Skocz do zawartości

Co sądzicie o tym moto?


qba1976
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam prośbę do doświadczonych kolegów o poradę w temacie moto prezentowanego na zdjęciach:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b7b6cf4461fe3c3.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45f3b10d671fe185.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/63d9fa482d49f82e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f030553b0bbec25.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ea4741b1c235ee43.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77e84cf69e23b16a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c6d98d83a1830fb.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/065a4be538b20461.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54f683d293be0d1b.html

Prosba jest w imieniu kolegi, który mocno napala sie na kupno powyższego sprzęta. Moje doświadczenie jest bardzo skromne (pierwsze poważne moto nabyłem dopiero w tym roku), natomiast doświadczenie kolegi jest żadne - po zobaczeniu mojego sprzęta przymierza sie dopiero do zrobienia prawka ale moto chciałby kupowac już teraz :bigrazz: - obiecałem, że zasięgne jezyka na forum i tak też czynię.

 

Moto jest z roku 2004, sprowadzone z USA, zarejestrowane w Polsce, pojemność 1100. Licznik był wymieniany podobno z powodu zbitej szybki :icon_question: a oryginalny przebieg w momencie kupna w USA był ok. 5500 mil. Pierwsza rejestracja w Polsce to marzec 2007. Pytania są następujące: czy Waszym zdaniem sprzęt mógł mieć jakąś poważną przygodę? Czy punktowe spawy na końcach tłumików to normalne w tym modelu? (tak twierdzi sprzedający) Na jakie elementy w pierwszej kolejności trzeba zwrócić uwagę w tym konkretnym modelu a które mogłyby świadczyć o burzliwej przeszłości? A może znajdzie się ktoś chętny w wawie, żeby sprzęta obejrzeć swoim fachowym okiem?

 

Dodam, że sprzedający ceni sobie moto na 18tys PLN, z oryginalnych dokumentów z USA wynika, że moto było kupione z ubezpieczalni (co wcale nie musi znaczyć, że było mocno rozbite - moja Volusia np miała uszkodzony tylko tylny błotnik i też była z ubezpieczalni).

Moja uwagę zwrócił pojedynczy (tylko po lewej stronie) stelaż pod sakwę - dość filigranowy prawdę mówiąc. Na pytanie co się stało z prawym sprzedający nie potrafił odpowiedzieć. Może w tym przypadku również była jakaś przygoda "od tyłu"?

 

Z góry dzięki za podpowiedzi :lalag:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce oceniac tego moto bo na podstawie zdjec sie nie da ale pare rad moge Ci dac.

Po pierwsze zbita szybka w liczniku jest rownie prawdopodobna jak to ze moto jest od babci co tylko je pucowala.

Zapewne oryginalny przod z tego moto lezy gdzies w zakamarkach garazu owego sprzedajacego badz tez przebieg byl odstraszajacy ale nie o to mi chodzi. Shadowki technicznie sa bardzo wytrzymale wiec jesli moto jest zadbane to kolga napewno pojezdzi. Poogladaj przede wszystkim rame, spawy, sprawdz przyrzadem grubosc lakieru na baku (on na ogol dostaje strzal podczas nawet glupiej wywrotki jesli nie ma gmoli), i trzeba sie przejechac i sprawdzic czy moto nie sciaga oraz czy kiera nie drga. Zreszta lista jest dluga i jak kolega zielony to koniecznie zabrac ze soba kogos kto sie na moto zna i nie jest napalony na kupno.

Polscy sciagacze zlomu maja smykalke do odpicowania tak moto, ze naprawde wyglada jak salononowy wiec zimna krew to podstawa.

Pzdr.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...