zazzu Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Kolejny minus (wcześniej wspomniany) mały promień skrętu :wink: tak mały, że przy zawracaniu siła odśrodkowa zrzuca z motocykla, nie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 gratuluje spelnienia marzen !!!osobiscie wolalbym ten sprzecik z prawej strony :icon_mrgreen: na 3 zdjeciu, ale o gustach sie nie rozmawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcik_dan Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 O co chodzi z tą F4-ką. Piszesz że zostałeś oszukany w jaki sposób?. Pytam się bo mój kumpel ją od Ciebie kupił i strasznie ją zachwalałeś. Coś tu brzydko pachnie. Myślałem, żę na forum to 90% zaufani ludzie a nie handlarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 O co chodzi z tą F4-ką. Piszesz że zostałeś oszukany w jaki sposób?. Pytam się bo mój kumpel ją od Ciebie kupił i strasznie ją zachwalałeś. Coś tu brzydko pachnie. Myślałem, żę na forum to 90% zaufani ludzie a nie handlarze.kupił i kupił dobry sprzęt a oszukany zostałem przez człowieka na hamowni i za szybko sie podjarałem i napisałem że ma 130 KM i nic więcej.nie dygaj, bedzie mu służyć.jeździ bez problemów??nawet upewnialiście sie u ..... (wiesz kogo)I nie nazywaj mnie handarzem!!!! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcik_dan Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Ok. Może stan jest dobry (mechaniczny), ale miał być nie malowany a okazał się cały malowany. Ten u kogo sprawdzaliśmy zdziwił się, że nie powiedziałeś, że był malowany i to cały. Nie do końca byłeś szczery. To tyle w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 niemalowane są w salonie :buttrock:gratuluje zacnej maszyny! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klub_AA Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Doalaczam sie do gratulacji bo sam kupilem takie moto tydzien temu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 (edytowane) niemalowane są w salonie :) gratuluje zacnej maszyny! zgadza sie, stoi u mnie w salonie nie malowany : http://bikepics.com/pictures/1461771/ jeszcze do nie dawna stał inny nie malowany: http://bikepics.com/pictures/294103/ no i jak przez okno balkonowe wprowadze CBRkę, będą stały dwa nie malowane :) Medyk, mógłbyś coś napisać jak silnikowo wyglądają różnice między CBR F4 i R6 ? R6 rzeczywiście ma "słaby" dól w porównaniu do cbr? jest tak nie wygodna jak to sie zazwyczaj pisze ? Czy po oswojeniu się z nią, dajesz sobie radę z rożnymi bólami :) ? Edytowane 15 Listopada 2008 przez zazzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 ja jezdziłem F4i i R6 i ta druga strasznie mała, ja miałem wrażenie ze kolanami zaraz zawadze o kiere-nie wygodne strasznie ale bardzo poręczne, normalnie jak na rowerze! Zamieniałem sie z szwagrem na lotnisku koło częstej, raz ja-raz on i jesli chodzi o power to R6 bije na łeb F4-ale fakt trzeba Yamahe trzymac wyzej(praktycznie ponizej 8 tys. nie dzieje sie nic) ale jest to jakby naturalne-ja cały czas trzymałem obroty w okolicach tych 7/8 tys. i nie było to jakies uciązliwe-biorąc pod uwage ze ten silnik spokojnie kreci sie do 13tys.! Tak dla siebie brałbym F4 bo w sezonie nawijam średnio 15 tys. a tyle na R6 to byłaby męczarnia-jesli miałbym inne wygodne moto to bez wachania brałbym R6 bo daje wiecej frajdy z jazdy! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 ja jezdziłem F4i i R6 i ta druga strasznie mała, ja miałem wrażenie ze kolanami zaraz zawadze o kiere-nie wygodne strasznie ale bardzo poręczne, normalnie jak na rowerze! Zamieniałem sie z szwagrem na lotnisku koło częstej, raz ja-raz on i jesli chodzi o power to R6 bije na łeb F4-ale fakt trzeba Yamahe trzymac wyzej(praktycznie ponizej 8 tys. nie dzieje sie nic) ale jest to jakby naturalne-ja cały czas trzymałem obroty w okolicach tych 7/8 tys. i nie było to jakies uciązliwe-biorąc pod uwage ze ten silnik spokojnie kreci sie do 13tys.! Tak dla siebie brałbym F4 bo w sezonie nawijam średnio 15 tys. a tyle na R6 to byłaby męczarnia-jesli miałbym inne wygodne moto to bez wachania brałbym R6 bo daje wiecej frajdy z jazdy! a nie do 15.5 rpm Yamaha sie kreci ? Bynajmniej u mnie tak bylo Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 a nie do 15.5 rpm Yamaha sie kreci ? Bynajmniej u mnie tak bylo oj kręci się kręci ok 15,5 - 15,8 odcina zazzu: doł troszkę słabszy ale powyżej 8000rpm jak dla mnie piekło :buttrock: tak czy siak jestem zadowolony, dziś 4st na dworzu a ja choć 20km musiaem zrobić cóż.... serce nie sługa ernestZL: jak da mnie pozycja miodzio. R6 malutka to fakt ale ja mam tylko 170cm wzrostu i dość krótkie nóżki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.