trollsky Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 faktyczanie, przeoczyłem tego posta. leony chyba najbardziej dostepne są - bede nad nimi myslał. Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Yo! No i dorwala mnie pierwsza awaria :]. Po regulacji zaworow i wymianie swiec, zaledwie pareset kilometrow jazdy i... silnik zaczal gubic brzydko ktorys cylinder. Na zimnym silniku jest ok, potem coraz gorzej. Na cieplo szarpie od dolu do 4-4,5tys.obr po czym zaskakuja rowno wszystkie gary i do odcinki moto idzie juz normalnie. A na dole szarpie, przerywa, kaprysi... Sprzet stoi od wczoraj u doktora. Ja tam przypuszczam felerna swiece (nowe, niespelna 1kkm), doktor nie przypuszcza :P. Zobaczymy za pare dni, jaka diagnoza... Ech, braklo ok. 400km do 50kkm bezawaryjnego smigania :). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Yo! No i dorwala mnie pierwsza awaria :]. Po regulacji zaworow i wymianie swiec, zaledwie pareset kilometrow jazdy i... silnik zaczal gubic brzydko ktorys cylinder. Na zimnym silniku jest ok, potem coraz gorzej. Na cieplo szarpie od dolu do 4-4,5tys.obr po czym zaskakuja rowno wszystkie gary i do odcinki moto idzie juz normalnie. A na dole szarpie, przerywa, kaprysi... Sprzet stoi od wczoraj u doktora. Ja tam przypuszczam felerna swiece (nowe, niespelna 1kkm), doktor nie przypuszcza :P. Zobaczymy za pare dni, jaka diagnoza... Ech, braklo ok. 400km do 50kkm bezawaryjnego smigania :). Pzdr I jak pacjent ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Yo! Doktor nie ma bladego pojecia o co kaman z moto. Ja natomiast zrobilem male dochodzenie na miedzynarodowym forum cbf1000.com i znalazlem 4 lub 5 przypadkow ludzi, ktorzy mieli identyczny problem - ale po serwisie 25kkm. Opisywali identyczne objawy i rozniez dzialo im sie to bezposrednio po opuszczeniu warsztatu po regulacji zaworow. Ich problemem okazywaly sie uszkodzone FAJKI swiec zaplonowych. Otoz w CBF jest fatalny dostep do swiec, zeby wyciagnac fajki (majac juz zrzucony zbiornik paliwa) trzeba jeszcze odkrecac cewki zaplonowe i niemalo sie nagimnastykowac. Fajki sa bardzo dlugie. W rezultacie, jak sie chce isc na skroty lub szarpie fajkami bez wyczucia - latwo je uszkodzic. Objawiac sie to ma przeskakiwaniem iskry z fajki w cylider w polowie gdzies jej wysokosci, co nie jest latwe do zaobserwowania, bo fajki maja gumowe kapturki zaslaniajace wglad w gniazda swiec. Tyle w skrocie wnioskow z forum cbf1000.com. Nowa fajka w Hondzie - 164zl plus 30zl przesylki :icon_eek:. Chce zanabyc zatem uzywane 4 fajki z przewodami i dwiema cewkami za kwote ktora nie starczylaby mi na dwie nowe fajki ;). Pochodza z rozbitej CBFy. Jesli wymiana fajek pomoze, to oczywiscie dam znac. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 DOPISANE: Wczoraj kupilem te cewki z kablami i fajkami i zaraz podjechalem do warsztatu gdzie CBFa stoi. Na miejscu, na poczekaniu wymienilismy podejrzanie wygladajaca fajke i... motocykl jak nowy :D. Takze moja mala rada dla tych, ktorzy beda odstawiac sprzeta do warsztatu na regulacje zaworow. Uczulcie mechanikow na sposob wyjmowania fajek z gniazd swiec, szczegolnie cylindrow 2 i 3 (srodkowych). Dostep do nich jest makabryczny i przy wyszarpywaniu na sile fajek latwo je uszkodzic. Wadliwa praca fajki moze sie ujawnic dopiero po paruset kilometrach od opuszczenia warsztatu. Nowe fajki drogie sa :]. Zachowanie motocykla jest bardzo charakterystyczne i jednoczesnie mylace. Silnik pracuje do ok. 3-4 tys.obr na 3 gary i jednoczesnie nie ma absolutnie zadnego strzelania z wydechow, gdy niespalona mieszanka szalejacego cylindra zapala sie przypadkowa pojedyncza iskra. Zapewne wszystko wylapuje katalizator. To sugeruje bardzo mocno klopoty z wtryskiwaczem i w tym kierunku mechanicy szukali problemu w moim motocyklu. Mnie impreza kosztowala 250zl. Kolesia z Grecji, ktory jako pierwszy borykal sie z tym klopotem, poszukiwania problemu kosztowaly 1200e... Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 (edytowane) zbyhu-->Bo ja myslalem nad zalozeniem szyby z Varadero zbyhu - jak poszlo z szyba? wymiana sie udala i same pozytywy? Edytowane 4 Października 2009 przez sowa4 Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Yo! Na razie fundusze nie pozwolily na zakup. Za duzo kasy szlo na paliwo do moto i jego serwis ;). Jeszcze pomyslu wiec nie zrealizowalem. Moze pod koniec pazdziernika sie uda, jak nowa wyplata zejdzie... Sezon sie konczy, wiec wydatki sie zmniejsza pewno o polowe :P. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 chciałem sie zameldowac jako świeżak w rodzinie cbf1000 przesiadka z seven fifty, róznica jest spora ;) Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 (edytowane) chciałem sie zameldowac jako świeżak w rodzinie cbf1000 witamy, witamy CBF Polish Club rosnie w sile;) zbyhu --> moglbys mi w wolnej chwili "zwymiarowac" ("zfocic"), ogolnie opisac deflektory "reczne"?(te oslony dloni ktore masz przykrecone lusterkami? - tak sobie kombinuje, bo w hondzie wolaja prawie 300pln (za 2 kawalki lastiku i to nieduze;), a zamiennika akcesoryjnego nie udalo mi sie znalezc z gorki dzieki Edytowane 8 Października 2009 przez sowa4 Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 WItam Ja tez bym skorzystał z tej informacji. Oglądałem te plastiki Hondy i rozmawiałem o nich w serwisie, podobno to nic nie daje. Chciałem kupić mufki ale takich z mocowaniem bocznym do kierownicy brakuje na rynku a po drugie wydaja mi sie strasznie wielkie. Kupiłem rękawice IXS Narvik ale nie czuję w nich manetek - są grube/wielkie chyba będę sprzedawał, Więc takie plastiki przydały by mi się pozdr. Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Oglądałem te plastiki Hondy o zesz Ty...;] i nic nie mowisz? gdzie, gdzie?;] podobno to nic nie daje kupil nie kupil, potargowac warto;) dlatego mysle, zeby ewentualnie troche "stiuningowac" fabryke i samemu wyrzezac takie, ktore cos daja- choc koncepcji materialowej jeszcze nie mam;], no ale oryginalu w lapce tez nie mialem Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 To było w Honda-Plaza ul.Malownicza. stała na placu z zamontowanymi. A z chłopakami z serwisu gadałem , że to gówno nic nie daje tylko duzo kosztuje. I faktycznie to bardzo mały kawałek plastiku. Nie ma szans żeby ochronił przed wiatrem.Te owiewki w ogóle nie zasłaniają rączek kierownicy To juz lepiej wydać kasę na manetki podgrzewane i leprze rękawiczki. Generalnie lubię coś zmajstrować, popatrze jeszcze na swoją CBF i moze przyjdzie mi coś do głowy. Ale z czego to coś zrobić ? Masz jakis pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Ale z czego to coś zrobić ? Masz jakis pomysł ? Na stronie Holan jest takie coś: http://www.holan.pl/pl/product/24/148/155/..._Honda_Varadero oryginały tutaj: http://www.touratech.com/shops/008/index.p...86467096c285dca może dałoby radę przypasować? Kwestia telefonu do Holana i zapytania o wymiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 ;))Ale z czego to coś zrobić ? Masz jakis pomysł ? nie mam pojecia Hun996 -->dzieki za wskazowki Na stronie Holan jest takie cenia sie podobnie jak honda - choc napewno lepiej dziala;] touratech to zawsze drogi;) jeszcze jest acerbis ... ( http://www.acerbistore.it/product.aspx?ID=2474&C=206&L=4 ) tylko z powyzszymi cbf bedzie .... no wlasnie nie wiem jak bedzie wygladac;] byc czy miec? odwieczne pytanie Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Yo! Postaram sie pomierzyc te deflektory do niedzieli. Choc maja troche duzo wymiarow i moze to nie byc latwe ;). Dzisiaj uleczylem do reszty swojego pazdzierza. Po odebraniu z warsztatu po wymianie fajki motocykl jakos dziwnie glosno pracowal, jaky mu tlumik wydmuchalo :P. Okazalo sie, ze chlopaki pod bakiem zapomnieli zalozyc rurke z odmy na puszke filtra powietrza. W zyciu bym sie nie spodziewal, ze taka bzdura moze tak halasowac... Lada dzien wskoczy mi 50kkm na szafe :). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.