Hipolit Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 (edytowane) Witam wszystkich. Od kąt mam moja Honde łapie mi lewe obroty i zaczyna jechać do tyłu czego powodem jest źle podłączona elektryka. Na początku myślałem że to klin ale ale wymieniłem go na nowy i nić się nie zmieniło. Jeden z forumowiczów pomagał mi w tej sprawie i jak opisałem mu jak mam podłączoną elektrykę powiedział że coś jest nie tak. Przesłał mi oryginalny schemat, na jego podstawie chciałem podłączyć sobie elektrykę na nowo ale na schemacie (elektryki niby MTXa z tego samego roku) z modułu wychodzi 6 kabli a u mnie 4, z regulatora wychodzi 4 a u mnie dwa, tylko cewka się zgadza... I teraz nie wiem czy to ten schemat jest z innej elektryki od innego MTXa czy to ja mam elektrykę wsadzoną od czegoś innego. I z tym mam związaną prośbę żebyście pomogli mi zidentyfikować czy to jest oryginalna elektryka(regulator, moduł) czy też od czegoś innego(możliwe że od KMX bo od tego mam wydech i tylni błotnik-przypuszczenie). I czy ktoś z was umiałby pokierować mnie jak mam to podłączyć żebym nie jeździł na wstecznym, byłbym za to ogromnie wdzięczy. Oczywiście jeśli to jest elektryka od MTXa bo jak nie to kupuje całe okablowanie i to co nie jest oryginalne, ale wiadomo to są kolejne koszty. Oto zdjęcia wszystkich elementów elektryki: http://dzeus-2790.fotosik.pl/albumy/548403.html (to z jedynką to chyba moduł). Czekam na waszą pomoc i pozdrawiam. Edytowane 28 Listopada 2008 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 to okrągłe z napisem TEC to cewka to z radiatorem to regulator napięcia a moduł jest ten czarny bobek przypięty tą spinką... nie wiesz może czy nie jest czasem identyczny jak w 80c ?? takto może cośbym pomógł :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Właśnie o to chodzi że nie wiem. Nie mam żadnych znajomych którzy jeżdżą na takich małych pojemnościach. Dla tego rzuciłem ten temat na forum bo nie wierze że nikt z forumowiczów nie ma MTXa 80,125 czy nawet KMXa o czym wspominałem i nie może zobaczyć pod bak i pod siedzenie jak to u niego wygląda. A elektryka od 80 sprawuje się w 125 czy to właśnie dlatego że to może być od 80 to mam ten problem? I właśnie w tej części elektryki która odpowiada za iskrę nie potrzebne są żadne bezpieczniki ?? Z całego serca proszę posiadaczy 80-ek o pomoc w tej sprawie, jakieś zdjęcia czy opis chociaż. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 w mtx 80c w fabrycznej instalacji jest bodajrz\e tylko bezpiecznik od akumulatora pozatym nie ma żadnego innego a napewno nie w częsci zapłonowej ja moge ci zdjęcia porobić ale zapewnie nic ci to nieda bo kolory kabli inne..... u mnie do regla idą 4 kable do modułu nie pamiętam ale chyba 5 (masa zasilanie impuls cewka gaszenie ). zresztą regel czy aku to tamm kit ona ma tyrystorowy zapłon więc od tego nie zależy iskra.........ty masz w rtej mtx zawór wydechowy ?? elektryczny czy mechaniczny ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Zawór oryginalnie jest mechaniczny napędzany z wałka z pod deklem od sprzęgła który jest napędzany bezpośrednio od wału. Ale u mnie nie ma tego wałka jest tylko puste miejsce pod deklem a w miejscu gdzie wchodzi ten mechanizm z zewnątrz do cylindra otwór jest zaślepiony jak by fabrycznie tak samo jak w deklu. Tylko w głowicy jest jakiś zawór który się chyba otwiera pod ciśnieniem bo jak rozbierałem silnik to naciskałem go śrubokrętem. Od wylotu w cylindrze wychodzi kanał który ma ujście w głowicy. Nie wiem czy u mnie jest to inaczej zrobione niż w serwisówce którą mam czy po prostu ktoś tego nie zamontował, ale dekiel i cylinder jest zaślepiony jak by fabrycznie. Nie wiem co jest z tym?? A co do elektryki to czekam aż zgłosi się ktoś z MTXem 125 i porobi zdjęcia elektryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Jednak ta elektryka jest oryginalna tylko w kablach jest coś nie tak. Znalazłem faceta który sprzedaje MTXa na części i od niego kupuje całe okablowanie, wysłał mi zdjęcia tej elektryki którą on ma i się zgadza więc kupuje od niego same kable i mam nadzieje że bedzie już śmigać tak jak powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.