Piotr Dudek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 tu sie do końca nie zgodze, DN bardziej mi sie kojarzy ze stylem retro niz Star Trekiem, ale ile ludzi tyle pogładów :icon_razz: Zeby tylko Honda wskrzesiła produkcje Arfiki twin i Seven Fifty, po dizen dzisiejszy zastanawiam sie czego wycofali dwa tak dobre i niezawodne motocykle..... Księgowy kazał wycofać z produkcji. A dlaczego ? sam odpowiedziałeś bo były dobre i niezawodne a to nie jest w ich interesie. Gdyby wszystkie modele Hondy były tak niezawodne to przy ich potencjale produkcyjnym za kilka lat musieli by zatrzymać produkcję bo kto pozbywa się pełnosprawnego i niezawodnego motocykla tylko po to aby kupić nowy nie sprawdzony model? Ps. Dlatego pozostanę przy mojej Hondzie bo nawet gdy spuszczę z niej cały olej silnikowy to i tak żadna panewka się nie zatrze i korba bokiem nie wyskoczy :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DEALER Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 CB1100 fajna, szkoda,że nie połączyli boczków z bakiem, tak, jak w CB900Bold'or. Ogólnie moto ciekawe, mam nadzieję,że wejdzie do produkcji..... To drugie "coś" również ma ciekawy design, podoba mi się zwłaszcza bryła silnika..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Evo 6- faktycznie zaraz widać, że konkurencja dla Vmaxa... no i dobrze :D Ciekaw jestem ile wykęcili z tego pięknego boxera F6C... Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlo Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 (edytowane) no, trzeźwi to konstruktorzy raczej nie byli - wydumka ma design rodem ze star treka, napęd ze skutera, chopperową pozycję kierownika pojazdu i niesprecyzowaną zarówno użyteczność, jak i docelową grupę klientów :D Niestety muszę się z Toba zgodzić, DN-01 jest dla mnie po prostu śmieszny, motocykl dla lanserów którzy właśnie prawie kończą swoją przygodę z skuterkami :wink: Jest za niski, ma za dużo plastików, zwykła gleba na parkingu pewnie będzie już kosztowna bo lusterka są wysunięte na boki niesamowicie.Kolor od przyszłego roku dostępny to prawdopodobnie tylko biel i czerń, czyli obecne ciemne wisnie na pewno pozostaną szybko klasykami :wink: A pomyśleć że serce ma z starego poczciwego trampka... Edytowane 4 Grudnia 2008 przez karlo Cytuj SHL M11 -> CB 500 -> R1100R -> XRV 750 -> GSF 1200 -> XRV 650 HRC -> XL600V-> Polski Bandyta GSF 1200S :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Tutaj troszkę info o Evo6: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_evo6.htm Może ktoś w telegraficznym skrócie streścić w bardziej barbarzyńskim języku? :D Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Silnik to EVO też ma niczego sobie :icon_rolleyes: To dpiero będzie maszynka do lansu i bounce'u po starym latem :wink: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Silnik F6C słynie z niebywałych osiągów oraz cudownej kultury pracy, ale ponoć, podkreślam "PONOĆ"- jego sound (aczkolwiek jak dla mnie jest całkiem nice, tylko że ja słyszałem póki co tylko jedną) jest "słaby"... Jeśli i w tym kierunku coś pokombinowali, a patrząc na ukłąd wydechowy można takie teorie wyciągać, to naprawdę może być potwór z którym nawet V-Max będzie miał co robić :D Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 cb1100 jest piękna, wersja zabudowana jest do bani! Evo 6 jest też całkiem ok, ale myślę, że dla niektórych za bardzo fiuturystyczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 cb1100 jest piękna, wersja zabudowana jest do bani! Ale też wieje od niej klasykiem i wcale nie jest taka zła :wink: :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Silnik F6C słynie z niebywałych osiągów oraz cudownej kultury pracy, ale ponoć, podkreślam "PONOĆ"- jego sound (aczkolwiek jak dla mnie jest całkiem nice, tylko że ja słyszałem póki co tylko jedną) jest "słaby"... Jeśli i w tym kierunku coś pokombinowali, a patrząc na ukłąd wydechowy można takie teorie wyciągać, to naprawdę może być potwór z którym nawet V-Max będzie miał co robić :D We Włoszech a konkretnie w Neapolu słyszałem F6C na otwartych wydechach 6x6 i Dodge Viper nie ma startu do takiej symfonii. Ale normy obecne psują każdy dźwięk wydechu nawet singla. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 O tak ja słyszałem otwarte 6w6 tylko na jotubie i też mnie urzekło :) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 O tak ja słyszałem otwarte 6w6 tylko na jotubie i też mnie urzekło :) A żałuj, oj żałuj :wink: Że tylko na jutubie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 A ja mam takie pytanie, czy da sie rozpoznac po zdjeciu w jaki sposob chlodzony jest silnik cb1100? Czy to nie wyglada na chlodzenie powietrzno-olejowe? Czy zrobiliby cos takiego w nowym modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Niestety muszę się z Toba zgodzić, DN-01 jest dla mnie po prostu śmieszny, motocykl dla lanserów którzy właśnie prawie kończą swoją przygodę z skuterkami :wink: Jest za niski, ma za dużo plastików, zwykła gleba na parkingu pewnie będzie już kosztowna bo lusterka są wysunięte na boki niesamowicie.Kolor od przyszłego roku dostępny to prawdopodobnie tylko biel i czerń, czyli obecne ciemne wisnie na pewno pozostaną szybko klasykami :wink: A pomyśleć że serce ma z starego poczciwego trampka... Tylko układ korbowo tłokowy ma ze starego trampka czyli niezniszczalnego silnika Hondy (poza naszym krajem) ale już na wytrysku i z przeniesieniem napędu za pomocą hydrauliki. Taki skuteropodobny Caterpilar dla miłośników niekonwencjonalnych rozwiązań. Nie po raz pierwszy biuro konstrukcyjne tej firmy zaskakuje nowatorskimi rozwiązaniami które kiedyś po okresie wyśmiewania wejdą do masowej produkcji jak to było z przekładnią CVT cz sprzęgłem antyhopingowym zastosowanym na początku lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku w seryjnym motocyklu Hondy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 jakiś taki oldtimerowaty wygląd... coś nie dla mnie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.