szramer Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 co do swap-a to mocowania sa takie same, nie pasuje oryginalny kolektor wydechowy z 750, nie pasuja kolektory ssace (te gumowe), jak zalozysz banditowskie to nie pasuje polaczenie z airboxem z 750, modul zaplonowy z 750 hula az miło, rozrusznik i alternator pasuja od 750. Ponadto airbox z bandita ma inny przelot, bo na tym z gsxr silnik sie krztusi i dusi, trzeba na wlocie zalozyc kryze zmniejszajaca ilosc wlatujacego powietrza, lub zalozyc gazniki z gsxr 1100, ale tego nie przerabialem. chlodnice oleju podpinasz z gsxr, jest wydajniejsza :), do tego proponuje zalozyc zestaw napedowy (zebatki) dedykowane b12, te od gsxr sa za szybkie, ponad 260 leci realnie, budzikowo zamyka budzik a wskazowka sie opiera na tym bolcu od ktorego sie zaczyna licznik :D Spalanie? ok 6l/100, nie udalo mi sie zejsc ponizej nigdy, za to spalanie rzedu 10l/100 to mity, albo brak aerodynamiki w b12, mnie na odcinku autostrady 55km, gdzie jechalem nonstop 220-240km/h spalil 7,8l/100km, przy normalnym uzytkowaniu srednio 6,5l/100km. a glowice z 750 kiedy wkladasz???, no i co z tym zawiechem??? wsadzisz co z k4?? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 a zamias robic jakies zwężki to można było by wsadzic filtry powietrza K&N ?? ,a co do wałków do bandita od 1100 daje to cos próbował ktos już daje to cos? a głowica 750??? a to co niby??? pewnie mniejsza komora spalania o to chodzi?>? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 ja słyszałem, że wałki z 1100 podnoszą moc, bo różnią się od "banditowskich" fazami otwierania i zamykania zaworów. z 1100 są lepsze-tzn. dają większą moc silnikowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 ja tam pytam orientacyjnie z ciekawosci narazie jak wsadze 1200 to na seri bede jezdzic więdz niektóre informacje chciałbym wiedziec z ciekawości i może by się kiedys przydały a wałki to same sie przedłada i one pasują idalnie?? a zębatki z wałków to bezproblemu idzie przekręcic od starych wałków banditowskich? , a ustawienie wałków to mnie sie wydaje że chyba tak jak seryjne bez żadnego opuznienia czy wyprzedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 podejrzewam, że zębatki napędzające wałki rozrządu są takie same, wałki różnią się tylko krzywkami tzn. jak pisałem wyżej fazami rozrządy. zębatek nie da się przestawić na tzw. wyprzedzenie bądź opóźnienie, są ustalane na wałku i montowane. rozrząd ustawiasz na znaki znajdujące się na owych kołach zęnatych i tyle. z tego co wiem 1100 różni się od Bandziora oczywiście pojemnością (rozwiercone cylindry) no i inne fazy na wałkach rozrządu. na pewno osprzęt silnika może byc inny typu gaźniki lub same dysze i rozpylacze ale ogólnie silnik to ta sama jednostka co 1100 tylko zrobiona tak jak wyzej napisałem a 1200 mimo iż jest 100 ccm wiekszy może nie ma tylu koni co 1100 ale moment obrotowy czyli prawdziwa moc jest super. jeździłem 1200 z 2002 roku, chłopie dla mnie wymiata. mały ciągnik juz w dolnym zakresie obrotowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 tak ale w gsxr 750 czy 1100 zębatka od wałka jet odkręcana a w bandicie też? próbował juz ktos tak robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Probowalo kilka osob :), na razie zmien sobie silnik i naucz sie na tym jezdzic a dalsza dyskusje mozemy prowadzic jak juz to zrobisz. Poza tym wowczas bedziesz mogl podjac decyzje, czy wolisz to co masz tzn moto z dobrym momentem i odjazdem na ulicy, ale jednoczesnie zdolne do wolnej jazdy i krecenia w miescie, czy cos co teoretycznie leci czysta, ale jest trudne do wolniejszej jazdy czy manewrowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 o i tu Adam trafił w sedno!!! Uważam że zmiana z 750 na 1200 i tak Cię mile zaskoczy! jak usiądziesz to pewnie stwierdzisz.... "o Jeziu ale wygar" i bedziesz jeździł na oryginalnej jednostce banditowskiej. wyobraź sobie już że o 450 ccmzwiększasz pojemność silnika a co za tym idzie prawdziwą moc, bo konie się aż tak tu nie liczą, a moment obrotowy którego Bandziorowi nie brakuje jak już pisałem!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 (edytowane) już sie niemoge doczekac silnik mam już zaklepany od bandita teraz czekam aż sprzedam auto :) i na najblizszą wypłatę:) macie racje tak właśnie zrobie jak sie kiedys tam znudzi to się będzie kombinowac takto teraz to z ciekawosci pytalem jakie pole do popisu jest z B12 Co to dokładnie jest jaks czujnik elektroniczny przy przepustnicy gaźnika w b12? to sie gdzies osobno wpina bo przy 750 tego niema Edytowane 10 Stycznia 2009 przez Paweł B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 czujnik położenia przepustnicy, pewnie podłącza się go pod moduł zapłonowy, ale pewności nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.