easyrider Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Witam mam pytanie odnośnie Alternatora, jak go sprawdzić czy jest dobry( czy nie jest przepalony i czy spełania swoje normy ) Honda CBR 600 F3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 altek jak się nie mylę powinien mieć ok. 0,8-1,5 oma pomiędzy fazami. napięcie chyba coś koło 30v prądu zmiennego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 altek jak się nie mylę powinien mieć ok. 0,8-1,5 oma pomiędzy fazami. napięcie chyba coś koło 30v prądu zmiennego. Pozdrawiam Co do napięcia między fazowego, podczas pracy silnika to u mnie w VF ie jest ok 70 - 80 V zmiennego. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 ja mierzyłem kiedyś w DR 750 :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easyrider Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 (edytowane) tylko ja go ze tak powiem w rękach wyciągnietego z moto:) i chce go sprawdzić . Edytowane 18 Października 2008 przez easyrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Jedynie oporność ci zostaje, ściągnij serwisówke i powinny być tam pomiary altka. Pozdrawiam i miłej zabawy z miernikiem:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 tylko ja go ze tak powiem w rękach wyciągnietego z moto:) i chce go sprawdzić . To sobie pooglądaj a potem włóż z powrotem do silnika i sprawdź na obrotach jak już koledzy pisali. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 (edytowane) Witam tak jak kolega Piotr mówi nic nie sprawdzisz mając go wyjętego prucz wizualnych oględzin nooo chyba że masz specjalny sprzęt do tego. Jeśli masz jakiś problem z alternatorem to możesz go sprawdzic na zamątowanym w moto np. amperomieżem nie miem poco wogule go wyciągałeś?? Uszkodzenie alternatora jest bardzo żadkie najczęsciej jest to wina regulatora napięcia ale nic nie piszesz tu na ten temat co go boli I nie słucha że powinien miec tyle a tyle ohm bo to bzdura nie jesteś w stanie tego sprawdzić sprzętem za 100 zł tu musisz mieć omomierz labolatoryjny a najlepiej sprzęt który sprawdza uzwojenie w sposób indukcyjny bo jednego zwartego zwoja o średnicy 1mm nie jesteś sprawdzic zwykłym omomierzem bo jest to opornośc żedu 0.00001ohm a wtedy już bedzie szwankował Pozdro Edytowane 18 Października 2008 przez sq9jkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.