serwient Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Witam. Z racji, że będę malować wszystkie owiewki przy swojej VFR, chcę też wyczyścić przy okazji silnik i chłodnicę. Chłodnica jak to po sezonie nazbierała trochę owadów i brudu. Nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie, także prosiłbym o konkretne wskazówki, jeśli łaska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 mozna myc, jasne tylko trzeba uwazac z cisnieniem wody, jesli myjesz jakas myjka typu karcher to ustaw mniejsze cisnienie albo nie zblizaj koncowki myjacej bo pozagniatasz listki na chlodnicy, proponuje muszki spryskac jakims srodkiem do mycia i delikatnie przemyc woda ewentualnie przetrzec szczotka przed plukaniem ale tez w miare uwaznie, chlodnice sa dosyc delikatne ale bez przesady, jesli zrobisz to z wyczuciem bedzie ok ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 ja rowniez sie przymierzam do czyszczenia poki mam latwy dostep do niej, ale z tego co zauwazylem jest bardzo delikatna. czym mozna to zrobic jak nie woda pod cisnieniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...