Skocz do zawartości

Nie wkreca sie i strzela w tlumik. Świece?


Pawik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem dosc dziwny bo motocykl chodzil . Dzien wczesniej Wszystko mial czyszczone filtr powietrza , gaznik , wymieniane swiece( nie nowe lecz dzialające) . Dodam ze impulsatory są wporządku caly uklad zaplonowy jest okej. No i dzisiaj w czasie jazdy nagle strzelil w tlumik , zadlawilo go i spadly obroty . Zgasilem odpalam i nie wkreca sie powyzej 5 tys. I przytym strzela w tlumiki . Panowie co obstawiacie ? Świece ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wrazenie ze dosc niedawno czytalem ten temat.

moze trzeba sie udac na synchro gaznikow

 

BZDURA.

 

Zacznij od świec. Sprawdź jak wygląda izolator. Mógł paść moduł, a może to tylko mocno zasyfione i rozregulowane gaźniki. Zawory mają prawidłowe luzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zle wraznie.

 

Ale to sie stalo nagle to chyba raczej odpada.

Miałem takie same objawy przy przytkanym gaźniku (czyszenie i regulacja pomgła). Objawy: strzał w tłumik i dziwna praca silnika.

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze połączenie gaźnik-airbox, przy składaniu nie zawsze dobrze sie ułożą.

Podobne objawy miałem w swoim jak syf ze zbiornika dostał się do gaźników 300km po ich serwisie i regulacji.Jedyna skuteczna metoda rozebrać wyczyscic złożyć i wyregulować na nowo.

Edytowane przez kuba3ma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdarza sie, nieczesto coprawda ale zdarza sie ze modul wlasnie dziala ale nie tak jak trzeba.

wyregulowales gazniki- co konkretnie masz na mysli? poszczegolne kroki...

 

dziala na oba cylindry?

 

 

jakby cos to mam wszystko do GPZ ponizej 94, w baaardzo korzystnych cenach.

 

 

pzdr;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zrobilem tak jakbyc powinno . Znam te keihiny - mam taki w KLXie .Wszystkko zlozylem tak jak ma byc . Pali od strzala tylko ze tak jakby swiece ch***j strzelil. Nie wkreci sie i koniec . Zalewa i po odjeciu gazu strzela ogniem . Nie przepala tego co powinna.

Edytowane przez Pawik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz ładowanie, u mnie mi kiedyś padło i jak miałem mało prądu w akumulatorze to było to samo, nie wkrecał sie i strzelał, a jak nie ładowanie to może jakiś styk lub cos co blokuje pdopływ prądu. Najlepiej to sprawdzić ładując akumulator jak bedzie chodził, no to ładowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na moje to modul zaplonowy.. w innym moim temacie padla teoria ze od odpalania na pych morze h*j strzelic wlasnie modul albo lanuszek rozżadu pszeskoczyl .. zajrzyj do mojego tematu.. na moje to to !

 

Sorry ale ja jechalem . Nie odpalalem na pych .

 

Sprawdz ładowanie, u mnie mi kiedyś padło i jak miałem mało prądu w akumulatorze to było to samo, nie wkrecał sie i strzelał, a jak nie ładowanie to może jakiś styk lub cos co blokuje pdopływ prądu. Najlepiej to sprawdzić ładując akumulator jak bedzie chodził, no to ładowanie.

Aku mam nowiutkie swierzo naladowane i podlaczone. Ja ta GPZte reanimowalem bo ogolnie to ona nie byla na chodzie . Duzo rzeczy jest nowych . Nowe Cewki , magneto , impulsatory. Tylko swiece akurat byly uzywane . Wykluczam tu wszystko inne . A moze jeszcze cos z podcisnieniem ? No ale to tez raczej odpada bo go zalewa . jakby nie bylo podcisnienia to nie pobralo by paliwa z baku . (kranik podcisnieniowy)

Aha dodam ze Cisnienie w obu garach jest po 12 Pa.

Edytowane przez Pawik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od świec po prostu. To mogą być one. A może zaworki iglicowe się źle ułożyły po czyszczeniu. Itp. itd.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skocz się do sklepu po nowe świece.

Włożyłes sporo nowych czesci a świece jakieś przechodzone założyłeś? Dziwna praktyka.

Panie to bylo robione na szybko jeszcze nie u mnie w garazu . Świece niby byly dobre - no i byly . No nic jutro bede cos modzil . Narazie co obstawiam to w pierwszej kolejnosci swiece potem brudny gaźnik .

 

Panowie po problemie :biggrin:

 

Kiedy skladalismy ten motor razem z kuzynem to sciagalismy po 3 razy gaźniki i air boxa. Motocykl palil ale ledwo sie wkrecal . Wkoncu juz sami zgupielismy i tak juz stoimy nad tym motorem i myslimy . Wymyslelismy ze wymienimy swiece. I UWAGA jedna sweica byla nie dokrecona a wczesniej moto bylo w Jeleniej Gorze w dawnym CM motocykle. Ch***je nie dokrecili swiecy. Mielismy pod reką jeszcze inne swiece z GSa 500 - uzywane ale dzialające no i je wkrecilismy i nagle moto odzyło . Normalna reakcja na gaz i wszystko piko;) Skrecilismy wszystko i tak go przywiozlem do domu. Dzisiaj pojezdzilem i to w sumie takie palowanie bylo no i sie moto zbyt mocno zgrzało . Ledwo do domu wrocilem i odstawilem . I teraz mysle pojde go odpalic . No to kranik , ssanie i cyk od strzala zapalil . Mysle tak sobie - jakby brudny gaźnik to by tak lekko nie odpalil . Pochodzil z 2 min poczym, przegazowalem go troche :icon_eek: i moto dziala normalnie. ;) Kupie dedykowane swiece :) Dzieki panowie :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...