lukasz_vip Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Rozebrałem silnik w motocyklu jak w temacie, gdyż zakładam nową głowicę. Musiałem ściągnąć cylinder, gdyż podczas wyciągania głowicy cylinder podniósł się i muszę założyć nową uszczelkę. Uszczelkę kupiłem i mam w związku z nią pytanie. Na uszczelce z jednej strony jest już silikon a z drugiej nie. Czy jak będę zakładał uszczelkę to mam też drugą jej stronę posmarować silikonem czy nie? Jeżeli nie to to jak założyć uszczelkę tj. silikonem do góry czy do dołu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 myślę że tej uszczelki nie da się założyć odwrotnie, bo nie będzie pasować, i prawdopodobnie "silikon" wypadnie do gory Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 (edytowane) Ja tam dałem hylomar, tylko w miejscu kanału olejowego raczej mało. BTW przecież cylinder jest trzymany dwiema nakrętkami, to po co je odkręcałeś skoro tylko głowica była do zdjęcia? Niedobrze jest zdejmować dotarty tłok i zakładać go znowu, to trochę przyspiesza zużycie. Edytowane 16 Października 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 (edytowane) nakrętki były dokręcone ale uszczelka pod głowicą była tak przyklejona, ze przy zdejmowaniu głowicy podniosło cylinder z jednej strony tam gdzie nie ma tych nakrętek. Było widać, że zrobiła się lekka szparka pomiędzy cylindrem a karterami. Edytowane 17 Października 2008 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 (edytowane) No mówi się trudno. A co się z głowicą stało? Miłość do gumek się zemściła? :biggrin: Edytowane 17 Października 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 (edytowane) Latanie na gumie nie zniszczyło głowicy. Moje dźwigienki, zawory, uszczelniacze i wałek powędrowały do nowej głowicy bo były w b.dobrym stanie. Z tą głowicą były same problemy od początku. Pozrywane gwinty, niektóre źle ponaprawiane oraz wycieki oleju spod pokrywy. Ostatnio urwała mi się świeca w głowicy i to ona przeważyła na wymianie głowicy na nową z oryginalnymi gwintami i nową pokrywę zaworów. Jutro składam moto i ruszam w końcu polatać bo już się nie mogę doczekać. Edytowane 17 Października 2008 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Eeeee, trza było naprawić gwinty i uszczelnić pokrywkę. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 pozrywane gwinty w tych głowicach to niestety norma. Reperaturka na reperaturce, i już nie ma czego reperować, chyba żeby z M6 zrobić M10. Nie dziwie się koledze :icon_razz: Będzie spokój chociaż! Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 A o helicoilach to słyszałeś babo? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 (edytowane) Właśnie przez nieumiejętną naprawę poprzedniego właściciela nie dało się zrobić nawet heli coli bo już za duża dziura była :/ A pokrywę uszczelniałem na 100 różnych sposobów i dalej ciekło w tym jednym miejscu non stop. Edytowane 17 Października 2008 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Właśnie przez nieumiejętną naprawę poprzedniego właściciela nie dało się zrobić nawet heli coli bo już za duża dziura była :/ A pokrywę uszczelniałem na 100 różnych sposobów i dalej ciekło w tym jednym miejscu non stop. Właśnie to miałem na myśli, każdy gwint zreperowany na inny sposób, każdy właściciel sobie radził inaczej:) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.