Bandzior Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Sprzęt nie tak dawno odpalany (miesiąc), akumulator naładowany, raczej sprawny (ma parę miesięcy), bezpieczniki ok. Kostki posprawdzane. Zamiast kręcić rozrusznikiem, "tyka" przekaźnik rozrusznika. Bardzo szybko i zdecydowanie, czyli prądu ma raczej sporo. Wiem że przyczyną podobnego zachowania może być zbyt słabe aku, ale to jak pisałem bateria raczej ok. Zmieniałem ostatnio przełącznik zapłonu na kierownicy prawy, ale trudno coś namodzić z kablami mając do połączenia sztuk dwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Podłacz inny akumulator, dopiero wtedy bedziesz mogł pwoiedziec ze Twoj jest dobry, jak na innym bedzie działo sie tak samo. Jak tyka przekaźnik to i przełącznik jest dobry na kierownicy. Aku moze dawac dobre napiecia, ale za mały prąd. Zacznij od tego akumulatora. To ze jest nowy, nie znaczy ze go szlag nie trafił od rozładowania i zasiarczenia jednoczesnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Dokładnie, na pierwszy rzut sprawdź moto na innym aku. Jest też możliwe, że słabo masuje. To też sprawdź. Ale wina stoi raczej po stronie akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoR6 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 (edytowane) Oprocz w/w sprawdz czy mase masz dobrze dokrecona i bez korozji(przy aku, ramie i przy rozruszniku) Nastepna sprawa to szczotki. Moze to tez byc uszkodzony przekaznik rozrusznika(ale jeszcze sie z tym nie spotkalem). Szczotki i przekaznik mozesz sprawdzic podajac prad bezposrednio z aku(+) na rozrusznik. Edytowane 17 Grudnia 2008 przez PrzemoR6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 (edytowane) uziemienie? w motocyklu? to chyba jakaś nowość :D. a długi masz przewód uziemiający? jak daleko możesz odjechać od domu? :icon_razz: miesiąc to całkiem sporo czasu więc na pweno sporo prądu ci uciekło, możesz spróbować przepchnąć moto na biegu żeby ruszyć trochę wał i tłoki i potem spróbować odpalić albo tradycyjnie spróbuj azapalić na pych, potem niech moto troczę pochodzi żeby się aku podładował i potem sprawdź czy możesz odpalić z rozrusznika. Edytowane 17 Grudnia 2008 przez motobandyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Dzięki za rady. Na początek będziem próbować inne aku i na pych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 mialem podobn sytuacje ostatnio, i okazalo sie ze mialem niedokrecone przewody. ale ktos juz chyba o tym wspominal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.