Tomot Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Witam mam Motorek Suzuki Gs500E Jeżdzę nim po nie równych drogach o 7-dmio stopniowej regulacji przedniego widelca słyszałem, Ale czy podlega regulacij też - Tylnie zawieszenie, czy jest mozliwoś zmiękczyć Tylnią sprężyne mojego Motocykla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Masz tam regulacje napiecia wstepnego sprezyny. Odpowiedni klucz i krec:) Jesli nie wiesz jak, to user qrium mial takie cos to powinien wiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuoix Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 (edytowane) o 7-dmio stopniowej regulacji przedniego widelca słyszałemto zle slyszales - fabryczny widelec GS500 nie ma zadnej regulacji (tylko wymiana sprezyn/oleju) czy jest mozliwoś zmiękczyć Tylnią sprężyne mojego Motocykla?fabrycznie tyl ustawiony jest na "4" z "7', wiec jezeli nikt wczesniej nie grzebal, to masz do dyspozycji 3 "skoki" w kazda strone (mozesz sprawdzic patrzac od boku na tylny amortyzator i odczytujac cyferke na pierscieniu z otworami, ktory znajduje sie w dolnej jego czesci)regulacji dokonujesz przez obrot tego pierscienia (najlepiej specjalnym kluczem, ktory ladnie "lapie" te otwory - troszke sily trzeba uzyc), az wskoczy na pozadana pozycje (1 - miekki, 7 - twardy) pozdrawiam,Tomek Edytowane 20 Października 2008 przez fuoix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomot Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Dzieki za odpowiedz Bardzo Mi pomogłeś Tomaszu!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 to zle slyszales - fabryczny widelec GS500 nie ma zadnej regulacji (tylko wymiana sprezyn/oleju) Jak to nie ma? Zależy od rocznika i wersji, więc nie gadaj że nie ma jak może mieć. A tył z tego co pamiętam ustawia się kluczem pazurkowym (taki "haczyk") którym obracasz tuleję, która przeskakuje o ząbek, ściskając bądź odpuszczając sprężynę. Co do regulacji przodu - najlepiej dać olej 15 W i regulację dość mocno wkręconą (tak na 2/3). Tył możesz osdpuścić jak jesteś bardzo lekki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomot Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Dzięki.... juz wiem co mam zrobic napewno opuszczę spręzyne na dół bo gniecie Mi **** :bigrazz: pozdro..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.