SynekM Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Motoivan - jakoś tak wyszło - mieszkam na Zaciszańskiej , ale nic straconego cały sezon przed nami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Jak tylko odbiorę motocykl , dam cynk na pw i się ustawimy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Ani czy przypadkiem nie jest zdeformowana linia cienia. Bo w garazu wygladala slabo :P. http://zbyhu1.republika.pl/ksenon.jpg Miejsce i fajne i nie - latwo sie montuje, ale przeszkadza przy ew. wymianie zarowki, bo zaslania dostep do oslony przeciwpylowej. No i przetwornica dotyka lagi przy maksymalnie skreconym kole w prawo. http://zbyhu1.republika.pl/przetwornica.jpg Pzdr A mówiłem kupcie wersję slim ! jest dużo mniejsza, u mnie tak upchałem pod zegarami, że w ogóle prawie nie widać i nic nie zasłania. Pospinałem tylko plastikowymi "trytytkami" Apropo lini cienia to wgarażu też byłem zaniepokojony (za blisko ściany!). Na ulicy jest wszystko w porządku ! Pobocze dobrze oświetlone i nie ośliepia tych z przeciwka. pozdr. widurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 OK ! Motoivan wracając do opon - Widurek wpadł mi w ręce zeszłoroczny test opon . Eksekwo pierwsze miejsce zajęły Michelin Pilot Road2 2CT i Danlop Roadsmart z tą samą ilością punktów . Pilot-y okazały się lepsze na mokrym , Dunlopy nadrobiły tą samą ilością punktów na suchym . W kategori "Przydatność do codziennej jazdy "zdecydowanie wygrały Dunlopy i chyba są tańsze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Hej! Wczoraj właśnie rozpocząłem sezon - zjeździłem się do bólu i moto zachlapane jak po wyprawie enduro - ja o dziwo tylko buty - mimo wszystko mam lekki niedosyt . Błotnik mam oryginalny , wydaje mi się , że amorek jest czysty , jeśli jest zachlapany to sporadycznie i jakoś przypadkowo , a nie spod koła - ale sprawdzę jak jest po wczorajszej jeździe . Witam! SynekM - jak się spisał błotnik? Przynudzam trochę z tym błotnikiem ale muszę się już na jakiś zdecydować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 A mówiłem kupcie wersję slim ! jest dużo mniejsza, u mnie tak upchałem pod zegarami, że w ogóle prawie nie widać i nic nie zasłania. Pospinałem tylko plastikowymi "trytytkami" Apropo lini cienia to wgarażu też byłem zaniepokojony (za blisko ściany!). Na ulicy jest wszystko w porządku ! Pobocze dobrze oświetlone i nie ośliepia tych z przeciwka. pozdr. widurek Ale cena atrakcyjna . :biggrin: Panowie może w jakąś piękną niedzielę kwietniową umówimy się gdzieś w połowie drogi między Warszawą a Śląskiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Yo! Ja mam brata w Wawie, pewno bede musial do niego zajechac kiedys, to wowczas mozna i w stolicy sie spiknac ;). 350km z Rybnika - pryszcz :P. 3h i jestem ;). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 przedłużenie przedniego błotnika w cbfce http://www.1tail.com/Streetfighters/Fender...-_05150/729822/ Witam. A gdzie u nas można coś takiego dostać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 "PRZEDNI BŁOTNIK" Niestety u nas w KRAJU go nie wyczaiłem. Proponuje zebrać chętnych na przedni błotnik i zamówić go zagramanicą na początku sezonu zrobimy zjazd CBF-ek i podzielimy się paczką ? Żeby wszyscy mieli blisko to proponuję środek Polski, czyli WAW :) A propo oponek to po artykule Zbyha pojeżdżę w tym sezonie jeszcze na swoich BT57 bo wyglądają po 6 tys jak nowe i nie miałem z nimi kłopotu ! W sumie to też nie wiem czemu tak źle o nich się mówi. Tyle się nasłuchałem i dlatego chciałem zmieniać. pozdr. Widurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Widurek - od nowości mam założone BT57 przelatałem na nich ponad 11tys.km i też nigdy nie miałem z nimi kłopotów - dochodzę do wniosku , że te wszystkie opisy są mocno przesadzone i przy normalnyej jeździe - dla przeciętnego jeźdźca są nie do wychwycenia , być może na torze przy max powerze , lub przy ekstremalnej jeździe dla zawodnika(zawodowca) ma to znaczenie . Wiele razy miałem podobne odczucia - czytam artykuł wytykający takie to a takie wady - wyolbrzymione i rozdmuchane - jadę sprawdzam , ogladam --- i nic ! - nic ! zastanawiam się - poprawili to ! inny egzemplarz - czy jestem idiotą ! Jeździj i zapomnij , w przyszłym sezonie kupisz . Z błotnikiem świetny pomysł - wyczaiłeś - załatwiaj - podaj konto , prześlę Ci kasę . Klemens przepraszam zapomniałem - jutro zerknę i koło południa napiszę jak sprawuje się błotnik . pzdr. SynekM Hej! Klemens - przyjrzałem się dokładnie błotnikowi i według mnie długość jest wystarczająca . Niestety zawieszenie amortyzatora jest zachlapane błotem , natomiast sam amorek jest czysty . Zawieszenie amortyzatora - mam na myśli dolne mocowanie - które pracuje na krótkiej dźwigni połączonej z wachaczem - i to jest właśnie zachlapane , ale zabrudzenie tego elementu nie wynika absolutnie z długości błotnika tylko z jakichś zawirowań powietrza , które ciągnie smugę błota podczas jazdy , lub z innych cech konstrukcyjnych . Warto się zastanowić jak można by było to wyeliminować , brudny też jest od spodu zbiorniczek wyrównawczy chłodziwa i płynu hamulcowego . Oryginalny błotnik od strony amorka kończy się na wysokości wachacza , może powinien schodzić w dół o trzy - cztery centymetry ? nie wiem , może co innego - ale to chyba tylko doświadczalnie można sprawdzić. pzdr. Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Witam! Dzięki Marek za błotnikowe refleksje. Widurek - ja też się zapisuję na przedni błotnik. Określ warunki, dostosuję się. Im prędzej tym lepiej. Dopóki jeszcze leży ten p........y śnieg. POZDRO. Klemens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Witam. Też jestem zainteresowany tym kawałkiem plastiku do przedniego błornika ,ale musze się upewnić czy błotnik w mojej "cebuli" jest taki sam jak w cbf-ce. Porównując na zdjęciach ,to chyba jest. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Witam. Też jestem zainteresowany tym kawałkiem plastiku do przedniego błornika ,ale musze się upewnić czy błotnik w mojej "cebuli" jest taki sam jak w cbf-ce. Porównując na zdjęciach ,to chyba jest. :cool: poczekam do niedzieli na chętnych i w poniedziałek zaczne działać z tematem w między czasie pomyślę jak z kasą zrobimy ? popatrzyłem na moto dzisiaj wnikliwie (na zabrudzenia ) i stwierdziłem że będzie on bardzo przydatny. no i błotnik z tyłu też potrzebny pozdr. widurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Wchodzę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Ja oczywiście już się zdeklarowałem wcześniej . Zastanawiam się nad jakąś zabudową przestrzeni pomiędzy zawieszeniem wachacza a tylnym błotnikiem - jak wspomniałem we wcześniejszym e-mailu tamtędy wpada błoto i chlapie na dźwignie wachacza , mocowania dolnego amortyzatora i zbiorniki wyrównawcze . Nie będzie to proste - a może macie jakiś patent . pzdr. Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.