VinAlucard Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Witam, DZisiaj po 10 tyg. czekania przyszedł mi tłok z pierścieniami oraz uszczelki do cylindra MK w Derbi Sendzie. Dolalem trochę oleju do paliwa (pół nakrętki) i odpaliłem, parę razy zgasła (stała prawie 4 miesiące). Po kilku próbach zapaliła i pochodziła z 10 min na niskich obrotach. Zgasiłem i zostawiłem na 30 min. Przychodzę przygotowany do zrobienia moich pierwszych kilometrów na nowym tłoku, ale niestety znowu coś. Podszełem przekręcilem kluczyk, i przy naciśnięciu na nóżkę bez oporu spadła na sam dół. Potem spróbowałem drugi razi już nie chciała się ruszyć. Wyporwadziłem z garażu na zapych spróbowałem, niestety- nie chciał zapalić. Potem nóżka jedynie z lekkim oporem chodziła. Iskra jest, ale przy kopaniu zero konkretnego odzewu. Czyżby zatarty? :banghead: Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 jaki luz miał tłok w cylindrze? na 1 odpalenie po remoncie ja zawsze robie przynajmniej 1:30-1:40 :buttrock: pol nakretki to zdecydowanie za malo . masz inne wyjscie? zdejmuj cylinder i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 jaki luz miał tłok w cylindrze? na 1 odpalenie po remoncie ja zawsze robie przynajmniej 1:30-1:40 :buttrock: pol nakretki to zdecydowanie za malo . masz inne wyjscie? zdejmuj cylinder i tyle. Pozdro, zara się mechanik za to weźmie. (Myślałem, że mniej więcej wystarczającą ilość oleju dostarczy pompka. :banghead: , mój błąd) :banghead: Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 od takiego czegoś napewno się nie zatarło, stawiam na pęknięty pierścionek Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 (edytowane) No to ostro, bo pieścienie były nowe razem z tłokiem jak już wspomniałem. Pierścień felerny czy jak ? -.- (Btw. motor w trakcie rozbiórki niedługo się okaże napewno) EDIT: A oto i diagnoza- wał . Tylko... ldaczego była w nim benzyna? I czy wie ktoś czy wał Hebo będzie pasował do zestawu Metrakit'a Sport Series? Edytowane 15 Listopada 2008 przez VinAlucard Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 wał zawsze będzie zalany nie benzyną a olejem z mieszanki a co z tym wałem dokładnie ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.