Gang555ter Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Motorek ścina mi kliny. Trochę gładź została naruszona, już 2 ściął... Ma ktoś jakiś sprawdzony sposób jak temu zaradzić (nie wymieniając wału, czy magneta)? Czy to prawda, że źle ustawiony zapłon może powodować ścinanie klinu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Sprawdź stan gwintu w nakrętce i na wale, dokręć porządnie, jeśli nie pomoże to dotrzyj wał i magneto pasta do docierania zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gang555ter Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Tzn. mam wypolerować te nierówności tą pastą po prostu? Ile taka pasta kosztuje i gdzie dostanę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrucha77 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 (edytowane) Dokladnie jak pisze kolega wyzej- dotrzyj stozek na wale magnetem.Pamietaj ,ze klin ma za zadanie wylacznie ustalenie polozenia czesc . Paste mozesz kupic w kazdym sklepie motoryzacjynym lub zrobic sam . Rozbierasz bezpiecznik pradowy starego typu , wysypujesz zawartosc i dodajesz troche oleju.POzadnie zabezpiecz simering na wale przed ta mikstura bo bedzie do wymiany.Nakladasz paste na stozek walu i zakladasz magneto , pocierasz nim lekko przyciskajac do czasu az cala powierzchnia wspolpracujaca zrobi sie matowa, pamietaj aby co chwila zmieniac polozenie magneta wzg. walu Powodzenia Edytowane 6 Października 2008 przez pietrucha77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Pamietaj ze sprawdzeniem czy robote ( docieranie ) wykonales dobrze jest sila z jaka musisz pociagnac magneto, zeby je zdjac ze stozka. Jezeli zadnej sily nie trzeba to znaczy ze dalej jest zle.Musi byc wyraznie wyczuwalny opor i wrazenie "odklejenia " magneta od walu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 (edytowane) Jak masz wyraźną zadrę to użyj pilnika najpierw, później pasta i docieraj. Ustawienie zapłonu też ma wpływ na ścinanie klinów. Temat znany z motocykli WFM i SHL. :buttrock: Edytowane 7 Października 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gang555ter Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Dzięki za pomoc, zapłon przestawiłem, dokręciłem pożądnie i motorek pali od kopa, klinu nie ścina póki co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.