Skocz do zawartości

Honda Cb125t


Sloniu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej! śledzę ten dział o jakiegoś czasu ale nie pisałem nic :banghead: otóż jak by to ująć wole stare japońskie motocykle od tych nowych, więc i zainteresowałem się cebulką (jestem w trakcie a1) interesują mnie ceny części, jak z awaryjnością - główne bolączki tego motocykla, gdzie go szukać w dobrym stanie, realne osiągi, i czy po remoncie kilku 2taktów poradzę sobie z remontem tego silniczka? mam nadzieję, że jest to konstrukcja w miarę żywotna i odzwdzięczy się pięknym dźwiękiem i bezawaryjnością (ps. do którego roku były felgi szprychowe?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To cwajtakt nie???podejrzewam ze bedzie ci słuzyc wiecznie, a czesci sa dostepne na zachodzie praktycznie bez problemu, poszukaj było tu kilka linków to fajnych miejsc z czesciami, albo mozna dorobic w polsce, teraz juz jet to mały problem, uszczelki, rury wydechowe, spawanie alumunium, czy nawet dorobienie poszczególnych zebatek czy dobranie tłoka(almot) lub dorobienie pierscieni(łudz)CD125 jest ładniejsza:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...