Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hube, widziałem twoją mt na allegro. Napisz od czego dopasowałaś ta szybkę bo z tego co wiem to do mt nie ma takich oryginalnych wyższych. fajne torby . Gdzie takie można kupic i czy są dedykowane do mt czy po prostu tak je dopasowałeś?

Czy te torby to wydech za bardzo nie przypieka?

 

Witam

 

Co prawda pytanie do kolegi Hube, ale chyba mogę ;) Szybka jest oryginalna, była na stronie Yamahy w akcesoriach, ale już jej niema, trzeba pytać u dealerów. Torby nie powinny się grzać ponieważ przylegają do osłony tłumika-plastikowej, ponadto jest jeszcze wentylacja (wiatrak pod siedzeniem) wymuszana w razie co przestrzeni pomiędzy osłoną a tłumikiem.

Właśnie przerabiam tłumiki będzie coś takiego: http://www.babyface.co.jp/idealsliponmt01.htm także wyrzuciłem wszystko z pod siedzenia, wentylator także, wzorowałem sie na tym: http://www.streetfightersinc.com/GSGLEDTailLightMT01.jpg ale oczywiście tylko dół, tłumiki i lampa pozastaje bez zmian. Mała zmiana ale naprawdę motocykl wygląda o wiele lepiej, polecam!

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

oo kolega z Lublina, trza sie kiedyś zobaczyć na torze ;).

 

A propos tablicy rejestracyjnej, też chcę usunąć ten wielki błotnik z tyłu. Poprosiłem gościa z allegro "zwierzak47" który wystawia na allegro uchwyty pod tablice rej. żeby zrobił mi do MTka. Będe miał w przyszłym tygodniu to pokażę foty jak wyszło. Tutaj aukcja z jego tablicami: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=537524067

Edytowane przez Power997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

I jak zrobił to mocowanie? Jakby co mam projekt w Cadzie, gotowy do wycięcia, pod oryginalne otwory.

A na tor chętnie wpadne pogadać...

 

przyszło, wyglada jak na fotkach. Nie wiem czy pasuje bo wczoraj przyszło i nie miałem czasu zamontować.

http://picasaweb.google.pl/PowerMT01/Uchwy...feat=directlink

 

Anyway będe na torze 19.04 na treningu, tylko przylecę czerwoną triumph daytona 675. Podjedź to się zlookamy.

 

pozdr.

Power

Edytowane przez Power997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje oko będzie za bardzo do tyłu wystawać, ja za pierwszym razem tez tak zrobiłem, ale da się skrócić.

Jeszcze co do toru, czy macie trenera sportowego? Pytam tak z ciekawosci, też korzystamy z toru i ciągle ktoś coś wymyśla. Właśnie prezes sobie wymyślił aby jeździć musimy mieć trenera sportowego, a wiemy że 19 jeździ "Warszawa" i jest pytanie czy trener wszystkich obowiązuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze co do toru, czy macie trenera sportowego? Pytam tak z ciekawosci, też korzystamy z toru i ciągle ktoś coś wymyśla. Właśnie prezes sobie wymyślił aby jeździć musimy mieć trenera sportowego, a wiemy że 19 jeździ "Warszawa" i jest pytanie czy trener wszystkich obowiązuje...

 

Mamy trenera. Trening organizuje pro-motor z wawy. Trener się przydaje.. a ja mam straszliwą chcicę na jazdę sportową na daytonce więc dla mnie jest bardzo ok.

 

pozdr.

Power

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich. Mam takie pytanie kto może podesłać mape do PC po hamowni ?

 

Cześć,

 

ale o co dokładnie prosisz? Chodzi Ci o mapy do PCIII dla MT01? Z normalnymi wydechami czy z Akrapovicami? Które masz ECU? Standardowe czy to programowalne do Stage III?

Masz już PCIII czy jeszcze nie? Pytam bo różnica w mocy jest niewielka, w zasadzie żadna..

 

pozdr.

Power

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Koledzy

Nikt nie podejmował tematu spotkania się dosiadających MT01 , wymiany opini i doświadczeń itp...

Można by się zorganizować przy okazji jakiegoś innego zlotu w lipcu , sierpniu , ew. wrześniu - jakiś pogodny weekend. Konkretna data oraz miejsce do dogadania. Mogłoby to być w okolicach W-wy, Łodzi (centrum Polski chyba dla każdego byłoby względnie najbliżej). Albo też inne miejsce w zależności od ilości chętnych. Zainteresowanych powinno się trochę znaleźć , tym bardziej że posiadaczy MT jest chyba coraz więcej. Propozycje i uwagi piszcie na forum. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy , niech się ktoś pochwali informacjami na temat PC. Czy jest zauważalna różnica ? Czy może w przyp. mt01 to strata kasy. Na wykresach o które kolega pytał pewnie widać zaleznośći mocy - standardowe i z PC.

 

Dobra to jest tak: wymiana wydechu na akcesoryjne Akrapovice + Power Commander III daje kilka KM więcej i ok 10 Nm więcej. Czy to jest warte tej kasy za Akrasy i NM? Wg mnie nie, ale z drugiej strony po wymianie filtra powietrza na pipercrosa lub kn oraz wydechów na wolne przelotówki to po prostu dla zdrowia silnika wypada dołożyć PC III. Tu sa porównania z dyno: http://www.mt01.hu/forum/viewtopic.php?f=28&t=403

 

Realne zmiany dają modyfikacje silnika. Najlepszy wynik oprócz turbosprężarki która kosztuje z 10koła jest wynik uzyskany przez Ulf'a Penner'a z Niemiec - www.tuning-fibel.de/motorrad_tuning/yamaha-mt01... - 120 KM i 200NM !!!! ;) !!!!!! To są dwie Hayabuzy w jednym moto ;) Koszt wg korespondencji z Ulfem - do 2 tygodni pracy i 4 tyś euro. Najtaniej przeróbka silnika w MT01 jest do dostania w MT01 Klub prowadzonym przez gościa z Węgier Levai Otto - xywa Stage3 na na wielu forach o MT01. Z nimi wszystkimi się można dobrze po angielsku dogadać.

 

pozdr.

Power

 

 

 

i te wszystkie dane mierzone na kole a nie jakaś bajka. Dla mnie szok.

 

Cos mi linka wycieło do strony Ulfa: http://www.tuning-fibel.de/motorrad_tuning/yamaha-mt01_2.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dobra to jest tak: wymiana wydechu na akcesoryjne Akrapovice + Power Commander III daje kilka KM więcej i ok 10 Nm więcej. Czy to jest warte tej kasy za Akrasy i NM? Wg mnie nie, ale z drugiej strony po wymianie filtra powietrza na pipercrosa lub kn oraz wydechów na wolne przelotówki to po prostu dla zdrowia silnika wypada dołożyć PC III. Tu sa porównania z dyno: http://www.mt01.hu/forum/viewtopic.php?f=28&t=403

 

Realne zmiany dają modyfikacje silnika. Najlepszy wynik oprócz turbosprężarki która kosztuje z 10koła jest wynik uzyskany przez Ulf'a Penner'a z Niemiec - www.tuning-fibel.de/motorrad_tuning/yamaha-mt01... - 120 KM i 200NM !!!! ;) !!!!!! To są dwie Hayabuzy w jednym moto ;) Koszt wg korespondencji z Ulfem - do 2 tygodni pracy i 4 tyś euro. Najtaniej przeróbka silnika w MT01 jest do dostania w MT01 Klub prowadzonym przez gościa z Węgier Levai Otto - xywa Stage3 na na wielu forach o MT01. Z nimi wszystkimi się można dobrze po angielsku dogadać.

 

pozdr.

Power

i te wszystkie dane mierzone na kole a nie jakaś bajka. Dla mnie szok.

 

Cos mi linka wycieło do strony Ulfa: http://www.tuning-fibel.de/motorrad_tuning/yamaha-mt01_2.php

 

Do końcówek Akrapa i Kn chciałbym dołożyć PCIII. W akrapie są wyjęte wewnętrzne rurki na końcu wydechu które dławią przepływ i wyciszają wydech. Efekt: sporo głosniej, więcej strzałow itp. Czy PcIII sam sie programuje wg danych z czujników typu sonda lambda i innych czy robi sie to samemu wg jakiejś instrukcji? Do czego się je podłącza? Na stronach dystrybutorów piszą o wielu mozliwościach regulacji ale nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do końcówek Akrapa i Kn chciałbym dołożyć PCIII. W akrapie są wyjęte wewnętrzne rurki na końcu wydechu które dławią przepływ i wyciszają wydech. Efekt: sporo głosniej, więcej strzałow itp. Czy PcIII sam sie programuje wg danych z czujników typu sonda lambda i innych czy robi sie to samemu wg jakiejś instrukcji? Do czego się je podłącza? Na stronach dystrybutorów piszą o wielu mozliwościach regulacji ale nic więcej.

 

Ja bym nie jeździł z wyjętymi bafflami na końcu. Przy samej zmianie ze standardowych tlumików na Akrasy polecane jest zastosowanie PC III i przemapowanie. Już samo wyjęcie samo wyjecie katalizatorów zmienia kompletnie przepływ a co dopiero wywalenie baffli. W efekcie masz kompletnie otwartą rurę. Silnik sobie rozwalsz i moto masz bardziej mułowate.

 

Dopytaj faceta którego uż polecałem www.mt01.hu - wejdź na forum - jest tam wersja angielska i tam sie spytaj jaką mapę uzyć. Goscie Ci dadzą customowa mapę i doradzą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla silnika może i jest to niezdrowe bo ma niewłaściwą mieszankę - szczególnie na niskich obrotach i na niskich trochę się zmulił. Goście z Węgier potwierdzają jednak że mogłoby mieć to wpływ przy najechanych ładnych paru tysiącach , tak jak samochod na gazie - gorsze smarowanie,gorsze chłodzenie,wypalanie sie zaworów,itp. . Z PCIII jest mapa do pustego Akrapa (bez dbkillera i katalizatora) i KN, więc jak przyjdzie dostawa i założe to napiszę o rożnicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... tak jak samochod na gazie - gorsze smarowanie,gorsze chłodzenie,wypalanie sie zaworów,itp. . Z PCIII jest mapa do pustego Akrapa (bez dbkillera i katalizatora) i KN, więc jak przyjdzie dostawa i założe to napiszę o rożnicach.

 

 

uuu kolego, nie pchaj sie w tematyke, ktora jest ci kompletnie obca...

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...