max264 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 siema wszystkim. mam pytanie odnosnie silnika do tegoż modelu. Musze zmienic mu tlok i korbe. i tu jest moje pytanie. od czego dobrac je. przypuszczam ze moga pasowac od Ts 250. potwierdzi ktos moje informacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 (edytowane) Cisza w tym dziale, bardziej polecam Ci zapodać to pytanie w dziale >motocykle/weterany i klasyki/marki niemieckie<. Tam się zbierają maniacy staroci i pewnie coś doradzą. Dział mechaniki 2T rzadko odwiedzamy. :biggrin: pzdr. Edytowane 13 Grudnia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Tak, wał i skrzynia były we wszystkich modelach czterobiegowych takie same. Tłoki też pasują. Modele z rodziny ES, ETS i TS mają bliźniacze silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Nie zgodze sie. Kolega pyta o silnik ES 250 czyli Jaskolka a to zupelnie inny silnik. To co mowisz ma zastosowanie do modeli ES 250/2 czyli Trophy, oraz TS 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drNO2 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 (edytowane) Nie zgodze sie. Kolega pyta o silnik ES 250 czyli Jaskolka a to zupelnie inny silnik. To co mowisz ma zastosowanie do modeli ES 250/2 czyli Trophy, oraz TS 250 Hubert-Moto ma rację, wszystko pasuje - składałem ES250/1 to wiem. Wał, tłok pasują od TS. Łożyska i uszczelniacze wału też (te ostatnie chyba nawet takie same jak w ETZ, tylko mocowane od strony wału w karterach). Bebechy skrzynki pasują od Trphy, chociaż chyba są minimalne różnice przełożeń - bez znaczenia dla jazdy. Inny jest wykrój zębów - co usuwa pewną wadę wczesnych MZ - frez przechodzi tez przez sprzęgła kłowe i wzór zębów z wczesnych ES powoduje przedwczesne ich zużycie i wypadanie biegów. Ja mam w mojej "Jaskółce" mam 1 i 2kę przełożone z Trophy. Edytowane 10 Lipca 2009 przez drNO2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho_r Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Hubert-Moto ma rację, wszystko pasuje - składałem ES250/1 to wiem. Wał, tłok pasują od TS. Łożyska i uszczelniacze wału też (te ostatnie chyba nawet takie same jak w ETZ, tylko mocowane od strony wału w karterach). Bebechy skrzynki pasują od Trphy, chociaż chyba są minimalne różnice przełożeń - bez znaczenia dla jazdy. Inny jest wykrój zębów - co usuwa pewną wadę wczesnych MZ - frez przechodzi tez przez sprzęgła kłowe i wzór zębów z wczesnych ES powoduje przedwczesne ich zużycie i wypadanie biegów. Ja mam w mojej "Jaskółce" mam 1 i 2kę przełożone z Trophy. Witajcie No cóż każdy składa jak umie. Odpowiedź moja jest mocno spóźniona, ale... Też złożyłem MZ ES... i mam małe obiekcje. W samej MZ ES występowały 4 różne wały , których nie można dowolnie wkładać w różne karterki (nawet ES) po prostu nie zejdą się. Występowały również różne skrzynie(dwa rodzaje o różnych przełożeniach), gaźniki(w Jaskółce2) Główka korbowodu w Jaskółce posiada łożysko ślizgowe, późniejsze miały łożysko igiełkowe. Czyli korbowód jest inny. Tłok podejdzie.Z korbowodem jest trochę zachodu ze względu na masy. Do ES 250/1 można pokusić się adoptujac niektóre części z Trophy . Jedyna rada, jak w większości weteranów-zdobyć silnik na "części" ;) Złozona Składana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.