 

Przeliczyłem Ci ile zajmuje wyprodukowanie 90 gram wodoru. Mając 30A na ogniwie, 90g wytworzy sie nam w ponad 12,5H.

Co to jest, jak silnik pali kilka, kilkanaście litrów paliwa na godzine.

Edytowane przez TDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem tyle ile wyczytałem w sieci ... nie wiem jak liczyłes czy z 1 prawa Faradaya czy z czego ale nawet...

po 2 90 g wodoru to 2013 dm3 równocześnie z tym wytwarza ci sie 1006.5 dm3 tlenu co dale łącznie 3019.5 dm gotowego paliwa ... czyli 241.5 dm3 na godzinę ... to ma nie zastępować paliwo lecz wspierać jego spalanie lub służyć jako dodatkowe źródło Energi w postaci dopalacza...

Masz racje silnik zasila alternator paskiem...

Tylko ze pobiera od niego na światłe , ładowanie , obsługe wtrysków , zapłon etc mniej energi niż alternator wytwarza... i dlatego to co normalnie nie zostanie użyte można wykorzystać do zasilana pojazdu ...

 

niskie nateżenie a 1,5 l na minute to 90 litórw na godzine...

Nie wiem ile dokładnie zuzywa sie tego ale im wiecej produkujesz tym mniej palisz paliwa czy LPG bo przy lpg nie musisz nic robic z sygnałem z sondy lambda bo wszystkim sie instalacja zajmuje (mówie o np 2 generacji)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tutaj tylko chciałbym napomnieć, że tlen nie jest paliwem, a utleniaczem.

 

i dlatego to co normalnie nie zostanie użyte można wykorzystać do zasilana pojazdu ...

Alternator stawia różny opór silnikowi zależnie od tego co jest z niego pobierane. Z Twojej wypowiedzi można wywnioskować, że stawia ten sam opór czy coś pobieramy, czy nie, więc warto pobierać.

 

Gęstość ciekłego LPG to około 0,5435 kg/l.

1dm3 ciekłego LPG to 254dm3 gazu

Zatem, 1kg to 0,47m3 gazu.

46 MJ/KG to wartość opałowa LPG

0,47m3 LPG to 46MJ energii

1m3 LPG to 97MJ energii

1dm3 ciekłego LPG taki jak mamy w butli ma 24,63 MJ energii.

 

Gęstość wodoru to 0,0899 kg/m3

1kg wodoru to 11,12m3 gazu

120 MJ/kg to wartość opałowa wodoru

11,12m3 wodoru to 120MJ energii

1m3 wodoru to 10,79MJ energii

 

To, że masz dużo dm3 mało kalorycznego gazu to nic Ci nie da. Musisz w takim razie go więcej dać za jednym zamachem (9 razy więcej).

Samą objętościa nie nakarmisz silnika, a jak jesteś innego zdania to pakuj ile wlezie Azotu do silnika ;). Wkońcu mamy go dużo.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są czysto techniczne dane. Negujesz, którąś z moich wypowiedzi?

Co Ci nie pasuje, może sie akurat gdzieś pomyliłem robiłem to na szybkiego.

 

spada im spalanie o 30 % w zwyż

Wybacz, ale nie rozumiem.

 

Proponuje wykonanie takiej instalacji i przekonanie sie na własnej skórze. Ja sie nagadam, Ty sie nagadasz ;).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...