kakoj1 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Zwracam się do posiadaczy motyoru SUZUKI VOLUSIA 800 2001r. Zakupiłem ww motor z orginalnymi tłumikami. Jednakże po kilku odpaleniach i przysłuchaniu się pracy tłumików mam pewne zatrzeżenia. Tłumiki pracują zbyt cicho, bez "charakteru". Czy moż ktoś z posiadaczy VOLUSI "naruszał bebechy tłumików" , z zachowaniem orginałów i bez szaleństw. Jeżeli trafię na taką osobę, prosze o kilka wskazówek technicznych. POZDRAWIAM WSZYSTKICH OBECNYCH !! Ryszard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Zwracam się do posiadaczy motyoru SUZUKI VOLUSIA 800 2001r. Zakupiłem ww motor z orginalnymi tłumikami. Jednakże po kilku odpaleniach i przysłuchaniu się pracy tłumików mam pewne zatrzeżenia. Tłumiki pracują zbyt cicho, bez "charakteru". Czy moż ktoś z posiadaczy VOLUSI "naruszał bebechy tłumików" , z zachowaniem orginałów i bez szaleństw. Jeżeli trafię na taką osobę, prosze o kilka wskazówek technicznych. POZDRAWIAM WSZYSTKICH OBECNYCH !! Ryszard niestety nie pomoge Ci ale sam sie zastanawiam nad tym aby wybebeszyc tlumik w moim Suzuki bo rowniez pracuje dosc cicho :) ale dozucam jeszcze kilka pytan, czy aby to nie zmiejszy sprezania ? nie spadnie moc? moze ktos juz sie tym zajmowal? rowniez pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Poszukajcie w archiwum forum, powstały chyba nawet całe powieści na ten temat :wink: Sam niedawno szukałem i czytałem, samoróbki to nie jest zbyt dobry pomysł :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekvtr Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Ja byłem w podobnej sytuacji. Mam honde vtr1000f i na seryjnych wydechach niezbyt fajnie chodziła. Nie miałem kasy na porządne tłumiki i wybebeszyłem narazie oryginalne. Jak chcecie zobaczyć jak to zrobiłem, to tutaj jest schemat moich tłumików ( http://www.endorphin-express.com/motos/vtr-exhaust.html ). Nie wiem jak w innych modelach są dzielone komory - musicie poszukać w sieci. U mnie są jeszcze gaźniki, więc obowiązkowo je wyregulowałem, bo ciśnienie w tłumikach uległo dużej zmianie. Doszło do tego, że musiałem wymienić dysze w gaźnikach i filtr na sportowy, bo nie dało się poprawnie wyregulować mieszanki. Dopiero po tych wymianach porządnie się zbiera, a o dźwięku nie wspomnę... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Ja byłem w podobnej sytuacji. Mam honde vtr1000f i na seryjnych wydechach niezbyt fajnie chodziła. Nie miałem kasy na porządne tłumiki i wybebeszyłem narazie oryginalne. Jak chcecie zobaczyć jak to zrobiłem, to tutaj jest schemat moich tłumików ( http://www.endorphin-express.com/motos/vtr-exhaust.html ). Nie wiem jak w innych modelach są dzielone komory - musicie poszukać w sieci. U mnie są jeszcze gaźniki, więc obowiązkowo je wyregulowałem, bo ciśnienie w tłumikach uległo dużej zmianie. Doszło do tego, że musiałem wymienić dysze w gaźnikach i filtr na sportowy, bo nie dało się poprawnie wyregulować mieszanki. Dopiero po tych wymianach porządnie się zbiera, a o dźwięku nie wspomnę... :buttrock: no niezle ale gdybym mial sie bawic w wymiane filtra,dyszy i regulacje to wole zainwestowac w jakis wydech, a Ty wywaliles wszystko co w nim bylo czy tylko poszczegolne komory ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekvtr Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 no niezle ale gdybym mial sie bawic w wymiane filtra,dyszy i regulacje to wole zainwestowac w jakis wydech, a Ty wywaliles wszystko co w nim bylo czy tylko poszczegolne komory ? Jak zmienisz wydech to i tak czeka Cię taka inwestycja. Zawsze trzeba wykonać regulację, która nie zawsze daje pożądane efekty i wtedy trzeba pomyśleć o sportowym filtrze i ewentualnie większych dyszach. Ja usunąłem tylko rurkę, która była osadzona w ostatniej przegrodzie (tą której koniec wystaje z tłumika na zewnątrz) Tak jak na tym schemacie http://www.endorphin-express.com/motos/vtr-exhaust.html (Figure 2 - Popular (& Easy) VTR Exhaust Modification) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Jak zmienisz wydech to i tak czeka Cię taka inwestycja. Zawsze trzeba wykonać regulację, która nie zawsze daje pożądane efekty i wtedy trzeba pomyśleć o sportowym filtrze i ewentualnie większych dyszach. Ja usunąłem tylko rurkę, która była osadzona w ostatniej przegrodzie (tą której koniec wystaje z tłumika na zewnątrz) Tak jak na tym schemacie http://www.endorphin-express.com/motos/vtr-exhaust.html (Figure 2 - Popular (& Easy) VTR Exhaust Modification) aha rozumiem, a Ty sam sie zajmowales regulacja? Ile moze kosztowac mniej wiecej taka usluga wraz z czysczeniem? zima dluga wiec moze zastanowie sie nad tym najwyzej pozniej sie zlozy spowrotem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekvtr Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 aha rozumiem, a Ty sam sie zajmowales regulacja? Ile moze kosztowac mniej wiecej taka usluga wraz z czysczeniem? zima dluga wiec moze zastanowie sie nad tym najwyzej pozniej sie zlozy spowrotem, Tylko wycinałem sam, resztą zajeli się w serwisie. Odnośnie cen to nie pamiętam, ale nie są to zawrotne kwoty. Musisz się podowiadywać. Odnośnie składania spowrotem, to nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 zastanawiam nad tym aby wybebeszyc tlumik w moim Suzuki bo rowniez pracuje dosc cicho smile.gif ale dozucam jeszcze kilka pytan, czy aby to nie zmiejszy sprezania ? nie spadnie moc? moze ktos juz sie tym zajmowal? rowniez pozdrawiam Jak chcesz fajny dzwięk to mam na sprzedanie carbona Termigona, moge Ci powiedziedzieć, że róznicy mocy nie ma za duże za to efekt akustyczny jest piekny, po wybebeszeniu orginała nie bedzie efektu, co do mocy to dopiero jak wymieniłem na kompletnego Arrowa, to wbrew pozorom motor zyskał lepszy w moim odczuciu dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Jak chcesz fajny dzwięk to mam na sprzedanie carbona Termigona, moge Ci powiedziedzieć, że róznicy mocy nie ma za duże za to efekt akustyczny jest piekny, po wybebeszeniu orginała nie bedzie efektu, co do mocy to dopiero jak wymieniłem na kompletnego Arrowa, to wbrew pozorom motor zyskał lepszy w moim odczuciu dół. rozumiem, a za ile bys oddal tego Termigona? i ile kosztuje ten Arrow? Tylko wycinałem sam, resztą zajeli się w serwisie. Odnośnie cen to nie pamiętam, ale nie są to zawrotne kwoty. Musisz się podowiadywać. Odnośnie składania spowrotem, to nie ma takiej opcji. rozumiem, a dlaczego nie mozna powrocic do pierwotneego stanu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 A powiedz jakie może być inne wyjście jak rozpie*dolisz oryginalny wydech, żeby go wybebeszyć, to jak chcesz go później poskładać do stanu fabrycznego? Tutaj masz np. jeden temat: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...85072&hl=wydech Są jeszcze inne, ale nie chciało mi się szukać :icon_razz: Pamiętam wypowiedź jedynie Piotra Dudka, że takim badziewiem możesz narobić więcej złego niż dobrego. A ile kosztują takie wydechy? ALLEGRO w granicach niecałych 600-800 zeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 rozumiem, a za ile bys oddal tego Termigona? i ile kosztuje ten Arrow? Termigona moge oddac za 4stówki, bo jest lekko przytarty, chociaz tylko prz samej opasce, praktycznie to tego prawie nie widac, dodam tylko, że jest to Oryginalny Termigon. A co do ceny pełnego Arrowa na "spręzynkach" to lepiej ie mowic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 A co do ceny pełnego Arrowa na "spręzynkach" to lepiej ie mowic... Może lepiej powiemy :wink: Pełen układ wydechowy tak jak określiłeś "na sprężynkach" :wink: :biggrin: do mojej 954 polski importer żąda sobie ponad 5 tysięcy złotych. Za pełen układ Akrapović znalazłem prywatnego importera - 3,700 zł. Ceny są super :lalag: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Może lepiej powiemy :wink: Pełen układ wydechowy tak jak określiłeś "na sprężynkach" :wink: :biggrin: do mojej 954 polski importer żąda sobie ponad 5 tysięcy złotych. Za pełen układ Akrapović znalazłem prywatnego importera - 3,700 zł. Ceny są super :lalag: :icon_mrgreen: hehe to jednak podziekuje, a nie wystarczy sama koncowka? nie da pozadanego efektu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Jak wymienisz sama końcówke masz wysokie szanse ze upieczesz zawór wydechowy. Ja nie rozumiem musicie mieć motocykle które najpierw słychać potem widać ? dźwięku V8 i tak z tego nie bedzie. Osobiście jak by mi ktoś w nocy przejechał koło domu głośnym motocyklem kupił bym strzelbe i zaczoł zabijac;) Potem sie dziwić ze opinia motocyklistów zszargana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.