Skocz do zawartości

FZS 600 Fazer problem z silnikiem


lisek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! mam taki o to problem, jechałem sobie fazerkiem dosyc agresywnie licznikowo ponad 220, testowałem czy nowa koncówka i filtr coś pomogły.. i pomogły, ale nie o tym.

Po tych testach jakieś 3km dalej silnik zaczął pracowac nierówno, gasnąc.

Pali prawdopodobnie na 2 cylindry, świece są ok i to nie ich wina, aczkolwiek mam nowe wiec mogę zmienic.

Stare wyglądają idealnie, są kremowe.

Zdjałem fajkę i tam nic nie strzela, jakby nie było iskry.

Nie mam pojecia o mechanice stąd mój toporny styl pisania o tym :D

 

Nie wiem co mogę sprawdzic jescze, może pomożecie ? mam ojca mechanika który co prawda na motocyklach sie nie zna za bardzo aczkolwiek na samochodach tak, wiec może by sie dało coś zrobic we własnym zakresie.

Jesli nie to wiozę go do mechanika.

 

Mam popękane dwa krucce ssące, mam nowe nie założone jeszcze, czy to może by to ? wiem że te gumy są dosyc grube i jak zmieniałem wczesniej dwa inne to w środku popękań nie było.

 

Kolejna rzecz to że jeziłem na przelotyowym tłumiku jakieś 400km bez regulacji gaźników, ale po świecach widac że chyba mieszanka nie jest za uboga.

 

Jakies sugestie co można sprawdzic ?

z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, sam sobie już sugestię zrobiłeś - tzn. króćce ssące. Jeżeli pamiętasz - co robiłeś z gazem na końcu prostej? Bo jak zahamowałeś na full silnikiem, to wtedy powstaje duże podciśnienie w tych króccach, i mogło im dac popalić.

Prosty test - na wolnych obrotach popsikaj samostartem, albo WD40 na te króćce. Jak obroty podskoczą, to masz je do wymiany.

 

powodzenia

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że nie tak łatwo załatwic krucce w tym motocyklu, bo są grube. Kupiłem kiedys okazyjnie 4 to podmienie te dwa które zostały niewymienione, ale nie w tym problem chyba

Znalazłem przyczynę tego co sie dzieje, 2 zewnętrzne cylindry nie palą, nie ma iskry na nich... te w środku spooko iskra jest.

coś ktoś podpowie co z tym zrobic ? bo mi sie na tym etapie wiedza kończy :icon_razz:

no nic jescze popyram w serwisówce

Edytowane przez lisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, to już coś, dzięki

 

 

edit :

 

przetarty kabelek od cewki, stykał sie z bakiem, dodatkowo docisniecie zacisków na cewkach pomogło i wszystko gra idealnie :icon_razz:

 

Pozdrawiam i dzięki za pomoc

 

p.s. jednak sezon się nie skonczył :biggrin:

Edytowane przez lisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiam od jakiegoś czasu mój fazerek troche jakby chodzi nie równo , a dzisiaj zauważyłem że przy 10tyś traci moc . Cz to mogą być króćce do wymiany czy może coś innego? Bardzo proszę o jakaś opinie . Jeśli to króćce to jest mały zonk bo to nie tania naprawa . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...