noise of death Opublikowano 31 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2004 Szukam wszelkich info od uzytkownikow tych motocykli, tzn jego slabe punkty (ze rozruisznik to wiem :D ).Jak jest z czesciami do tego modelu? Panowie z CYCa mam nadzieje, ze nie zawiedziecie ;) Dzieki i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz M. Opublikowano 2 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 A CYC-ki milczą...Ale wiesz,pewnie jest to spowodowane tym,że nikt nie ma u nas xv1000.Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrmm Opublikowano 2 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 Witam. rzeczywiście 1000-ka rzadko wystepuje. Zwkle są to 700,750,920 i 1100. ja pomykałem swego czasu na 750 i byłem z niej zadowolony , no może poza rozrusznikiem który rzęził niemiłosiernie ale takie są tego modelu uroki. Poza tym moto ok. Silnik pracował bez zarzutu mimo że swoje przeszedł. Zawieszenie potrafiło nieźle dobijać na naszych drogach a przód nieźle nurkował przy hamowaniu ale motocykle tego typu mają to do siebie. Przez sezon jazdy natłukłem nim 20 000 km. Poza czynnościami typowo obsługowymi niewiele przy nim robiłem. W tych modelach lubią też lać kraniki benzyny (pęka uszczelka gumowa). Standartowo na zakrętach przyciera podstawka centralna. Hamulce są całkiem wydajne i nieźle spowalniają.W sumie niezłe moto, choc napewno są lepsze.Pozdro. Piotr M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 2 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 Dzieki!Wlasnie bylem dzisiaj ogladac ten motocykl, moje uwagi sa nastepujaca:bak wgniociony z prawej strony troche, z lewej duuzo bardziej, w dodatku nie polakierowane i rdza to zżera, nastepnie prawy podnozek pasazera nie oryginalny i jego mocowanie do ramy to kawalek blachy, poza tym dzwignia zmiany biegow zrobiona z plaskownika i pospawana. Zegary porysowane, tzn obrotowmierz lekko zarysowany, ale predkosciomierz cale zdarty, caly "chrom" zszedl. Przednia tarcza powoli rdzewieje. Nie oryginalne siedzenie, lakier "aerograf". Gosc sprzedaje bo mu prawko zabrali. Pali (jak twierdzi wlasciciel) 13 l/100km srednio, a na trasie ok 9l /100km. Łancuszki rozrzadu nie dawno wymieniane (gosc wymienil sam.).Po odpaleniu przedni gar nie zaskoczyl, kilka razy probowalismy i nic. Dopiero po wymianie swiecy zaczal pracowac. Nie stal dlugo bo kilka dni temu jakis gosc go ogldal i mu polowe baku benyzny spalil jak go sprawdzal. Wiec nie wiem czy to cos nie tak z tym garem...Rocznik '89 a cena 10 000. Musze sie zdecydowac do czwartku, bo w piatek niby po niego przyjezdza juz kupiec z laweta. Jakies rady ?? Dzieki i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz M. Opublikowano 2 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 Na Twoim miejscu bym sobie odpuścił...z tego co piszesz to stan jest kiepski,a za 10.000 zł na pewno można znaleźć coś dużo lepszego.Może nie będzie to maszyna o pojemności 1 litra,ale na pewno będzie Ci lepiej służyć.Bak i zegary wskazują na to,że był kładziony,a 13l/100km to jakiś poważny defekt.Jeśli w sezonie chcesz jeździć,a nie siedzieć w garażu to odradzam zakup tej maszyny...To jest oczywiście moje prywatne zdanie,ale pewnie większość się ze mną zgodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzykawki Opublikowano 2 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 to w sumie ciekawe, właśnie miałemn zapodać post z pytaniem o opinię na temat xv 1100 virago, a tu proszę temat już jest. ale do sprawy, byłem dzisiaj w salonie yamahy, zupełnie niewinnie tak z ciekawości chciałem się przymierzyć do tdm - a - nie mieli go akurat na stanie, więc niewinnie rozgladałem sie dalej i zobaczyłem ww virazkę. rocznik 89 i tylez samo tys km na liczniku. stała na centralnej usiadlem , wyciągnąłem nogi na spacerniaki (nie wiem czy to będzie fachowe określenie ale te spacerniaki miały poprzenoszone też dźwignie hamulaca i zmiany biegów) no i poczułem się ... hm ... bardzo wygodnie. posiedziałem tak pokręciłem kierownicą ... zapytałem o cenę ... 14 000 pln 8O chyba dużo pomyślałem ale nic zapytam na forum, co właśnie niniejszym czynię. jaka jest opinia na temat tego motocykla? z poprzedniego posta wynika że to raczej paliwożerne stwory co przy baku 15 - 16 l raczej wróżą częste zwiedzanie stacji benzynowych. motocykl ogólnie jest w niezłym stanie wizualnym, nie zauważyłem żadnych uszkodzeń mechanicznych, nie jest wypielęgnowany na wysoki połysk ale też nic z silnika nie wycieka (przynajmniej na pierwszy rzut oka). poytałem o historię: właścicielem jest ordynator z sochaczewskiego szpitala, dwa lata temu sprowadził go ze stanów (ciekawe bo zegary są w km a nie w milach, chociaż może to też nic nie znaczyć). bardzo proszę o opinie na temat motocykla. generalnie nie gustuję w tego typu sprzętach, wolę duże turystyczne enduraki, ale było mnie tak wygodnie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 2 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 zapytałem o cenę ... 14 000 pln 8O . powiem tyle:za 15 000 jest ten sam z 92 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz M. Opublikowano 2 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 to raczej paliwożerne stwory 13 litrów to przesada i świadczy raczej o tym,że coś jest nie tak.Wg katalogu zużycie paliwa XV1100 to średnio 7,5l/100km.A co do cen to tak już jest z tego typu motocyklami,że z biegiem lat niewiele tracą na wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertst Opublikowano 2 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 Dobrze Mariusz mówisz 13l/100 to chyba wylewa przez kranik:)) moja 1100 pali 6l a jest zdecydowanie wieksza od Yamahy , z tego co pamietam Wild Star pali tez ok 6 a to 1600. Dobra rada wydaj kase na inny motor lub...piwo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzykawki Opublikowano 2 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 taa, faktycznie moto jednak do tych tańszych się nie zalicza na www.mobile.de najtańsza sztuka z 94 3 499 eur co daje po dzisiejszym kursie 16 725 pln. chyba jednak zainteresewań nie zmienię... wszak dr 800 big można już tam znaleźć za 1 500 eur a w okolicach 2 000 eur można znaleźć już naprawdę coś ciekawego, znaczy przynajmniej tak to wygląda z opisu 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus Opublikowano 3 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2004 Dzieki!Wlasnie bylem dzisiaj ogladac ten motocykl, moje uwagi sa nastepujaca:bak wgniociony z prawej strony troche, z lewej duuzo bardziej, w dodatku nie polakierowane i rdza to zżera, nastepnie prawy podnozek pasazera nie oryginalny i jego mocowanie do ramy to kawalek blachy, poza tym dzwignia zmiany biegow zrobiona z plaskownika i pospawana. Zegary porysowane, tzn obrotowmierz lekko zarysowany, ale predkosciomierz cale zdarty, caly "chrom" zszedl. Przednia tarcza powoli rdzewieje. Nie oryginalne siedzenie, lakier "aerograf". Gosc sprzedaje bo mu prawko zabrali. Pali (jak twierdzi wlasciciel) 13 l/100km srednio, a na trasie ok 9l /100km. Łancuszki rozrzadu nie dawno wymieniane (gosc wymienil sam.).Po odpaleniu przedni gar nie zaskoczyl, kilka razy probowalismy i nic. Dopiero po wymianie swiecy zaczal pracowac. Nie stal dlugo bo kilka dni temu jakis gosc go ogldal i mu polowe baku benyzny spalil jak go sprawdzal. Wiec nie wiem czy to cos nie tak z tym garem...Rocznik '89 a cena 10 000. Musze sie zdecydowac do czwartku, bo w piatek niby po niego przyjezdza juz kupiec z laweta. Jakies rady ?? Dzieki i pozdro 13I/100km ??? moze poza wgniecionym bakiem jest tez w nim dziura ,no chyba ze ma naped na 2 kola :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrmm Opublikowano 3 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2004 I ja uwa|am |e powinienes sobie darowac bo z twojego opisu wynika ze moto juz swoje przeszlo. Zdarza sie w nich ze swiece padaja ale wynika to z faktu ze mieszanka jest zabogata a inaczej ujmujac poprostu niezle leje w gazniki co potwierdza spalanie dobrze ponad 10l/100km. Poszukaj lepiej innego sprzeta bo moze sie okazac ze musisz wniego wlozyc kolejne pare tysi.pozdro Piotr M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 3 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2004 Dzieki wszystkim za wypowiedzi!!! :D Kolejne moto nie wypalilo..... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz M. Opublikowano 3 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2004 Cierpliwości... na pewno popłaci.Zanim kupisz moto musisz obejrzeć niejeden egzemplarz,ale w końcu znajdziesz to czego szukasz i z pewnością będziesz zadowolony gdy maszyna będzie Ci dobrze służyła.Życzę powodzenia w poszukiwaniach i pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 3 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2004 Czolem! Hehe, niejeden?Biedny Noise...On juz chyba z pol tysiaca widzial... On juz bodaj trzeci rok szuka motocykla :D.Tazke, jak ktos zobaczy jakiegos choppera po podobnych pieniadzach co ta Virazka niech kontaktuje sie z Noisem!Trzeba mu jakos pomoc...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.