Skocz do zawartości

Mz Es 250/0-Jaskóła


max264
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

siema wszystkim. mam pytanie odnosnie silnika do tegoż modelu. Musze zmienic mu tlok i korbe. i tu jest moje pytanie. od czego dobrac je. przypuszczam ze moga pasowac od Ts 250. potwierdzi ktos moje informacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cisza w tym dziale, bardziej polecam Ci zapodać to pytanie w dziale >motocykle/weterany i klasyki/marki niemieckie<. Tam się zbierają maniacy staroci i pewnie coś doradzą. Dział mechaniki 2T rzadko odwiedzamy. :biggrin:

pzdr.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Nie zgodze sie. Kolega pyta o silnik ES 250 czyli Jaskolka a to zupelnie inny silnik. To co mowisz ma zastosowanie do modeli ES 250/2 czyli Trophy, oraz TS 250

 

Hubert-Moto ma rację, wszystko pasuje - składałem ES250/1 to wiem. Wał, tłok pasują od TS. Łożyska i uszczelniacze wału też (te ostatnie chyba nawet takie same jak w ETZ, tylko mocowane od strony wału w karterach). Bebechy skrzynki pasują od Trphy, chociaż chyba są minimalne różnice przełożeń - bez znaczenia dla jazdy. Inny jest wykrój zębów - co usuwa pewną wadę wczesnych MZ - frez przechodzi tez przez sprzęgła kłowe i wzór zębów z wczesnych ES powoduje przedwczesne ich zużycie i wypadanie biegów. Ja mam w mojej "Jaskółce" mam 1 i 2kę przełożone z Trophy.

Edytowane przez drNO2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Hubert-Moto ma rację, wszystko pasuje - składałem ES250/1 to wiem. Wał, tłok pasują od TS. Łożyska i uszczelniacze wału też (te ostatnie chyba nawet takie same jak w ETZ, tylko mocowane od strony wału w karterach). Bebechy skrzynki pasują od Trphy, chociaż chyba są minimalne różnice przełożeń - bez znaczenia dla jazdy. Inny jest wykrój zębów - co usuwa pewną wadę wczesnych MZ - frez przechodzi tez przez sprzęgła kłowe i wzór zębów z wczesnych ES powoduje przedwczesne ich zużycie i wypadanie biegów. Ja mam w mojej "Jaskółce" mam 1 i 2kę przełożone z Trophy.

 

Witajcie

No cóż każdy składa jak umie.

Odpowiedź moja jest mocno spóźniona, ale...

 

Też złożyłem MZ ES... i mam małe obiekcje.

W samej MZ ES występowały 4 różne wały , których nie można dowolnie wkładać w różne karterki (nawet ES) po prostu nie zejdą się.

Występowały również różne skrzynie(dwa rodzaje o różnych przełożeniach), gaźniki(w Jaskółce2)

Główka korbowodu w Jaskółce posiada łożysko ślizgowe, późniejsze miały łożysko igiełkowe. Czyli korbowód jest inny.

Tłok podejdzie.Z korbowodem jest trochę zachodu ze względu na masy.

Do ES 250/1 można pokusić się adoptujac niektóre części z Trophy .

Jedyna rada, jak w większości weteranów-zdobyć silnik na "części" ;)

 

Złozona

Składana

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...