Immortal Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 tak jak pisałem wyżej i pack84 też, że najlepszym rozwiązaniem jest zakup używki silnika i po sprawie, mówiłem, możesz wtedy go odpalić ciśnienie zmierzyć itp, a jak kupisz cylindry tłoki itp. to wtedy może wyjść z tego wielka kicha!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 (edytowane) Heh. 2 litry....heh. :banghead: Moja GS z kurierki miała ok.160 tyś km jak ją sprzedawałem i brała kilkadziesiąt ml na 1000km. Nie wiem ile dokładnie ale nie zdarzyło mi się bynajmniej żeby silnik był w potrzebie dolewki, dolewałem tylko jak miałem taki kaprys bo poziom minimalnie spadł ale nie tak drastycznie żebym w ogóle zaczął się zastanawiać czemu bierze olej. Coś nie tak masz z tym silnikiem, przy 2L/1000km to już ekstremalne zużycie jest i pewnie już ktoś grzebał w silniku. Znajomy miał Yamahę XS360 OHC i też dużo nie brała oleju, jak zajrzałem do silnika bo trzeba było wymienić uszczelkę pod głowicą to się wystraszyłem bo luz między tłokiem a cylindrem był kilka mm. Dosłownie. Ale dopóki nie ruszysz cylindrów i pierścieni z miejsca to silnik ma prawo dobrze śmigać. Jaja się zaczynają jak zdejmiesz cylindry i zaczniesz mieszać z tłokami/pierścieniami, wtedy zaczną puszczać olej. No i sama wymiana cylindrów też niewiele da. Inny znajomy też miał XS400 OHC którą kupił bez cylindrów, załatwił inny silnik, przełożyłem mu tłoki i cylindry bardzo uważając żeby nie obrócić pierścieni na tłokach i moto chodziło dobrze ale dymiło jak WSK 125 na Mixolu i makabrycznie żłopał olej. Spodziewałem się tego ale gość miał taki kaprys żeby tylko przełożyć z innego to mu przełożyłem. Silnik który teraz mam w częściach ma nastukane ok.90-100 tys km a zestaw tłok-cylinder wygląda tak, i nie ma żadnego progu nawet: http://www.wbv.pl/zdjecie-394_dscf3765.jpg Edytowane 10 Grudnia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 ino tłoczek z nagaru wyczyszczony :) nie wiem co tu za problem wynikł. jak piszę 3 raz wymień chopie cały silnik. myśle, że to najrozsądniejsze rozwiązanie problemu. mniej pieprzenia tylko silniczek znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 ino tłoczek z nagaru wyczyszczony :) nie wiem co tu za problem wynikł. jak piszę 3 raz wymień chopie cały silnik. myśle, że to najrozsądniejsze rozwiązanie problemu. mniej pieprzenia tylko silniczek znaleźć. No wyczyszczony bo się nudziłem kiedyś. A kilka minut temu ten silnik właśnie został sprzedany na ebay`u za 29 funtów. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomot Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Dziekuje wszystkim za odpowiedzi będa Mi pomocne ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Taki urok GS, ze kazda leciutko bierze olej. Moja brała tak koło 200ml na 1000 km Ale 2 litry?? toż to diesel a nie benzyniak :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.