Skocz do zawartości

Co warta taka wymiana?


Tomot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak pisałem wyżej i pack84 też, że najlepszym rozwiązaniem jest zakup używki silnika i po sprawie, mówiłem, możesz wtedy go odpalić ciśnienie zmierzyć itp, a jak kupisz cylindry tłoki itp. to wtedy może wyjść z tego wielka kicha!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh. 2 litry....heh. :banghead: Moja GS z kurierki miała ok.160 tyś km jak ją sprzedawałem i brała kilkadziesiąt ml na 1000km. Nie wiem ile dokładnie ale nie zdarzyło mi się bynajmniej żeby silnik był w potrzebie dolewki, dolewałem tylko jak miałem taki kaprys bo poziom minimalnie spadł ale nie tak drastycznie żebym w ogóle zaczął się zastanawiać czemu bierze olej.

 

Coś nie tak masz z tym silnikiem, przy 2L/1000km to już ekstremalne zużycie jest i pewnie już ktoś grzebał w silniku. Znajomy miał Yamahę XS360 OHC i też dużo nie brała oleju, jak zajrzałem do silnika bo trzeba było wymienić uszczelkę pod głowicą to się wystraszyłem bo luz między tłokiem a cylindrem był kilka mm. Dosłownie. Ale dopóki nie ruszysz cylindrów i pierścieni z miejsca to silnik ma prawo dobrze śmigać. Jaja się zaczynają jak zdejmiesz cylindry i zaczniesz mieszać z tłokami/pierścieniami, wtedy zaczną puszczać olej.

 

No i sama wymiana cylindrów też niewiele da. Inny znajomy też miał XS400 OHC którą kupił bez cylindrów, załatwił inny silnik, przełożyłem mu tłoki i cylindry bardzo uważając żeby nie obrócić pierścieni na tłokach i moto chodziło dobrze ale dymiło jak WSK 125 na Mixolu i makabrycznie żłopał olej. Spodziewałem się tego ale gość miał taki kaprys żeby tylko przełożyć z innego to mu przełożyłem.

 

Silnik który teraz mam w częściach ma nastukane ok.90-100 tys km a zestaw tłok-cylinder wygląda tak, i nie ma żadnego progu nawet:

http://www.wbv.pl/zdjecie-394_dscf3765.jpg

 

 

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ino tłoczek z nagaru wyczyszczony :) nie wiem co tu za problem wynikł. jak piszę 3 raz wymień chopie cały silnik. myśle, że to najrozsądniejsze rozwiązanie problemu. mniej pieprzenia tylko silniczek znaleźć.

 

 

No wyczyszczony bo się nudziłem kiedyś. A kilka minut temu ten silnik właśnie został sprzedany na ebay`u za 29 funtów. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...