CBRman Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 WITAM Wszystkich szukałem,ale nie mogłem znaleść podobnego tematu. Czy ktoś z Was wie jak zmienić licznik z mill na km. w SUZUKI GSX-R K1 1000. Czy da rady to zmienić samemu czy może trzeba zgłosić się z tym problemem do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 WITAM Wszystkich szukałem,ale nie mogłem znaleść podobnego tematu. Czy ktoś z Was wie jak zmienić licznik z mill na km. w SUZUKI GSX-R K1 1000. Czy da rady to zmienić samemu czy może trzeba zgłosić się z tym problemem do serwisu. BYło napewno było-- dobrze szukaj. niekoniecznie w K1 ale w suzi kazdym tak samo sie robi wciszkasz i przyczymujesz ktorys z przyciskow, teraz ci nie powiem bo nie pamietam ktory, a moze i oba naraz, mniejsza oto-- przyczymujesz i czekasz az sie zmieni a lbo zacznie mrugac i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 ustaw przebieg całkowity (ODO) wciśnij SEL i ADJ i trzymaj do momentu zmiany Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRman Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Bardzo wam dziękuje. Będe na Bardzo wam dziękuje. Jak Będe na Weekend :flesje: w domu to będe próbował sobie przestawić. Jeszcze raz wielkie dzięki. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRman Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 (edytowane) Jeszcze się podłącze do tego tematu bo mam problem jeszcze z kontrolką F1 :crossy: czy wiecie co może być nie tak :icon_idea: ? po podłączeniu komputera nie wykazuje żadnych błędów. A kontroolka cały czas się świeci. Z góry dzięki. :biggrin: Edytowane 21 Listopada 2008 przez CBRman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 ustaw przebieg całkowity (ODO) wciśnij SEL i ADJ i trzymaj do momentu zmiany mam podobny problem, jednak obawiam sie ze w mojej Suzuki nie da sie tego zrobic poniewaz mam tylko 1 przycisk? :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 a próbowałeś przytrzymywać tylko ten jeden? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRman Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Umnie zadziałało przełączyło na km-emy dziękuje Ci. baba_zanetti Jeszcze się podłącze do tego tematu bo mam problem jeszcze z kontrolką F1 :crossy: czy wiecie co może być nie tak :icon_idea: ? po podłączeniu komputera nie wykazuje żadnych błędów. A kontroolka cały czas się świeci. Z góry dzięki. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 a próbowałeś przytrzymywać tylko ten jeden? przytrzymanie go, powoduje jedynie kasowanie przebiegu dziennego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 jak odpalasz motocykl to czekasz aż pokaże Ci się temperatura, czy odrazu po przekręceniu kluczyka i włączeniu zapłonu palisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 a czy w K1 gsxr 600 tez sie tak da przestawic na KM? A co do F1 to mialem to kilka razy w 750 i 600 za kazdym razem gdy zdejmowalem bak i puche od filtra .Skladalem od nowa dokladniej ruszajac wszystkimi wtyczkami i za kazdym razem znikalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Jeszcze się podłącze do tego tematu bo mam problem jeszcze z kontrolką F1 :crossy: czy wiecie co może być nie tak :icon_idea: ? po podłączeniu komputera nie wykazuje żadnych błędów. A kontroolka cały czas się świeci. Z góry dzięki. :biggrin: Tak z ciekawości zapytam, kto Ci do kompa K1 podłączył ??????? świeci sie FI to błędy są, może komputer źle czyta :biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRman Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 jak odpalasz motocykl to czekasz aż pokaże Ci się temperatura, czy odrazu po przekręceniu kluczyka i włączeniu zapłonu palisz? Więc jak przekręcam kluczyk to czekam aż załaduje się komp. i dopiero odpalam. :crossy: A reakcja jest cały czas taka sama. Kontrolka się świeci cały czas i nie gaśnie, nie mruga, nic wtym stylu cały czs nieustannie świeci :banghead: . Podłanczałem go dziś pod kompa. i znowu to samo zero błędów. Jak macie jakieś pomysły to piszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Mam pomysł! Zmień "komputer" bo Ci motocykl popsuje!! Jaki Ty masz kolego komputer do K1??spinacz czy drucik ...??? :icon_biggrin: podjedz do serwisu, po sezonie będzie taniej i bez nerwów Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRman Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Komp. jest ok. już sam do tego doszłem. Poczytałem na iinnych stronkach i wystarczyło obciąć czarny kabelek od przepustnicy z rury tłumika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.