filipr Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 No nie ma co dyskutować Panowie :) SDI nie jedzie i basta :):) Za to silnik podobno nie do zarżnięcia. SDI - emerycka wersja moim zdaniem. Trzeba naprawdę trzymać nerwy na wodzy, żeby takim autem się bezstresowo kulać po polskich drogach, bo o wyprzedzaniu można zapomnnieć :) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Bierz TDI.SDi to nie wypał każdy mechanik Ci to powie.... Sam jesteś niewypał ... Niby dlaczego silnik który sie praktycznie niczym nie różni a ma uboższy osprzęt (brak turbiny etc...) ma być niewypałem , to dobry wytrzymały piec tyle , że słaby , "każdy mechanik Ci to powie..." Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 (edytowane) Ja bym brał 90 KM TDI, ten silnik w Passacie kombi jak i w A4 doskonale dawał sobie rade!!! Jest reakcja na gaz i fajnie to idzie jak turbina dmucha a myślę że na co dzień nikt wyścigówki nie potrzebuje. I nie jest tak wysilony jak 110 KM. Edytowane 24 Listopada 2008 przez Yool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Ja bym brał 90 KM TDI, ten silnik w Passacie kombi jak i w A4 doskonale dawał sobie rade!!! Jest reakcja na gaz i fajnie to idzie jak turbina dmucha a myślę że na co dzień nikt wyścigówki nie potrzebuje. I nie jest tak wysilony jak 110 KM. Tyle, że jeszcze trzeba brać różnicę w cenie :wink: Może akurat nie chce albo nie może dokładać do TDI, choć swoją drogą jest bo za*ebisty silnik nawet w najsłabszej 90 konnej wersji :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Ja bym brał 90 KM TDI, ten silnik w Passacie kombi jak i w A4 doskonale dawał sobie rade!!! Jest reakcja na gaz i fajnie to idzie jak turbina dmucha a myślę że na co dzień nikt wyścigówki nie potrzebuje. I nie jest tak wysilony jak 110 KM. jak sobie go podkrecisz na 150 to bedzie wysilony ale nie jak ma 110 koni. ktos wczesniej pisal ze SDI jest ekonomiczny. a TDI to nie? ostatnio w wawce w korkach i ciasnym ruchu zrobilem ponad 100kilosow. spalanie 6-6.2 litra mowi samo za siebie a jest przynajmniej czym przycisnac. po trasce przy predkosciach rzedu 60-80 tez mi pokazal malenko bo 4,2 takze SDI nie ma nic co czego nie moze ci zaoferowac TDI. a odwrotnie wrecz przeciwnie. Przeplywka faktycznie pada. ja juz u siebie zmienilem :) ale jak padnie to napewno poczujesz bo wtedy to dopiero maszyna muli :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Jest reakcja na gaz i fajnie to idzie jak turbina dmucha a myślę że na co dzień nikt wyścigówki nie potrzebuje. I nie jest tak wysilony jak 110 KM. [/quote No z tym roznie bywa :icon_twisted: Nieraz na swiatlach fajnie jest sie zmierzyc np z dresem w "powaznie" stuningowanej maszynie ... Kolega ma Peugeota 206 w HDI podkreconego. Ladnie to sie rozpedza. Gdy zalapie te 3-3,5krpm to naprawde juz czuc przyspieszenie. Trzeba tylko uwazac na mokrej nawierzchni bo przy mocnym przyspieszaniu nawet na 3-cim biegu mieli kolami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.