chmielo113 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Witam! Stałem sie ostatnio szczęśliwym posiadaczem Yamahy xt 350 i ku mojemu zdziwieniu zaczeły sie problemy. Chodzi o to że gdy motor sie zagrzeje, chwile pojeżdze tak z 10 min to traci iskre. Wystarczy troche poczekać aż ostygnie i można palić i jechać. Świece wymieniałem, Fajke też i nadal to samo. Dodam jeszcze żę wcześniej przetarty był kabel prądowy bodajże brązowy co znajduje sie w ''iskrowniku'' . Przetarło go magneto. Prosze o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Zmierz napięcie i rezystancje cewki zasilającej cdi,najlepiej na ciepłym silniku,nie jestem pewien ale to będzie chyba czerwono czarny kabel,wychodzi z iskrownika do modułu zapłonowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmielo113 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Rezystancja na ciepłym silniku wynosi 495 omów (mam nadzieje że dobrze zmierzyłem) a zasilanie to koło 4v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) Dokładne dane do porównania musiał byś poszukać,ale napięcie zdecydowanie za małe powinno być około 10 razy większe.Opisz jak mierzyłeś napięcie bo nie wiadomo czy poprawnie,poza tym zmierz na zimnym będziesz miał porównanie. Edytowane 6 Maja 2014 przez Goofer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumowy Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Witam! Mam okazję kupić za nieduże pieniądze xt 350 w sumie to chyba jest tt 350 tylko jest taki jeden mankament, mianowicie jest zatarta głowica na jednej panewce czy tam wałku. Chciałem zapytać jak wygląda sprawa regeneracji, jakie firmy się tym zajmują i jak z trwałością po tej regeneracji? I oczywiście jakie są to mniej więcej koszty. Wiem że bez przyczyny się nie zatarła wiec będzie do wyeliminowania jakaś konkretna przyczyna ale głównie chodzi mi o to jak wygląda sprawa z regeneracją. Moto jest od znajomego i w sumie wiem co było robione i wgl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczow jestem nowy. Przymierzam sie do kupna yamahy xt 350 jestem niestety zielony jezeli chodzi o enduro/cross jedynie troche wiedzy teoretycznej. Czy macie jakies porady? yamaszka ogolnie wyglada ladnie wszystko ogyginalne ladnie sie prezentujace (widacz pare elementow z innego motoru ale rowniez z xt 350 np. glowica). Glownie chodzi mi o to czy macie jakies sposoby aby sprawdzic w jakiej kondycji jest silnik nie rozbierajac go. przy odpaleniu nie puszczal zadnych dymkow itp.podczas przejadzdzki ladnie sie zbieral na biegu 4 okolo 100km/h lecial nie ma obrotomierza wiec ciezko mi stwierdzic jak duzo mocy mu dalem i czy poszedlby na kolo oraz gdy jechalem przez chwile okolo tej 100 i obrocilem sie za siebie widzialem z tlumika wydobywajacy sie dymek tylko przez chwile doslownie 2-4 sekund po czym znikl motor mogl nie byc rozgrazny ciezko mi stwierdzic chodzil na jalowym biegu okolo 3 minut po cyzm go dosiadlem. Wlasciciel mowi ze z 1-2-3 idzie na kolo jak go poderwie troche. z tego co slyszalem na filmikach silniki te pyrkaja basowym dzwiekiem a ta chodzila jakos tak cicho pyrkala ale wydaje mi sie ze jakos slabiej mniej wydajnie Edytowane 2 Czerwca 2014 przez zomer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon1325 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) witam, niedawno znalazlem na olx xt 350 i mam pytanko , czy nie jest ona na 15 latka 170 cm wzrostu i 65 kg wagi? za mocna . Szybciej jezdzilem na mz 150 . Pozdrawiam. przepraszam przegladarka sie zaciela i przed przypadrk zalozylem 2 tematy prosze o usuniecie jednego. Edytowane 20 Września 2015 przez Szymon1325 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Nic nie jest za mocne o ile ma się doświadczenie w jeździe oraz olej w głowie. Nie lepiej kupić jakąś 125-tkę i się uczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricoricul Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Witam! Mam okazję kupić za nieduże pieniądze xt 350 w sumie to chyba jest tt 350 tylko jest taki jeden mankament, mianowicie jest zatarta głowica na jednej panewce czy tam wałku. Chciałem zapytać jak wygląda sprawa regeneracji, jakie firmy się tym zajmują i jak z trwałością po tej regeneracji? I oczywiście jakie są to mniej więcej koszty. Wiem że bez przyczyny się nie zatarła wiec będzie do wyeliminowania jakaś konkretna przyczyna ale głównie chodzi mi o to jak wygląda sprawa z regeneracją. Moto jest od znajomego i w sumie wiem co było robione i wgl.Też mam TT 350 w zeszłym roku robiłem generalkę silnika łącznie z regeneracją głowicy Robił mi facet z Krotoszyna. Przejechałem z 1000km i jest ok. Ale podejrzewam że nikt nie da gwarancji ile po rgeneracji pojezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.