poll Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 (edytowane) Witam jakiś czas temu na Allegro zakupiłem szczątki WSK(jak w tytule).To co po niej zostało to tabliczka znamionowa(zdjęcie niżej) tylne koło oczywiście na pół bębnie.Ale bez charakterystycznych nacięć na licznik- czyli wersja bez licznika. W komplecie był jeszcze wahacz oba błotniki z tym że przedni ma mocowania tablicy rejestracyjnej na grzbiecie(pierwsze wersje),tablica rejestracyjna o dość niskim numerze chyba KT i 3 albo 4 cyfrowa liczba(ale mniejsza z tym bo może to być już późniejsza rejestracja pojazdu)Resztka odblasku, ocalała półka dolna chyba nawet bez dziury na zablokowanie kłódką tak jak w pierwszych WFM Z lat 55Rama niestety nie do odratowania bo złamana i pogięta na pół.Zbiornik paliwa identyczny jak w WFM z pierwszych serii z kratką oczywiście i mocowaniami do ramy od spoduWszystko oczywiście w kolorze zielonym i numer ramy zgodny był z uratowana tabliczka znamionowąDo tej pory takiej tabliczki nie widziałem napisy po lewej stronie wypukłe i po prawej stronie gdzie maja być nabite numery równierz każdy napis na wypukłym prostokąciku.Niżej tabliczka za pomocą linku: http://img221.imageshack.us/my.php?image=dsc00118kb4.jpg Niestety niewiele posiadam ale skoro mam już cokolwiek do wsk z pierwszego 10 tysiąca z wyprodukowanych 2 milionów motocykli więc postanowiłem w przyszłości złożyć do kupy ten motocyklGdzieś czytałem że pierwsze serie WSK Świdnik były jeszcze robione na częściach z importowanych z WFM wiec nie będzie problemu ze zdobyciem częsci.Ale problem tkwi w osprzęcie kierownicy, silnikiem siedzeniem i tego typu drobiazgami 1. Na pewno tłumik rybka na trójkątnym płaskowniku mocującym go do ramy 2. Silnik sądze ze już bez żeberek pod cylindrem (jak shl m04 m 05 czy wfm mo6 te pierwsze) oczywiście na g16 ale oczywiście bez dziury w karterze na przewód do łądowania aku 3. Skoro bez ładowania to i bez akumulatora bez sygnału dźwiękowego i okrągła puszka narzędziowa Czyli coś takiego jak ze zdjęcia poniżej http://img227.imageshack.us/my.php?image=wskm061959rp2.jpg Ale u mnie na zbiorniku jest WFM a nie wsk4. Wg. tego zdjęcia jest jakaś stacyjka ale skoro nie ma sygnału dźwiękowego to jaki przełącznik świateł bakelitowy starego typu czy może w cale i zastępuje go przełącznik w stacyjce?? 5. Posiadam silnik taki jak w WFM bez żeberek i chyba z dorobiona dziura na na przewód od ładowania bo po pierwsze niema takiego charakt. nadlewu jak pozostałe 2 dziury i jest innej średnicy( w sumie nieznacznie) niż reszta 6 Jesli niema sygnału dźwiękowego to pasowała by trąbka w główce ramy?? 7. Jaki dekiel olejowy czy wfm w kółku czy wfm złożone z 3 wypukłych cyfer czy juz standardowe późniejsze wfm a może jakiś inny 8. Gaszak skoro jest stacyjka?? Więcej pytań nie pamiętam za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuje a jeśli ktoś posiada taka WSK z tych lat to bendę dziwęczny za informacje do końca mych dni i kilka jeszcze dłużej :icon_mrgreen: Edytowane 16 Września 2008 przez poll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 W sieci jest kilka for nt. WSK i tam pytaj raczej. Tam są fanatycy. A tu to może kolega HIUS poradzi bo ma starą WSK ale nie wiem czy aż tak wczesny rocznik. pzdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 piękny nieśmirtelnik :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Jeżeli kupiłeś tą taką szarą na allegro, co była opisana jako WFM to to jest dokładnie to co piszesz, wska z pierwszych lat produkcji. Sam patrząc na tą aukcje rzuciła sie w oczy tabliczka od razu, miałem łykać ale dużo więcej pracy mam teraz a mniej czasu na motocykle:P Jeżeli kupiłeś tą taką szarą na allegro, co była opisana jako WFM to to jest dokładnie to co piszesz, wska z pierwszych lat produkcji. Sam patrząc na tą aukcje rzuciła sie w oczy tabliczka od razu, miałem łykać ale dużo więcej pracy mam teraz a mniej czasu na motocykle:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 (edytowane) No okaz ciekawy :biggrin: daj jakieś fotki tego co tam pozostało z tej wiesi. Ciekawa jest tabliczka,że ma wybity nr razem z "S" i ma tylko 5 cyfr. Ja mam wsk z 61 i nie mam "S" przed nr i mam 6cyfr. Wydaje mi się,że pierwsze wsk były produkawane na częściach z WFM wyglądały identycznie jak WFM m06 i nawet miały logo wfm na baku a tylko na tabliczce wsk.Na tej WFM na starcie możesz się wzorować :crossy:http://www.youtube.com/watch?v=r4neOFeqzx8Ps. Ta tabliczka wydaje się straszne masywna. Ile ma grubości ? z fotki wygląda jak by miała z 0.7-1mm. Edytowane 25 Października 2008 przez tomasz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 ja mam podobna wsk z 1958r w naprawde fajnym stanie. tyle ze mam inna puszke narzedziowa niz ta na fotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.