TomekAAA Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 (edytowane) Mam szansę przesiąść się w nowym sezonie DL650 na 1000. Śmigam na K7 z ABS, a 1000 jest K2, więc bez ABS. Czy opócz braku ABS-u i regulowanej szyby, mam szansę przeżyć jeszcze jakieś rozczarowania? Motorek ma 13 tys. mil, więc silnik nie powinien być wypruty. Czy te moto różnią się konstrukcją, zawieszeniem, itp.? Proszę o wskazania, bo decyzję muszę podjąć do wtorku? Edytowane 17 Listopada 2008 przez TomekAAA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekAAA Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Mimo braku wskazań - moto (DL1000) jest moje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość świerzy Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 To opisz różnicę .... Nie chodzi o moc. :buttrock: :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn72 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 a co zrobiłes z maluchem? Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekAAA Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 a co zrobiłes z maluchem? Należy do brata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Gdybym jeździł wyłącznie solo wybrałbym małego DLa... DL 1000 ma kilka niedoróbek, których mały DL nie posiada a mianowicie : kiepskie maniery silnia poniżej 4 tys . obr, który generuje wkurzające wibracje; fatalnie zestrojony przedni widelec, w rocznikach 02-03 wadliwy kosz sprzęgła...poza tym mały DL lepiej sprawdzi się poza asfaltem... z drugiej jednak strony DL1000 potrafi zachwycić na asfalcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Mnie na asfalcie duzy DL nie zachwycił, szczególnie hamulcami rodem z fiata 126, hamują ale nic więcej. Może dlatego że nie mam porównania z 650? A raczej ze sportami :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Mnie na asfalcie duzy DL nie zachwycił, szczególnie hamulcami rodem z fiata 126, hamują ale nic więcej. Może dlatego że nie mam porównania z 650? A raczej ze sportami :) No to nie jest akurat miarodajne porównanie... DL to nie sportowy motocykl i nigdy nim nie będzie... ale jak na możliwości turystycznego enduro to na tle innych maszyn z tego segmentu może miło zaskoczyć... żeby nie być gołosłownym zapodaję kilka fotek mojego KLV czyli DLa 1000 http://www.bikepics.com/pictures/1337774/ http://www.bikepics.com/pictures/1337775/ http://www.bikepics.com/pictures/1337772/ http://www.bikepics.com/pictures/1340524/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.