hubert_afri Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 A to jest tak; na wałku jest Dystans, dla zembatki i za nim tylko sa wyrobione, przytarte zęby! Bo w tym miejscu pracuje zebatka i ona wyszarpała wieloklina braki mierzą 0,5cm, dalej w jedną jak i w drugą strone ząbki są prześliczne :) Słyszałem o przypadkach że handlarze aby ukryć fakt zużycia wałka spawali do niego zębatkę. Z tego powodu i z powodu opisanego przez Ciebie trzeba kupując motocykl obejrzeć sobie wałek bo jego wymiana to dosyć droga sprawa. Poza tym żeby uniknąć zużycia wałka przy wymianie napędu należy stosować np taką pastę : http://www.boxer-motor.com/sklep/product_i...roducts_id=2093 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 A ta pasta jaką ma konsystencję i na jakiej zasadzie działa? Bardziej jak smar czy Loctite? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 A ta pasta jaką ma konsystencję i na jakiej zasadzie działa? Bardziej jak smar czy Loctite? Pasta ma konsystencję pasty :flesje: Jest gęstsza od smaru i ma podobno właściwości dilatantne czyli zwiększa swoją lepkość pod wpływem ruchu. Z Loctite nie ma to nic wspólnego bo nie zastyga. Inne tego typu pasty to Molykote G-n plus czy Honda Moly 60. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomot Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 No ten smar to jest ciekawa rzecz! Ja to jak czyściłem dekiel, od strony zebatki z niego to do dziś sie brudze jak wchodze do garażu! Polecam naprawde super sprawa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Luz na lozysku kosza sprzegla albo wyciskowym, jak wciskasz dzwignie i napinasz caly uklad to luz sie kasuje kiedy normalnie jedziesz slyszysz stukanie. Adam M. Dziekuje bardzo - wiem gdzie szukac :icon_mrgreen: http://img227.imageshack.us/img227/7632/picture14fl0.png Jedno to nr. 11 - wyciskowe tak ?A gdzie lozysko kosza sprzegla ;/ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Jakis pomysl :) ??Sorki za poganianie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 (edytowane) Tak, 11 to łożysko wyciskowe, a kosz pracuje na łożysku ślizgowym lub igiełkowym - nie jest widoczne na schemacie. NEEDLE BEARING - na rysunku czyli łożysko igiełkowe. Przykład z SX lub EXC 125. Ale raczej obstawiałbym łożysko wyciskowe. Edytowane 21 Października 2008 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Oby, bo z tego co widze i pameitam z wymiany sprzegla to bedzie chwila moment roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.