sebus1591 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 witam jestem tu nowy i od razu przychodze z pytaniem. mozna wyrególowac samemu sprzegło w dt 80?? jak to zrobic ?? i czy sa jakies schematy do tego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 o jaką regulacje ci chodzi ? ja w XT mam po lewej stronie silnika regulacje , klucz 10 i jedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebus1591 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 (edytowane) nie. chodzi mi ze zrzucasz pokrywe i masz kosz sprzegłowy tarczek itd i sie regoluje na sprezynach chyba ich tam jest 5 jak sie nie myle Edytowane 24 Grudnia 2008 przez sebus1591 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Tam na tarczkach sie nie reguluje te śrubki maja być dokręcone po prostu, regulujesz na klamce i przy silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebus1591 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 (edytowane) w tym problem ze juz tam kumpel grzebał i to poprzestawiał Mozecie cos doradzic?? jak to teraz z powrotem ustawic na sprzegle bo jak sie dokreci troszeczke za mocno to nie ma biegów a jak za słabo to są biegi a nie ma sprzegła i nie mozna trafic tego idealnego punktu zeby było to i to Edytowane 25 Grudnia 2008 przez sebus1591 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Ja te śruby dokręcałem mocno ale z czuciem żeby nie zerwać gwintu i wszystko chodziło jak trzeba, tam sie nic nie reguluje trzeba je dokręcić i ma chodzić. Później tylko ustawiasz luz na klamce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Niezupelnie. Regulacja sprzegla jest na wejsciu linki sprzeglowej do silnika, regulacja przy klamce to rzeczywiscie regulacja luzu. Po co tam kumpel grzebal przy samym koszu sprzeglowym ? Sprezyny po prostu daja odpowiedni nacisk na tarcze i powinny byc dokrecone do konca. Jezeli sa jakies problemy z brakiem biegow to moze to oznaczac zuzycie samego kosza czy skrzywienie tarcz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebus1591 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 DZieki :) posprawdzam wszystko po swietach moze w sobote i napisze co mi sie udaało zrobic:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 A wiesz wogole o co biega ???:) Jak na przyklad objawia sie zuzycie kosza ? Zanim zaczniesz sprawdzac zapytaj kumpla dlaczego grzebal i napisz jego odpowiedz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebus1591 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 no ok ale to sprzegło wczesniej działało i on tam jakis zmieniał simering czy cos i musaił go zrzucic pozniej załozył i zaczoł bawic sie tymi srubkami ii teraz jest jak pisałem wczesniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebus1591 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Witam ponowie sprzegło juz gotowe poprostu było zle poskładane :):) mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie. nie mozemy odpalic tego motora iskra jest paliwo dostaje bo go zalewa a pytanie to na całym tym module zapłonowym są 2 cefki jedna jest co daje iskre na swiece a druga od swiateł jak sie nie myle i kumpel podłączył tą cefke od swiateł zeby dawała iskre na swiece bo tam tą co jest przeznaczona do tego by dawała iskre na swiece to jej nie było. powiec cie mi czy to musi byc podlączone tak jak ma byc czy na tej cefce od swiateł tez powinna odpalic???? z góry dzieki jak zrozumielis cie mnie o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Witam ponowie sprzegło juz gotowe poprostu było zle poskładane :):) mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie. nie mozemy odpalic tego motora iskra jest paliwo dostaje bo go zalewa a pytanie to na całym tym module zapłonowym są 2 cefki jedna jest co daje iskre na swiece a druga od swiateł jak sie nie myle i kumpel podłączył tą cefke od swiateł zeby dawała iskre na swiece bo tam tą co jest przeznaczona do tego by dawała iskre na swiece to jej nie było. powiec cie mi czy to musi byc podlączone tak jak ma byc czy na tej cefce od swiateł tez powinna odpalic???? z góry dzieki jak zrozumielis cie mnie o co chodzi ceWka ! To co masz pod lewą kapą to jest tylko prądnica a nie moduł zapłonowy, jeśli nie ma iskry to pewnie się stojan posypał albo któryś z was zerwał jakiś kabel np. od przerywacza. Cewka od świateł na pewno nie zasili świecy bo omija przerywacz. Moja rada, sprawdzić prądnice czy nie uszkodziliście przewodów, przelecieć kable do CDI czy wszystkie kostki podłączone jak nie działa to oddać do przezwojenia lub poszukać nowego stojana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebus1591 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 (edytowane) włąsnie chodzi mi tylko o to co znajduje sie pod lewą kopułą (pod magnetem) brakuje tam tego jednego <kurde jak sie to nazywa> ta niby cefka miedzią owinieta tej duzej brakuje bo jest jeszcze ta mniejsza i własnie kumpel przelutował te kabelki i podłączył tą małą i jest iskra ale tylko na wolnych obrotach jak mocniej kopniesz to sie traci.. i to własnie pytam czy to musi byc oryginalne i podłączone tak jak ma byc ?? czy tak tez mozna to odpalic tylko co trzeba zrobic?? Edytowane 7 Stycznia 2009 przez sebus1591 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 (edytowane) włąsnie chodzi mi tylko o to co znajduje sie pod lewą kopułą (pod magnetem) brakuje tam tego jednego <kurde jak sie to nazywa> ta niby cefka miedzią owinieta tej duzej brakuje bo jest jeszcze ta mniejsza i własnie kumpel przelutował te kabelki i podłączył tą małą i jest iskra ale tylko na wolnych obrotach jak mocniej kopniesz to sie traci.. i to własnie pytam czy to musi byc oryginalne i podłączone tak jak ma byc ?? czy tak tez mozna to odpalic tylko co trzeba zrobic?? znowu cefka... człowieku pisze się ceWka przez W -_- Dobra z tego co pamiętam w środku powinny być dwie cewki obie tych samych rozmiarów z miedzianym uzwojeniem plus mała kosteczka w przypadku DT biała wyglądem przypominająca cewke i to jest właśnie przerywacz zapłonu. A połączenie ma być takie jak zrobił producent, po to ten sprzęt ma dwie różne cewki żeby każda robiła co innego, jeśli masz iskre tylko na wolnych to znaczy że CDI działa dobrze ale bez przerywacza cewka od świateł zwyczajnie nie wyrabia albo gubi kolejność albo jeszcze coś innego w każdym razie dobrze nie będzie działać. Moje rady 1 Znajdź gdzieś (np Allegro) brakującą cewkę i wlutuj na miejsce jeśli potrafisz Minuta na serwisie aukcyjnym i już jest 2 Oddaj do zakładu który się zajmuje tego typu rzeczami ( link już podawałem ) 3 Sprawdź czy na pewno masz dobrze poskładany stojan ( to do czego przykręcone są cewki ) bo może jest kompletny tylko z kolegą pchaliście łapki do środka bez schematu i popsuliście. Edytowane 8 Stycznia 2009 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebus1591 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 nie popsulismy :) brakuje tam tej jedne cewki:) i ty masz racje pewnie ta nie wyrabia i ma byc tam ta oryginalna:) dzieki za rade bedziemy działac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.