mahermnih1 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Takim sposobem autor tematu zapomniał o nim :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Zartujesz sobie ze cewki ci napuchna i beda tarly o magneto? to juz nie te lata takie cos to moglo jeszcze dziac sie w komarkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Ale gaśnie na wolnych obrotach po nagrzaniu a to jest jedna z przyczyn :D . Nie mówię że piszczą cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 No tak ale czemu zaczyna piszczec jesli gasnie? Gdyby byla to padnieta cewka to po rozgrzaniu motocykl bez zadnych oznakow by zgasl i wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herki Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Piszczenie pochodzi ze sprzęgła jak sie rozgrzeje bo podobno tu tarcze nie są skręcane czy coś takiego ;) a z gaśnięciem ja tez mam problem i nie wiem co jest tego przyczyna ale sprobuj wyregulować sobie dysze w gaźniku:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chalski9 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 przyczyna piszczenia moga byc lozyska,(moga sie juz konczyc..)a co do gasniecia to prawdopodobnie jak kolega wyzej napisal gaznik pozdrawiam i zycze usuniecia usterki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Rozbierz silnik to się dowiesz co piszczy a możne zaoszczędzisz sobie większych wydatków z naprawa silnika Pozdo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1011 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 ja mam pegaso 125:P też miałem ten sam problem :icon_mrgreen: okazało sie że trzeba robić remont... sprawdz w jakim stanie jest tłok pozdro :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 zmierz kompresje to powinno raczej cięzko iśc w 80 jest cięzko przepchnąc przez spręzanie a co dopiero w 125... to może być komprecha. no i jeszcze jedna sprawa, jak tlok sie zaciera to tez wydaje taki pisk więc to może być to że go lekko zaczyna łapać i gaśnie na wolnych. rób bogatszą mieszankę niż 1:40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.