blebleble Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Silnik i tak z czasem zmatowieje choćby nie wiem jak by był wypolerowany. Słyszałem że aby temu zapobiec należy pomalować całość klarem. Cytuj CRASH PADY do wszystkich motocykli tel 530603084 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Silnik i tak z czasem zmatowieje choćby nie wiem jak by był wypolerowany. Słyszałem że aby temu zapobiec należy pomalować całość klarem. lakier się nie przyklei do polerki ;) na mechaniczne polerki też radzę uważać, chwila nieuwagi i miejsce przypalone (zwłaszcza przy braku stojaka), tak samo z pastami, z jednej polerka wyjdzie lustrzana, z innej mleczna a kolejna spartoli robotę pozostawiając ciemne smugi :flesje: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt3 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Oj ja się napolerowałem:))) Przez rok 10 godz.dziennie.Głównie mosiądz i alu.Oczywiście mechanicznie.Alu wychodzi pięknie ale wszystkie elementy były lakierowane.Polerowałem pokrywy do Wski ale nie byłem zadowolony.Poprostu nie dało się.Myślę że trzeba właśnie potraktować środkiem ściernym i dopiero potem pasta i max obroty na polerce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Na własnej skórze doswiadczona polerka aluminium 1.Czyszczenie z syfu , farby i innych. 2.Wygładzanie do momentu uzyskania jednolicie matowej powierzchni (na zasadzie rysa/wżer nie schodzi po papierze 200 to musze ją wygładzić 150 lub grubszym a pózniej 200 na całości , potem 400 na całości itd) Papier musi miec równomiernie skokowa gradacje, tzn nie mozesz przejsć z 200 na 800 bo ni wuja nie wygładzisz powierzchi.Bardzo pomocny okazał sie walec z papieru ściernego rozłożonego promieniście , gradacja 320. 3.Docierasz do 1200 - 1600 a potem filc i pasta do aluminium. je*ałem sie przez 5dni z jednym deklem od GR650 po godzinach. Dekiel wżarty strasznie z przebarwieniami (deszczówka spłukiwała kwas z akumulatora w okolice dekli, moto stało pod chmurką przez kilka lat) Niestety niemiałem wyjscia bo poleranci twierdzili ze nie chce usłyszec ceny usługi (400zł i wiecej) a taniej nie da rady ;/ Wyszło ładnie ale... NIGDY WIĘCEJ!! Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 W Jawie TS350 pokrywy boczne silnika dość łatwo wypolerować, może sobie odpuścić obróbkę papierem 150 itp. One są gładkie dość, można je łatwiej wypolerować. Też u siebie w Zjawie polerowałem pokrywy. Z blokiem natomiast trudniej będzie bo odlew jest szorstki i chropowaty. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomulus Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Masz rację, ale za kilka lat będziesz żałował zniszczonego silnika. Niestety racja. Kiedys tez byłem fanem polerowania i w ten sposób zje***** pokrywy z Janka. Wyglądało to bardzo fajnie ale teraz 100 razy bardziej wolałbym oryginały.Teraz naprawde mocno żałuje. Lepiej sie zastanowic 5 razy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Nie rozumiem dlaczego uważacie że wypolerowany silnik jest już zniszczony. Co za problem go na nowo rozebrać i oddać do szkiełkowania?? Efekt będzie podobny jeśli nawet nie taki sam jak fabryczny. W żaden sposób nie narusza się spojeń karterów, bocznych kap i gwintów więc nie widzę problemu. Mam nadzieję że ktoś mnie oświeci :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Technicznie nic mu nie będzie, a wygląd to rzecz gustu. Chodzi o to, że fabrycznie takie elementy nie były polerowane. Chcąc mieć motocykl w stanie fabrycznym (bo chyba do tego się dąży przy restaurowaniu zabytków) lepiej unikać takich widocznych poprawek. IMO szkiełkowana powierzchnia też nie wygląda jak typowy odlew, co nie znaczy że mi się nie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.