Sloniu Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Hej! śledzę ten dział o jakiegoś czasu ale nie pisałem nic :banghead: otóż jak by to ująć wole stare japońskie motocykle od tych nowych, więc i zainteresowałem się cebulką (jestem w trakcie a1) interesują mnie ceny części, jak z awaryjnością - główne bolączki tego motocykla, gdzie go szukać w dobrym stanie, realne osiągi, i czy po remoncie kilku 2taktów poradzę sobie z remontem tego silniczka? mam nadzieję, że jest to konstrukcja w miarę żywotna i odzwdzięczy się pięknym dźwiękiem i bezawaryjnością (ps. do którego roku były felgi szprychowe?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 To cwajtakt nie???podejrzewam ze bedzie ci słuzyc wiecznie, a czesci sa dostepne na zachodzie praktycznie bez problemu, poszukaj było tu kilka linków to fajnych miejsc z czesciami, albo mozna dorobic w polsce, teraz juz jet to mały problem, uszczelki, rury wydechowe, spawanie alumunium, czy nawet dorobienie poszczególnych zebatek czy dobranie tłoka(almot) lub dorobienie pierscieni(łudz)CD125 jest ładniejsza:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.