0les Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Witam. Mój problem polega na tym, że motor bardzo źle odpala, tzn z 30kopnięić trzeba aby załapał. Wcześniej tego nie było i odpalał za pierwszym kopnięciem. Teraz gdy kopię czasem słychać taki jakby strzał, ale to jest dziwny, przytłumiony strzał, który słychać w tłumiku i zdarza się rzadko, gdy motor odpali to nie strzela wcale. Ogólnie gdy już się nagrzeje to jest w porządku i odpala za pierwszym kopnięciem. Ale gdy jest zimny i nie dodaje mu gazu, lub gdy śrubą od wolnych obrotów nie przekręcę na maxa to gaśnie od razu po odpaleniu. Dopiero gdy motor jest nagrzany a obroty są powyżej 3-4tys obrotów utrzymuje te obroty, natomiast gdy spadną poniżej tej wartości to motor gaśnie lub "pyrka"" z 700obr/min Chcę zaznaczyć, że przeczytałem wiele postów na forum o podobnym temacie i oczywiście zastosowałem się do wymienianych rad - czyli: wyczyszczenie gaźnika, oraz wszystkich dysz, regulacja gaźnika, wymiana świecy, bak ma odpowietrzenie, kranik nie jest zatkany, kolor świecy to kawa z mlekiem, filtr powietrza czysty. Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Gaźnik wyczyściłeś a sprawdziłeś poziom paliwa w komorze, być może masz za niski dlatego te problemy. Lub ssanie nie działa prawidłowo, jeżeli moto po nagrzaniu chodzi dobrze to wskazuje raczej na problem z gaźnikiem lub kończący sie tłoczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0les Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Próbowałem z różnymi poziomami w komorze pływakowej i zostawiłem w takiej jak była pierwotnie, nie wydaje mi się że jest zbyt niski (pływak oczywiście jest szczelny).Co do tłoka to właśnie może to to, w wielu postach były takie sugestie, że kończący sie tłok może wiele szkodzić. Jeszcze zauważyłem, że od jakiegoś czasu z silnika wyraźnie słychać stukanie. Niestety nie potrafię określić co to może być, ale na pewno stukanie dobiega z wewnątrz silnika, jak dodaję gazu częstotliwość stukania się zwiększa - może to być tłok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Zmierz cisnienie w cylindrze i wtedy mozna dalej myslec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Moze tez stukac wal na lozyskach. No ale najpierw komprecha :D a tak pozatym to wlaczasz ssanie przy rozruchu? :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0les Opublikowano 25 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Jasne, że włączam ssanie, ale co dziwne, jak go kupiłem odpalał bez ssania, od pierwszego kopa :-( Kompresja niestety jest beznadziejna 0,6MPa :-(Czyli wymiana tłoka mnie czeka. Jakiej firmy tłok jest Waszym zdaniem kompromisem między jakością i a ceną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Vertex, meteor, prox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 meteor tak ale nie z pierścieniami które dołącza producent, wczoraj znowu miałem pacjenta :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 A czemu nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0les Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 A w takim komplecie tłoka i pierścieni pewnie nie ma uszczelek pod głowicę?Czy coś muszę jeszcze kupić co będzie mi niezbędne przy wymianie tłoka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 (edytowane) A w takim komplecie tłoka i pierścieni pewnie nie ma uszczelek pod głowicę?Czy coś muszę jeszcze kupić co będzie mi niezbędne przy wymianie tłoka?Jak rozbierzesz to sprawdź jeszcze korbowód czy nie ma luzów góra-dół. Zakup sobie uszczlke pod cylinder i pod głowice (nie wiem czy tam jest uszczlka bo np. w rotaxie 123 nie ma uszczelki tylko gumowy oring). Edytowane 26 Października 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 A czemu nie? bo owe pierścionki nie wiedząc czemu po jakiś 2h pracy się rozlatują i albo zrobią bajzel w cylindrze albo wyjdą przez wydech Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Ze tak sie zapytam. Skad kupiles tego KMXa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.