WLD_Wlodi Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Witam. Przyszedł czas na zmiane klocków z tyłu w moim bolidzie - DT 125. Okazało się że jeden klocek gdzieś przepadł i o tarcze tarł tłoczek hamulcowy. Niestety, ale nie moge wepchnąć spowrotem tłoczka, żeby założyć nowe klocki. Kluczem francuskim porządnie złapalem tłoczek razem z zaciskiem i o pare milimetrów go dopchnąlem. Udało się na ścisk założyć klocki, jednak te klocki zbyt mocno przylegają do tarczy (b. ciężko się go pcha). Moto przez to ma z 10KM mniej no i po każdej jeździe tarcza rozgrzana jest do czerwoności. Co z tym fantem zrobić? W gre nie wchodzi szlifowanie klocków. Poprostu jak dopchnąć ten cholerny zapieczony tłoczek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Na Twoim miejscu bym go nie dopychał, tylko wyciagnął całkiem i wszystko porządnie wyczyścił (tłoczek i zacisk), jak już bedzie czyste to nie będze problemów przy montowaniu tłoczka w zacisk, przy okazji możesz sobie też płyn wymienić:icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Na Twoim miejscu bym go nie dopychał, tylko wyciagnął całkiem i wszystko porządnie wyczyścił (tłoczek i zacisk), jak już bedzie czyste to nie będze problemów przy montowaniu tłoczka w zacisk, przy okazji możesz sobie też płyn wymienić:notworthy:Jest inny sposób? Jakoś nie bardzo mam ochote wszystko rozbierać i zmieniać płyn, bo płyn był wymieniany kilka miesięcy temu, a wszystko jest idealnie odpowietrzone. Jak wyciągnąć ten tłoczek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 (edytowane) Plyn kosztuje 20zl a wymiana trwa chwile :flesje:Polecam rozebrac zacisk na czynniki pierwsze, wyczyscic, ew. wymienic uszczelniacze. Zlozyc wszystko, odpowietrzyc wszystko - nie tylko zacisk.Zapewniam, ze bedzie lepiej hamowal.Z tego wpychania na sile nic dobrego nie wynika. Aha tloczek poprostu wypompowac :notworthy: Edytowane 2 Listopada 2008 przez G3d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 (edytowane) Kolega wszystko pojaśnił, najlepiej tłoczek/tłoczki wyjąc przed wszystkim, bo jak odkręcimy przewód to poźnij zostaje wyjmowanie na siłe, albo zalanie od poczatku układu. Jak masz dwa tłoczki to pompuj i patrz czy równo idą jeżeli jeden idzie za szybko to go przyblokuj np kluczem, bo jak jeden wyjdze a drugi zostanie to mamy tą samą sytuacje :notworthy: . Pozdrawiam Edytowane 2 Listopada 2008 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Polecam zapieczony tłoczek dobrze wyczyścić i zasmarować olejem rycynowym. Przeciwdziała to ponownemu zatarciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Chłopaki, wypompowałem tłoczek, wyczyściłem go dokładnie, wcisnąłem spowrotem, zalałem płyn, odpowietrzyłem i hebel chodzi jak ta lala xD Dzięki wielkie :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Proste,że chodzi:) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.