Skocz do zawartości

Nowości Hondy


Rekomendowane odpowiedzi

tu sie do końca nie zgodze,

DN bardziej mi sie kojarzy ze stylem retro niz Star Trekiem, ale ile ludzi tyle pogładów :icon_razz:

 

Zeby tylko Honda wskrzesiła produkcje Arfiki twin i Seven Fifty, po dizen dzisiejszy zastanawiam sie czego wycofali dwa tak dobre i niezawodne motocykle.....

Księgowy kazał wycofać z produkcji.

A dlaczego ? sam odpowiedziałeś bo były dobre i niezawodne a to nie jest w ich interesie.

Gdyby wszystkie modele Hondy były tak niezawodne to przy ich potencjale produkcyjnym za kilka lat musieli by zatrzymać produkcję bo kto pozbywa się pełnosprawnego i niezawodnego motocykla tylko po to aby kupić nowy nie sprawdzony model?

 

Ps. Dlatego pozostanę przy mojej Hondzie bo nawet gdy spuszczę z niej cały olej silnikowy to i tak żadna panewka się nie zatrze i korba bokiem nie wyskoczy :biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CB1100 fajna, szkoda,że nie połączyli boczków z bakiem, tak, jak w CB900Bold'or. Ogólnie moto ciekawe, mam nadzieję,że wejdzie do produkcji.....

To drugie "coś" również ma ciekawy design, podoba mi się zwłaszcza bryła silnika.....

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, trzeźwi to konstruktorzy raczej nie byli - wydumka ma design rodem ze star treka, napęd ze skutera, chopperową pozycję kierownika pojazdu i niesprecyzowaną zarówno użyteczność, jak i docelową grupę klientów :D

Niestety muszę się z Toba zgodzić, DN-01 jest dla mnie po prostu śmieszny, motocykl dla lanserów którzy właśnie prawie kończą swoją przygodę z skuterkami :wink: Jest za niski, ma za dużo plastików, zwykła gleba na parkingu pewnie będzie już kosztowna bo lusterka są wysunięte na boki niesamowicie.Kolor od przyszłego roku dostępny to prawdopodobnie tylko biel i czerń, czyli obecne ciemne wisnie na pewno pozostaną szybko klasykami :wink: A pomyśleć że serce ma z starego poczciwego trampka...

Edytowane przez karlo

SHL M11 -> CB 500 -> R1100R -> XRV 750 -> GSF 1200 -> XRV 650 HRC -> XL600V-> Polski Bandyta GSF 1200S :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj troszkę info o Evo6:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_evo6.htm

 

Może ktoś w telegraficznym skrócie streścić w bardziej barbarzyńskim języku? :D

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik F6C słynie z niebywałych osiągów oraz cudownej kultury pracy, ale ponoć, podkreślam "PONOĆ"- jego sound (aczkolwiek jak dla mnie jest całkiem nice, tylko że ja słyszałem póki co tylko jedną) jest "słaby"...

 

Jeśli i w tym kierunku coś pokombinowali, a patrząc na ukłąd wydechowy można takie teorie wyciągać, to naprawdę może być potwór z którym nawet V-Max będzie miał co robić :D

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik F6C słynie z niebywałych osiągów oraz cudownej kultury pracy, ale ponoć, podkreślam "PONOĆ"- jego sound (aczkolwiek jak dla mnie jest całkiem nice, tylko że ja słyszałem póki co tylko jedną) jest "słaby"...

 

Jeśli i w tym kierunku coś pokombinowali, a patrząc na ukłąd wydechowy można takie teorie wyciągać, to naprawdę może być potwór z którym nawet V-Max będzie miał co robić :D

 

We Włoszech a konkretnie w Neapolu słyszałem F6C na otwartych wydechach 6x6 i Dodge Viper nie ma startu do takiej symfonii. Ale normy obecne psują każdy dźwięk wydechu nawet singla.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety muszę się z Toba zgodzić, DN-01 jest dla mnie po prostu śmieszny, motocykl dla lanserów którzy właśnie prawie kończą swoją przygodę z skuterkami :wink: Jest za niski, ma za dużo plastików, zwykła gleba na parkingu pewnie będzie już kosztowna bo lusterka są wysunięte na boki niesamowicie.Kolor od przyszłego roku dostępny to prawdopodobnie tylko biel i czerń, czyli obecne ciemne wisnie na pewno pozostaną szybko klasykami :wink: A pomyśleć że serce ma z starego poczciwego trampka...

Tylko układ korbowo tłokowy ma ze starego trampka czyli niezniszczalnego silnika Hondy (poza naszym krajem) ale już na wytrysku i z przeniesieniem napędu za pomocą hydrauliki.

Taki skuteropodobny Caterpilar dla miłośników niekonwencjonalnych rozwiązań.

Nie po raz pierwszy biuro konstrukcyjne tej firmy zaskakuje nowatorskimi rozwiązaniami które kiedyś po okresie wyśmiewania wejdą do masowej produkcji jak to było z przekładnią CVT cz sprzęgłem antyhopingowym zastosowanym na początku lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku w seryjnym motocyklu Hondy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...