Skocz do zawartości

Potrzebuję opini na temat GSX-R 1000 K4 i YZF-R1 '02-'04.


Rekomendowane odpowiedzi

  Grzester napisał:

Przegladałem dzisiaj jeszcze ZX10R '04 też ciekawy sprzęcik, podoba mi się ale te pękające ramy to udręka. Jak myślicie?

 

ja pier.. le następny znawca pękających ram.

Pomijając pękające ramy :icon_mrgreen: , sprzęt raczej bezawaryjny.

Strasznie nerwowy,ciężko wykorzystać jego możliwości nawet na prostej, koło idzie samo w górę, średnio wygodny.

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Grzester napisał:

Jeździsz kawą, słyszałem od innych posiadaczy, że siadają ramy, i to nie przez jazdę na kole i inne katowanie tylko przy normalnym użytkowaniu. Nie jest tak?

 

Nie słyszałem o pękających ramach w 10-tkach, ale słyszałem o pękających ramach w GSX-R'ach.

 

 

Zapoznaj się z tym http://www.kawasaki.pl/multimedia.php?id=1...b=Filmy&file=29

 

no i ten model ZX-10R został dwa lata z rzędu okrzyknięty Superbikiem Roku

 

Mam nadzieje że kiedyś ją ogarnę :icon_biggrin:

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam CBR, chciałbym ciut odmienności :rolleyes: Także Cebra odpada :D

 

Filmik mi nie działa ;/ nie wiem czy wam też? OT: Dav!doV, jak to się stało, że ja jestem 12h dziennie w Polkowicach i jeszcze nie widziałem Cie na bajku? :D Wracając do Kawasaki to powszechnie panuje taka fama, że w kawie siadają ramy, gadałem z gościem na zlocie w krotoszynie, to powiedział, ze mu pękła i to nie na głowce ramy, tylko gdzieś na spawie, na gięciu. Ale pospawał i więcej nie ma problemów. (Model ok 99-00)

icon3.png

-Skolioza Team-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dav!doV napisał:

Grzesiek nie myslales moze o CBR 1000 RR / CBR 954

cos takiego moze:

http://allegro.pl/item468718295_honda_cbr_...002r_slask.html

 

w ch*j mi sie podoba ta maszyna...

 

Bardzo godna i poczciwa maszyna :rolleyes: Jak to Honda, nigdy nie zawodzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Vector napisał:

Bardzo godna i poczciwa maszyna :wink: Jak to Honda, nigdy nie zawodzi :wink:

ale motocykl ma zapier**, a nie być niezawodnym :icon_mrgreen:

jakoś niesłyszałem o padającym silniku k4 lub r1 04' , z wyjątkiem długich gumowań z zalecanym stanem oleju i przebijania biegów na kole , no ale na to niema odpornych nawet hond :biggrin:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  szramer napisał:

ale motocykl ma zapier**, a nie być niezawodnym :notworthy:

jakoś niesłyszałem o padającym silniku k4 lub r1 04' , z wyjątkiem długich gumowań z zalecanym stanem oleju i przebijania biegów na kole , no ale na to niema odpornych nawet hond :flesje:

 

No przecież zapie*dala tylko troszkę mniej od konkurencji :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Grzester napisał:

W k4 siadaly uklady wtyrskowe, wariowal obrotomierz, swiecika kontrolka fi, na youtubie jest pare filmow, a do r1 nic nie mam :)

FI to świeciło po zmianie wydechu i niezmostkowaniu , albo jak sie bawił wyłącznikiem zapłonu w czasie jazdy , a co do wtrysków to pewnie namieszali przy zakładaniu quick shiftera, bo pierwsze o tym słysze :eek: , zawsze możesz kupić k5 jak ci wtryskiwacz padnie to Ci 7 zostanie a nie 3 jak w k4 :icon_evil:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wybierasz miedzy k4 a r1-04 to ja bym brał k4 bez zastanowienia. po 1: duużo wygodniejszy, a po drugie -w moim odczuciu k4 ma chyba więcej mocy...no i fajna rzecz ma k4-jak za wysoko podniesiesz na koło to odcina zapłon i spadasz na glebe:)

Edytowane przez dalton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...